Miksi et urheile?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
En ole kilpailuhenkinen.
Miten se tähän liittyy? Itse uhreilen ihan omaksi huvikseni ja siitä saatavan terveydellisen hyödyn takia.
Saan hyvin harvasta liikuntamuodosta mitään iloa. Liikkumisen itsensä ansiosta en koe minkäänlaista euforiaa tai mielihyvää kuten monet ilmeisesti kokevat. Siksi liikunta on vähäistä. Kävelyretket metsässä, ratsastus ja lumilautailu silloin tällöin.
En jaksa, olen siis laiska. Mielummin makaan sängyssä. Vihaan myös hikoilua.
Urheilu ja liikunta ovat kaksi eri asiaa. Minä urheilen, lajini on eSports.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kilpailuhenkinen.
Miten se tähän liittyy? Itse uhreilen ihan omaksi huvikseni ja siitä saatavan terveydellisen hyödyn takia.
Urheilu ja liikunta ovat kyllä eri asioita.
Liikun aamulla vessaan ja siitä sitten jääkaapille josta edelleen sohvalle. Aamukahvin jälkeen takaisin vessaan. Eli harrastan monenlaista liikuntaa joka päivä.
Mun ainut urheilu on kun kävelen töihin. Pysyy kutakuinkin peruskunto yllä. Sekä töissä, että kotona istun melkein tietokoneella päivät pitkät ja teen aivotyötä niin ei paljon ole energiaa lähteä erikseen liikkumaan. Ja siis aivothan syö energiaa paljon enemmän kuin mikään fyysinen suoritus.
Aikaisemmin kun en ollut töissä niin oli aikaa ja energiaa käydä kuntosalilla 3 kertaa viikossa ja siihen päälle jumpassa/aerobicissä 3 kertaa viikossa. Lisäksi kävin golffaamassa ja miekkailemassa, mutta kaikki ne on jäänyt vaativan työn takia.
Urheilusta tulee huono fiilis.Mutta vaeltamisesta ja kävelystä kauniissa maisemissa pidän.Teen vain sitä mistä pidän.
Urheilu tarkoittanee useimmille samalla jonkunlaista kilpailua, vähintään itsensä kanssa. . Ei sovi kaikille. Pelkkä liikunta riittää, useimmiten osana muuta toimintaa.
En ole kilpailuhenkinen.