Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko nähneet sen Diana ja Charles -kihlajaishaastattelun, jossa Charles sanoo,

Vierailija
24.02.2021 |

että "mitä rakkaus sitten ikinä tarkoittaakin" kysymykseen siitä, ovatko he rakastuneita?

Minä olen nähnyt sen kohdan. Diana parka.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko katsoneet the Crownia? Se on tietysti fiktiota, mutta siinä selviää kyllä hyvin miten se tutustuminen pääpiirteissään meni.

Hyvin selviää joo. Dianan mukaan he kohtasivat kyntöpellolla, The Crownissa Diana on pukeutunut puuksi näytelmää varten.

Tarkoitin pääpiirteissään. Että on järkätty tapaamisia ja perhe läsnä yms.

Vierailija
42/55 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diana sanoo "Of course" kun kysytään rakkaudesta Charlesiin ja pyörittelee silmiään. Mikroilmeitä ei voi piilottaa!

Totta, ei se Dianakaan suorastaan rakastuneelta vaikuta. Melkein kuin närkästyisi koko kysymyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko katsoneet the Crownia? Se on tietysti fiktiota, mutta siinä selviää kyllä hyvin miten se tutustuminen pääpiirteissään meni.

Hyvin selviää joo. Dianan mukaan he kohtasivat kyntöpellolla, The Crownissa Diana on pukeutunut puuksi näytelmää varten.

Tarkoitin pääpiirteissään. Että on järkätty tapaamisia ja perhe läsnä yms.

En kyllä The Crownista vetäisi mitään johtopäätöksiä siitä, miten asiat ovat menneet. Toki se seuraa usein historiallisia tosiseikkoja 80/20-säännön mukaisesti.

Vierailija
44/55 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diana sanoo "Of course" kun kysytään rakkaudesta Charlesiin ja pyörittelee silmiään. Mikroilmeitä ei voi piilottaa!

Totta, ei se Dianakaan suorastaan rakastuneelta vaikuta. Melkein kuin närkästyisi koko kysymyksestä.

Nuoresta tytöstä, joka ei vielä koskaan ole romanttisessa mielessä tapaillut miehiä, kokenut rakkautta eikä mitään seksiin liittyvää, on todella vaikeaa tulkita mitään piiloviestintää. Niin naiivi. Kyllähän sen kaikesta näki kuinka oli hullaantunut romanssistaan.

Epäilen, että oli rakastunut jo pelkkään rakastumisen huumaavaan tunteeseen ja eli valheellisessa sadussa. Charles osaa hörökorvistaan huolimatta olla todella charmikas ja naisiin vetoava, vaikuttaa älyköltäkin ja on sivistynyt. Kruununprinssi. Valkoinen hevonenkin varmaan tallilla. Dianahan kertoi, kuinka "halusi suojella prinssiä" jne. Lapsellisia kuvitelmia, vailla mitään aikuisen naisen realismia. Kun tuossa tilassa pettyy, on pudotus tosi korkea. Jonkun olisi pitänyt estää tuo katastrofi. 

Vierailija
45/55 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dianasta alkoi kyllä viimeisenä kesänä olla brittilehdissä kriittisiä juttuja. Tyyliin humputtelee miesten kanssa ympäri maailmaa. Kuoleman jälkeen nämä jäivät tietysti taka-alalle. Luulen että jos Diana olisi elänyt olisi muuttanut Amerikkaan ja nainut jonkun rikkaan miehen.

Vierailija
46/55 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta aiheellinen pohdinta Charlesilta. Rakkaushan on keksitty konsepti. Olisin itse kysynyt samaa ja mielelläni lukenut kirjoja Charlesin kanssa häämatkalla, mihin Diana oli pettynyt. Mutta olenkin omituinen.

Onko oikea aika ja paikka filosofoida rakkaus-sanan merkitystä, kihlajaishaastattelu median edessä?

No minun persoonaani se sopisi kihlajaishaastatteluun siinä missä kahvipöytäänkin. Mutta kuten sanottu olenkin outo. Tykkään enemmän miehestä joka miettii tuollaisia kuin miehestä joka hokee rakkauttaan kliseisillä lauseilla.

Vierailija
47/55 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dianasta alkoi kyllä viimeisenä kesänä olla brittilehdissä kriittisiä juttuja. Tyyliin humputtelee miesten kanssa ympäri maailmaa. Kuoleman jälkeen nämä jäivät tietysti taka-alalle. Luulen että jos Diana olisi elänyt olisi muuttanut Amerikkaan ja nainut jonkun rikkaan miehen.

Eiköhän sillä ollut aina vaan yksi kerrallaan. Hewitt petti rankasti ja noita muita viritelmiä ei kannata ottaa vakavasti, olivat tuhoon tuomittuja jo alun alkaen. Dodi oli rohkea, heillä ois voinut vaikka homma onnistuakin. Mies ei ainakaan rahan takia ollut jutussa mukana. Oliko sitten jotain poliittista tai maineen ja julkisuuden hakua, mene ja tiedä. Kyllä Dianan kaltaiseen naiseen on ollut helppo rakastua. Osasi olla aikas hurmaava. Upea kroppa, karismaa riitti. Oli todella mielenkiintoista seurata tuota kukkaan puhkeamista.

Vierailija
48/55 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan eivät rakastaneet toisiaan. Molemmilla oli salarakkaat. Kulissia koko liitto. 

Vierailija
49/55 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dianan kuolema teki hänestä myytin. Muutoin olisi vain vaikealuonteinen ja unohdettu.

Kyllä hän oli suunnaton stara, varmaan maailman kuvatuin henkilö. Häntä ylistettiin ja ihailtiin.

Jätti koko hovin täysin varjoonsa. Ketään ei kiinnostanut kuninkaalliset kuin pelkästään Dianan elämän sivujuonena.

Minusta prinsessa Anne oli kiinnostavampi ja kuningatar itse. Sekä Sarah Ferguson.

Diana oli jotenkin ärsyttävä, en tykännyt.

Ei Annenkaan ensimmäinen avioliitto ollut helppo. Mies teki aviottoman lapsen jonkun uusi-seelantilaisen yhden yön keikauksen kanssa. Avioton lapsi syntyi vuonna 1985 ja Anne erosi miehestä vasta vuonna 1992. 

https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/1c354976-3994-4d0d-b8bb-256a8…

Vierailija
50/55 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta aiheellinen pohdinta Charlesilta. Rakkaushan on keksitty konsepti. Olisin itse kysynyt samaa ja mielelläni lukenut kirjoja Charlesin kanssa häämatkalla, mihin Diana oli pettynyt. Mutta olenkin omituinen.

Onko oikea aika ja paikka filosofoida rakkaus-sanan merkitystä, kihlajaishaastattelu median edessä?

No minun persoonaani se sopisi kihlajaishaastatteluun siinä missä kahvipöytäänkin. Mutta kuten sanottu olenkin outo. Tykkään enemmän miehestä joka miettii tuollaisia kuin miehestä joka hokee rakkauttaan kliseisillä lauseilla.

Heh heh. Minulle on oikeasti vastattu näin. Voin vakuuttaa, ettei se sinustakaan olisi tuntunut kivalta. Ymmärrän hyvin Dianaa, joka on kertonut, että se hämmensi häntä pahasti.

Vierailija
51/55 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diana oli laskelmoiva kiipijä. En ole koskaan pitänyt kys naisesta.

Eipä ole ensimmäinen kerta kun tämän kommentin kuulen Dianasta.

Mulla ei ole mielipidettä oikein koko tyypistä. Muutakuin se, että oli kaikenlaisten asiantuntijoiden, vaatesuunnittelijoiden yms muovaama hahmo joka ei tainnut oikein itsekään tietää kuka oli ja mitä halusi. Vaikutti kyllä aidosti rakastavan lapsiaan. Se Fergie vaimikäsenytoli punatukkainen tais olla aika räiskyvä.

Vierailija
52/55 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoiko Diana sitten rakkauteen vaikka nuori olikin? Kyllä hän oli lapsesta asti kasvanut yläluokan laskelmoivassa kulttuurissa.

Vierailija
53/55 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hänen olisi tarvinnut kliseillä leikitelläkään tai mitään muutakaan imeliä hokea. Ois voinut vain vastata vastakysymyksellä, että eikös rakastuneet yleensä halua naimisiin? Ja lisätä vaikka jotain pientä kehua Dianan ulkonäöstä, hillitysti tietenkin.

Risto Matti Ratiakin sanoi Veitolalle, tämän kysellessä jotain intiimiä Anun ja R-M:n rakkaudesta, että "Katso nyt tuota Anua, eikö ole aikamoinen otus"? Aika tyhjentävää. Eipä siihen enää Veitolakaan mitään kieroa pystynyt vääntämään. 

Vierailija
54/55 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu romanttinen rakkaus on keksittyä hömppää, oikea rakkaus ei. Oikeaa rakkautta tunnetaan esim omiin perheenjäseniin.

Vierailija
55/55 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh. Minulle on oikeasti vastattu näin. Voin vakuuttaa, ettei se sinustakaan olisi tuntunut kivalta. Ymmärrän hyvin Dianaa, joka on kertonut, että se hämmensi häntä pahasti.

No ketä hämmentää ja ketä ei. Samantyyppisesti ajattelevia ehkä ei.