Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?
Kommentit (984)
Mielestäni aloittajan kysymykseen ei ole yhtään oikeaa tai väärää vastausta.
Sama kuin kysyisi, että onko suomi oikeasti täysin tasa-arvoinen maa.
No joo, ehkä vähän huono esimerkki, mutta kuitenkin.
Minulla on vartalo, joka toimii, voin elää tavallista, normaalia elämää. Voin liikkua, tehdä työtä, minulla ei ole mitään vartalosta johtuvia rajoituksia eikä kipuja, minun ei tarvitse syödä lääkkeitä: olen terve. Harrastan liikuntaa jonkin verran, joten minulla on kohtuullinen lihaksisto. Pituuteni on 163 cm, painoni on 71 kg, vyötärö 84 cm, lantio 104 cm, rinnan ympärys 100 cm. Olen ihan tavallinen nätti nainen ja tyytyväinen olemukseni.
Ei ole, rinnat olleet niiden kasvusta asti rumat löysät riipparit ja nännit sojottaa alaspäin. Sisäreisissä paljon ylimääräistä löysää ja alamaha ihmeellinen löllökasa myös. Olen silti normaalipainoinen mutta rasva sijoittuu nuihin paikkoihin. Vyötärö on onneksi kapea, hartiat melko leveät ja olkapäissä ja käsissä isohkot lihakset. Kasvoista olen kuitenkin aina pitänyt ja moni pitää minua kauniina, mutta alasti todellisuus on jotain ihan muuta. Kovalla treenillä ja hyvällä ruokavaliolla saisi tietysti joitain paikkoja muokattua mieleisemmäksi, mutta esim rintojen suhteen olen luovuttanut, ovat mitä ovat.
201:lle
Upea asenne sinulla! Hienoa, että olet selvinnyt vakavasta tilanteesta ja ymmärrät elämän kauneuden olevan muutakin kuin ulkonäkö.
Ihmiset ovat niin hukassa tämän some-ajan keskellä, etteivät ymmärrä kunnioittaa kehoaan, vaan haukkuvat tässäkin ketjussa julkisesti itseään.
Hienoa, että jaksat huolehtia kehosi kunnosta👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan samanlainen kuin Ainola siinä Kalevala maalauksessa jossa se pakenee väinämöistä
Eli tyypillinen suomalaisen nuoren naisen vartalo. Panisin kyllä.
Sivusta: Sinulta ei kysytty mitään. Opi käyttäytymään ennen kuin lähdet leikkimään Setä 55 -geimejä alentuneella tatsilla.
Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Mitä sillä tiedolla teet? Keksit ilkeyksiä?
Joko mulla on tai ei ole, siinäpä arpomista. On.
Onko sinulla hyvännäköinen kroppa? Vartalo ei kaikista tärkeintä. Turn-on-ketjusta näet että hyväsydämisyys on in.
Kylläpä oikein huokuu hyväsydämisyys.
On, vähän "lyhyt" ehkä olen nykynuorison mitoilla, mutta kroppaa on pidetty kunnossa monipuolisella liikunnalla. Vatsapalat näkyy sopivasti ja olen lihaksikas, mutten mikään körmyniska. Olen tosi tyytyväinen kroppaani, lisäksi se on terve ja jaksaa urheilut ja arjen. M41
Mun hyvännäköinen vartalo on nyt tuolla keittiössä tiskaamassa.
On. Olen kaunotar. Kato ite vaikka..
Olen ikäisekseni ihan hyvännäköinen, pitkä ja hoikka. En kuitenkaan katsele itseäni peilistä niin, että arvottaisin eri ruumiinjäseniäni toista kauniimmaksi. Olen kiitollinen siitä, että kehoni voi hyvin ja voin liikkua kevyesti. Mutta voihan olla, että näin talvella on helpompi piiloutua vaatteiden ja maskin alle.
On mielestäni. Kapea vyötärö ja leveä lantio ja tasapainoiset mittasuhteet. Pienet rinnat, mutta itseäni asia ei enää haittaa.
Tärkeää oman kehonkuvan kannalta on, että myös oma mies pitää vartaloa kauniina eikä halua, että laihduttaisit, ottaisit silarit tmv. Niitäkin kommentteja joskus nuorempana kuunnellut, mutten kuuntelisi enää.
Vierailija kirjoitti:
On mielestäni. Kapea vyötärö ja leveä lantio ja tasapainoiset mittasuhteet. Pienet rinnat, mutta itseäni asia ei enää haittaa.
Tärkeää oman kehonkuvan kannalta on, että myös oma mies pitää vartaloa kauniina eikä halua, että laihduttaisit, ottaisit silarit tmv. Niitäkin kommentteja joskus nuorempana kuunnellut, mutten kuuntelisi enää.
Mieti millainen se kehonkuva sitten on, kun ei ole kelvannut miehille kuin yhteen käyttökertaan.
Toisen mielestä on, toinen sanoo ei. mene ja tiedä sitten.
Kehoni tekee kaiken sen mihin se on tarkoitettu, joten se on täydellinen. En juuri mieti sitä ulkonäön kannalta, enhän sitä itse edes näe kun katson kerran sisältä ulospäin. Harvemmin kai kenelläkään tulee tuntikausia peilailtua päivässä.
Olen hoikka ja sopusuhtainen, joten vaatteet istuvat mukavasti ja nätisti. Se riittää.
Olen 159 cm pitkä ja painoa 94 kiloa. Kannan kiloni ylpeästi ja olen todella kaunis juuri sellaisena kuin olen.
Kyllä, mutta sen eteen on saanut nähdä paljon vaivaa, vaikka onkin tullut mielenterveyden ylläpidon sivutuotteena (liikunta).
Kuntosalilla naiset häpeilemättä mittailevat katseellaan vartaloani ja kun luulevat, etten huomaa, tuijottavat takamusta. Kuntosaleilla kun on peilejä seinät täynnä..
Vierailija kirjoitti:
Olen 159 cm pitkä ja painoa 94 kiloa. Kannan kiloni ylpeästi ja olen todella kaunis juuri sellaisena kuin olen.
Olet vaikeasti ylipainoinen, vaikka subjektiivisesti voitkin itseäsi kauniina pitää.
Metabolinen oireyhtymä, ateroskleroosi, tuki- ja liikuntaelinten sairaudet ja diabetes sekä monet syövät ovat vaikeasti ylipainoisilla huomattavasti yleisempiä kuin normaalipainoisella väestöllä. Voit toki jatkaa itsellesi valehtelua, mutta tosiasiassa on vain ajan kysymys, milloin illuusio rikkoontuu ja alat kärsimään "juuri sellaisena olemisen" seurauksista.
On, koska pidän kehostani sellaisena kuin se on ja niin pitää miehenikin.
En hirveän tyytyväinen ole, mulla oli nuorena hyvä vartalo, erottuva vyötärö, isohkot rinnat ja vyötäröä selkeästi leveämpi lantio, pituuteen olen suht tyytyväinen (170 cm). Ottaisin kuitenkin mielelläni vielä 5 cm lisää pituuteeni. Hartiani ovat leveät olleet aina, mutta lantio ei ole kapea ja olen rintava, yleisvaikutelma ei ole miesmäinen. En haluaisi olla yhtään lyhyempi ja heikomman oloinen. Sääret voisivat olla muutaman sentin pitemmät, ovat vähän lyhyehköt suhteessa reisiin.
Olen kärsinyt mielenterveysongelmista pitkään (lapsuuden traumat), painoni on jojoillut kymmeniä kiloja, kyllä sellainen jäljet jättää vartaloon.
Multa poistettiin rinnat pari vuotta sitten ns. hätäisesti ja korjausleikkaus ei onnistunut. Karut arvet rintakehässä ja vatsassa, josta varaosat leikattiin. Lopultakaan ei mitään esteettistä kirurgiaa harrastettu, joten keskivartalo on runneltu ja ruma. . Nyt hankin itselleni lihasta, jos se tasoittaisi hiukan epätasaista leikkausjälkeä. Tavoitteet jossain parin vuoden päässä, ikää nyt yli 50.
Jalat mulla pitkät ja kauniit, kasvot kuin teinipojalla, joten tavallaan tuo rinnattomuuden mukanaan tuoma androgyyniys sopii kokonaisuuteen.
Ei musta enää uimapukumallia tule, mutta näillä mennään. Tykkään itsestäni. Toki muilla on oikeus mielipiteeseensä, mutta minulle sillä ei ole väliä.