Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?
Kommentit (984)
Vierailija kirjoitti:
Multa poistettiin rinnat pari vuotta sitten ns. hätäisesti ja korjausleikkaus ei onnistunut. Karut arvet rintakehässä ja vatsassa, josta varaosat leikattiin. Lopultakaan ei mitään esteettistä kirurgiaa harrastettu, joten keskivartalo on runneltu ja ruma. . Nyt hankin itselleni lihasta, jos se tasoittaisi hiukan epätasaista leikkausjälkeä. Tavoitteet jossain parin vuoden päässä, ikää nyt yli 50.
Jalat mulla pitkät ja kauniit, kasvot kuin teinipojalla, joten tavallaan tuo rinnattomuuden mukanaan tuoma androgyyniys sopii kokonaisuuteen.
Ei musta enää uimapukumallia tule, mutta näillä mennään. Tykkään itsestäni. Toki muilla on oikeus mielipiteeseensä, mutta minulle sillä ei ole väliä.
Miehenä sanoisin että pystyn helposti kuvittelemaan sinut hyvännäköiseksi.
En ole koskaan katsonut juuri rintoja enkä pidä liiasta täydellisyydestä. Se on hottia ettei ole saanut helppoja kortteja mutta on tehnyt jotain itsensä eteen.
Pitkistä sääristä kyllä pidän, ja etenkin lihaksikkaasta peffasta ja sääristä, ja ryhdikkäästä hartialinjasta.
Oli. Sopusuhtainen, kurvikas, keskikokoiset kiinteät rinnat, herkkuperse. Ylväs ryhti.
Jäljellä tuo viimeinen.
Katoavaista on.
Vierailija kirjoitti:
On, koska pidän kehostani sellaisena kuin se on ja niin pitää miehenikin.
Sori, mut en pysty ymmärtämään näitä ”mieheni mielestä olen kaunis”- juttuja. Pitääkö se oikeasti erikseen mainita? Eikö se kuulu vähän niin kuin normaaliin parisuhteeseen että toista pitää viehättävänä? Jos puoliso ei pidä kauniina ja hyvännäköisenä niin siitä voi jo juttua tehdä tai ehkä parempi päästä sellaisesta tyypistä eroon.
Ikäisekseni on. Lisäksi minulla ei ole ollut koskaan vaikeuksia löytää sopivia vaatteita. Lahkeita ei tarvitse lyhentää. En ole edes tajunnut, miten helpolla olen päässyt.
N56
Enkös olekin? Katsos sivuprofiiliani!
95kg täyttä dynamiittia mutta vaarallisen lyhyt sytytyslanka :::)
Mara83 kirjoitti:
95kg täyttä dynamiittia mutta vaarallisen lyhyt sytytyslanka :::)
Eli lyhypinnanen mutta venyy tarvittaessa..
On ja ei ole.
Tykkään: pituus (170cm), pitkät jalat ja lyhyt selkä, salilla saatua lihasmassaa, kunnon hartiat ja käsissäkin voimaa, kauniit sääret, ihan hyvä ja iso takapuoli, paksut hiukset.
En tykkää: rinnat ovat valuneet jonnekin kauas alas, ja kun olen treenannut rintalihaksia, niiden väliin jää outo kuoppa. Vatsassa on lihaksia mutta iho on arpinen ja löllö. Kaula on lyhyt. Ei kunnon vyötäröä vaan enemmänkin olen harteikas.
Näytän aika vahvalta ja hyväryhtiseltä, mutta en naiselliselta. Vähän sellainen soturinainen. Kaipa tämä menee. En myöskään välitä enää miehistä niin paljoa että kiinnittäisin suurta huomiota ulkonäköön. Terveys ja vahvuus merkitsevät enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Hoikka tiimalasivartalo, pyöreä peppu, kapea vyötärö ja d-kupin rinnat. Kropan mittasuhteista tykkään myös, pitkät sääret on ehkä parasta mussa. Lisäksi kauniit kasvot ja pitkät hiukset.
Mulla ei ole mitään noista :'(
Ei ole edelliselläkään kommentoijalla. Naisilla on tapana yliarvioida ulkonäkönsä, jopa 40v kanttura voi luulla olevansa kaunis :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, koska pidän kehostani sellaisena kuin se on ja niin pitää miehenikin.
Sori, mut en pysty ymmärtämään näitä ”mieheni mielestä olen kaunis”- juttuja. Pitääkö se oikeasti erikseen mainita? Eikö se kuulu vähän niin kuin normaaliin parisuhteeseen että toista pitää viehättävänä? Jos puoliso ei pidä kauniina ja hyvännäköisenä niin siitä voi jo juttua tehdä tai ehkä parempi päästä sellaisesta tyypistä eroon.
Moni mies ei uskalla sanoa jos nainen on kehopositiivistunut liikaa. Minunkin kaverini miettii miten sanoa vaimolleen, että tämä voisi laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Olen sitä tyypillistä maatalon emäntä -tyyppiä eli olen lyhyt ja persjalkainen, hoikkanakin roteva. Iso rintakehä mutta pienet, ruman muotoiset ja kaukana toisistaan olevat rinnat, neliön mallinen lantio jossa on kummalliset kuopat lantioluiden alla (ns. violin hips). Nämä ovat kaikki rakenteellisia juttuja, eikä minusta tule kaunista, siroa ja pitkäraajaista balettitanssijaa vaikka tekisin mitä.
Kadehdin aivan suunnattomasti kaikkia tässä ketjussa joilla on hyvä vartalo.
Ei näillä oikeasti "hyvää"vartaloa ole. Valehtelevat itselleen ja pikku höppänät uskovat myös miestensä valkoiset valheet.
On totta kai. Ja kohta 20 vuotta treenattu ilolihas, jossa niin tiukkaa sisäfilettä että pystyn polttamaan Cohiba Beliken ohuinta sikaria pillullani ;)
Ei, mutta ei kiinnosta vattuskas. Sairastumisen jälkeen tajunnut, että tärkein asia on oman kropan toimivuus, ei miltä joku yksittäinen osa siinä näyttää.
Ihan suht tyytyväinen olen, mutta viimeisen vuoden aikana minulle on ilmestynyt vatsamakkaroita kun istuu. Jotenkin iho on veltostunut (41v). Harrastan liikuntaa ja olen aina harrastanut, joten olen lihaksikas ja minulla on hyvä peppu ja lihaksikkaat käsuvarret, mutta tuo maha on kyllä pehmeämpi kuin ennen...
Tykkään: paksut hiukset, selkeä hartialinja, melko kapea vyötärö ja siitä levenevä lantio, sopivan muhkea peppu.
En niin tykkää: lyhyet jalat, pienet rinnat, löllö vatsanseutu neljän lapsen jäljiltä (vatsa paisunut aina valtavaksi eteenpäin kallistuneen kohdun vuoksi ja iho venynyt paljon). Lisäksi iho-ongelmia (voimakas keratosis pilaris).
Hoikka olen aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, koska pidän kehostani sellaisena kuin se on ja niin vai pitää miehenikin.
Samaa mieltä. Olen mikä olen ja itse pidän sekä henkisestä että fyysisestä itsestäni. Mikäli miehelleni en kelpaa, voi mennä muualle. En ole ainut nainen maailmassa, eikä hän ainut mies.
Nykyiseen olemukseeni olen jossakin määrin tyytyväinen, mutta ei tätä tomumajaa ehkä kauniiksi voisi sanoa :D Hartialinja ja käsivarret ovat olleet parasta minussa, rinnat on aina olleet pienet ja kaikki rasva kertyy lantion seudulle ja reisiin. Olen lähes samoissa mitoissa nyt 40++ ikäisenä kuin ennen lapsia (max 2 kg enemmän painoa), mutta toki ikä näkyy. Just tällä hetkellä enemmän veetuttaa kropan toimimattomuus, sillä muutamassa nivelessä on niin paljon kipuja että rakkaimmista urheilulajeista joudun ehkä luopumaan kokonaan. Kaunotar en ole ollut omasta mielestä koskaan, mutta olisin toivonut voivani pitää vahvan ja toimivan kropan pitkälle vanhuuteen saakka!
PS: Viisikymppislahjaksi itselle mietin boostausta rintoihin. Onko tietoa ko. operaatiosta noinkin "korkeassa iässä"?
No ei ole. Aina vatsa näyttää isolle, pakko väittää että geeneissä,koska isällä, jokaisella sedällä myös.
Muualla ei ole sitte tuota rasvaa paljoakaan, nahkaa vaan kun nipistää .
Ja olen urheillut hyvinkin kovaa välillä varmaan vuosikymmenen jarasvojakin mittailtu, alhaiset mutta vasta iso.
Jos koko ei ole tärkeää, miltä kuulostaisi 156cm mies?