Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?
Kommentit (984)
Vierailija kirjoitti:
On upea ja runsas.
On isoa kaikki, tissit, maha, perse.
Ihkuu, ollaan samiksii!
Olen ja en. Miesvartalo kyseessä jolla riittävästi hartialeveyttä ja luonnostaan kapea vyötärö. Taipuvainen siis perinteiseen atleettiseen v-malliseen miesvartaloon. Vaikka jo vähän ylipainoa ja vielä vatsan alueella ja ikää, niin alle 90cm mennään vyötäröllä. Kroppa ja lihaksista reagoinut aina hyvin liikuntaan ts. suorituskyky ja lihakset kasvaneet helpohkosti. Lihaksia on oikeissa paikoissa ja erottuvasti kuten reidet, pakarat ja habat, mutta toisaalta olkapäissä, kyynärvarsissa ja pohkeissa ei. Nilkat ja ranteet kapeat (mieheksi jopa luonnottoman). Ennustettu pituus jäi lopulta n.8cm kasvukäyristä. Huonohko nukkunaan ja heräämään ja kouluaamuina väsytti aina. Liekö jotain tekemistä? Olisipa saanut nukkua kahdeksaankin asti....
Ei todella ole. Pitkä selkä, leveät hartiat ja sektiosta pilalle mennyt vatsa. Normaalipainoinen olen, mutta ns. laihaläski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mielestäni, pieniä puutteita toki kuten lyhyehköt jalat ja hiukan liian iso takapuoli (lievästi selluliittinen kaikesta treenauksesta huolimatta) mutta kokonaisuus oikeinkin hyvä ja hoikan muodokas yleisvaikutelma.
Mitat 67kg/168kg, tissit 70DD mutta nekin ihan kuosissa vielä
N44
Onneks olkoon vaan jos saat tuon kokoiset rinnat pidettyä kuosissa
70DD ei loppuviimein tarkoita mitään jättimäisiä rintoja. Mulla on itsellä 70D ja pidän itseäni suht pienirintaisena. Imetysaikana oli samalla ympäryksellä E/F, silloin näytin jo aika rintavalta. Kun ympärys on pieni, ei kuppi ole mitenkään valtavan suuri. Esim. 70D:n kanssa saman kokoinen kuppi on liiveissä, joiden koko on 75C, 80B ja 85A.
On sellainen missivartalo. Tosin suuremmalla rintavarustuksella.
tuntuu vaikealta uskoa että niin monella olisi tiimalasivartalo, suomalaiset on yleensä tasapaksuja pötkylöitä. niin minäkin, ja vähän vielä ylipainoinenkin. en keksi mitään hyvää ulkonäöstäni.
Näin nelikymppisenä sitä ihmettelee, miten ei osannut parikymppisenä yhtään arvostaa itseään, vaikka olisi kyllä voinut. Olin silloin tosi hyvässä kunnossa ja oikeastaan ihan söpö muutenkin. Harmillisesti koulukiusaamisesta jäänyt p*ska itsetunto sumensi silmät, enkä koskaan uskonut, jos joku ulkonäköä kehui.
Nyt on ikää 42, kaksi lasta tehtynä. Hoikka olen kyllä edelleen, 170cm ja vähän päälle, viimeksi vaaka näytti 64kg. Olen rakenteeltani aika siro ja kapea, raajat on pitkät ja hartia-lantiosuhde on sopusuhtainen. Suhteessa lantioon minulla ei ole koskaan ollut erityisen kapean näköistä vyötäröä edes silloin, kun rasvaa ei ollut kuin nimeksi, ehkä siis ongelma onkin se kapea lantio...? Vaatteet päällä ihan ok, mutta varsinkin tässä iässä huomaa, että liikkua pitäisi tosi paljon miellyttääkseen omaa silmäänsä. Ja kun on syksystä asti ollut melkoisesssa sairastelukierteessä (ihana päiväkotielämä), liikunnan vähyys näkyy löysyytenä. Yhdestä asiasta olen kuitenkin kiitollinen - iho palautui hyvin raskauksista. Mahanahkan perusteella ei välttämättä edes arvaisi, että olen lapsia tehnytkään, vaikka kuopusta odottaessa maha kasvoi aika mittavaksi. Raskausarpiakaan minulla ei ole koskaan ollut. Tissit otti kyllä osumaa pitkistä imetyksistä, koko on sama tai pykälää isompi kuin ennen lapsia, mutta koostumus eri. Oikeastaan haaveilen laihduttavani muutaman kilon, mutta voi olla, että rasva lähtee ekana tisseistä ja se ei niitä kyllä kaunistaisi. Toisaalta voi olla, että kun tässä taas pääsee kunnolla liikkeelle toivottavasti lähitulevaisuudessa, kiinteytyminen kohentaa fiilistä niin paljon, ettei varsinaisia laihdutusfiiliksiä enää olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstan naisilla alle 70 cm vyötärö... juu näinhän se tottakai on kun täällä niin lukee 😂
Just, toi naisten kapea vyötärö vastaa miesten 25 senttistä. Täällä vauvalla.
171/56kg. Edestä hoikka keijukainen, kädet ja sormet tikut, luisevat olkapäät ja solisluut törröttää. Sivulta kuin 9kk raskaana, kaksoisleualla, olemattomalla pepulla ja tisseillä. Takaa peikkonainen pitkällä kähärällä tukalla, selluliittiä ja pitkä selkä. Tykkään niin paljon etten ole vaivautunut tekemään asialle mitään ja kokis se on mikä leuassa ja mahassa keikkuu. Olen ns. laiha lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vttu te ootte perseestä. Ja tiedätte sen. Kaikki.
Ole kiltti ja kuvaile omaa erinomaisuuttasi! En halua jäädä mistään paitsi. Kaikki yksityiskohdat, kiitos 🙃
Olin 6 v sitten mielestäni kaunis, nyt pukkaa mahaa, alleja ja ryppyjä, hiukset lähtee.
Olen ihan tyytyväinen - ainakin vaatteet päällä. Vuosien treenaaminen näkyy, eli on lihasta, peppu erottuu kivasti. Rinnat ei ole isot, mutta ne on pienet ja pyöreät. Vyötärö on kapea. Eniten tykkään käsivarsistani, hartialinjasta ja selästä, joissa lihakset erottuvat.
Nakuna sitten näkyy kaikki selluliitti ym. mutta pystyn elämään sen kanssa. Ikäisekseni 46 v. olen hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, ehkä palstamiesten mielestä liian läski mutta liikun luultavasti enemmän kuin nämä tumputtajat ja miehelleni on kelvannut jo vuosikymmeniä erittäin hyvin.
Tyypillinen ylimielinen palstanainen, joka kelpaa miehelleen vain paremman puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Hoikka tiimalasivartalo, pyöreä peppu, kapea vyötärö ja d-kupin rinnat. Kropan mittasuhteista tykkään myös, pitkät sääret on ehkä parasta mussa. Lisäksi kauniit kasvot ja pitkät hiukset.
Mulla ei ole mitään noista :'(
Eipä ole kirjoittajallakaan :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mielestäni, pieniä puutteita toki kuten lyhyehköt jalat ja hiukan liian iso takapuoli (lievästi selluliittinen kaikesta treenauksesta huolimatta) mutta kokonaisuus oikeinkin hyvä ja hoikan muodokas yleisvaikutelma.
Mitat 67kg/168kg, tissit 70DD mutta nekin ihan kuosissa vielä
N44
70DD/E koon rinnat eivät ole isot, nykystandardien mukaan ainakaan. Itselläni sama, mutta rinnakkaiskoko 65F. Ympärysmitta hämää. Tuon kokoiset rinnat ovat kupiltaan samat kuin 80C.
Ei ole kovin kummoinen. Rinnat, peppu ja sääret ovat nättejä mutta keskivartalo on kuin omenalla, kaksi raskautta ei ainakaan ole parantanut tilannetta. Aika harvoin onneksi mietin asiaa. Tällä mennään!