Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulla hyvännäköinen vartalo?

Vierailija
24.02.2021 |

Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?

Kommentit (984)

Vierailija
881/984 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan tyytyväinen, kun olen pieni nainen. Siis lyhyt ja hoikka. Sain pudotettua vielä aikuisiällä painoa noin -15 kg ja ahkera treenaaminenkin onneksi näkyy. Olin aiemmin hieman plösö perheenäiti, joten ihana päästä takaisin nuoruuden mittoihin.

Vierailija
882/984 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ei. Mulla on on aika muhkea rintavarustus, vaikka muuten olen hoikahko. Mutta takamus onkin sitten aika lattana. Suonikohjut oikeassa sääressä ovat tietysti aivan ihastuttava bonus. Miehille on silti tämä paketti kelvannut hyvin (paremman puutteessa?!).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/984 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On!

Minulla on vahva treenattu vartalo. Kiinteät pyöreät pakarat, voimakkaat reidet, pitkät vahvat sääret, ja selkeästi erottuvat olkapäät ja hauikset. Kovin isot rinnat minulla ei ole, mutta rintakehä ja lantio ovat saman levyiset -vyötärö hyvin erottuva ja rinnat ovat ainakin symmetriset ja terhakat.

Olen 175cm pitkä nainen, en ole laiha, en yhtään pulska, vaan näytän siltä että voin ryöstää ja polttaa kyläsi. Minua on myös vaikea kidnapata kokoni ja kuntoni puolesta. Eli juuri hyvä vartalo. Esiäidit olisi ylpeitä.

Olet just sen mallinen, mitä soturit ennen kaappasivat ryöstöretkillään saaliiksi.

Ennen muinoin ihmiset oli sen verran lyhyempiä, etten usko että olisivat lähteneet itseään isompaa karpaasiakkaa mihinkään roudaamaan. Liikaa vaivaa. Pienempiä saa kiinni useamman ja pienemmällä vaivalla.

No nythän sä vasta äläkän päästit. Ettäkö useamman saisi kiinni helpommin kuin yhden ja vielä pienemmällä vaivalla? 😂

Vierailija
884/984 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

185 cm ja 54kg olen kävelevä luuranko ja ihmiset tuijottaa.

Vierailija
885/984 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kunnon rinnat, pieni pyöreä peppu ja hoikka muuten. Pituuttakin riittää.

Vierailija
886/984 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ehkä palstamiesten mielestä liian läski mutta liikun luultavasti enemmän kuin nämä tumputtajat ja miehelleni on kelvannut jo vuosikymmeniä erittäin hyvin.

Vierailija
887/984 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo. Oon hirveen näkönen.

Vierailija
888/984 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielestäni, pieniä puutteita toki kuten lyhyehköt jalat ja hiukan liian iso takapuoli (lievästi selluliittinen kaikesta treenauksesta huolimatta) mutta kokonaisuus oikeinkin hyvä ja hoikan muodokas yleisvaikutelma.

Mitat 67kg/168kg, tissit 70DD mutta nekin ihan kuosissa vielä

N44

Vierailija
889/984 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mielestäni, pieniä puutteita toki kuten lyhyehköt jalat ja hiukan liian iso takapuoli (lievästi selluliittinen kaikesta treenauksesta huolimatta) mutta kokonaisuus oikeinkin hyvä ja hoikan muodokas yleisvaikutelma.

Mitat 67kg/168kg, tissit 70DD mutta nekin ihan kuosissa vielä

N44

Siis 67kg/168cm 😅

Vierailija
890/984 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian leveä joka kohdasta.

Vierailija
891/984 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. Todella upea kroppa ilman sen kummempaa vaivannäköä: tiimalasivartalo, pitkät solakat kintut, keskikokoiset kiinteät rinnat. Pakarat erittäin hyvin muodostuneet. Siitä kuulinkin usein.

Olin myös kasvoiltani kaunis.

Minusta povattiin missiä ja mallia. Mikään ei olisi voinut olla kauempana omista haaveistani 😂

Vierailija
892/984 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Hoikka tiimalasivartalo, pyöreä peppu, kapea vyötärö ja d-kupin rinnat. Kropan mittasuhteista tykkään myös, pitkät sääret on ehkä parasta mussa. Lisäksi kauniit kasvot ja pitkät hiukset.

Ah,  très bon.  

Vierailija
893/984 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus on varsin hyvä. Oikein hyvä. 🤗

Tämähän olen minä!

Olen oma itseni. Sitä voin olla ja olen.

Vierailija
894/984 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍🏻

Vierailija
895/984 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on pömppömasuni ja uhkea rintavarustukseni.  Terv. m58v.

Vierailija
896/984 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 45v nainen ja vartalo kuin homer simpsonilla.. Hiuksia toistaiseksi päässä, mutta ohenemaan päin nekin

Vierailija
897/984 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten OK, mutta pyykkilauta on vaihtunut pesupalloon.

Vierailija
898/984 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen vähän kuin karrikatyyri antiikin Artemiin patsaista. En kylläkään tarkoita sitä Efesoksessa olevaa, herralle kiitos edes siitä.

Niillähän on sellainen kaunis, atleettisehko naisvartalo. Pyöreät käsivarret, leveät olkapäät, lihaksikkaat pohkeet. Minulla on kaikkea tuota, mutta +10%, vaikka olen keskimittainen. Hemmetin leveät hartiat, paksut käsivarret, todella lihaksikkaat jalat ja sitten naurettavan kapeat nilkat ja isot jalkaterät. (Artemiin patsaillakin on muuten aika isot jalat.)

Vyötärö on erottuva ja povi pieni ja sievä, joskin painovoima tuntuu lopultakin saavuttaneen sen.

Mutta en tosiaankaan tiedä, näytänkö varsinaisesti hyvältä.

Ärsyttävintä tässä on se, että näytän todella vahvalta ja terveeltä. Siltä, että voin huhkia koko päivän heinäpellolla, pyöräyttää illalla kaksoset saunassa ja jatkaa seuraavana päivänä kuin mitään ei olisi tapahtunut. Valitettavasti minulla on lukuisia terveysongelmia, mutta lääkärit ei meinaa millään uskoa että voisin olla sairas, kun näytän terveyden ja voiman perikuvalta uljaine ryhteineni* ja posket Rosaceasta rusottaen.

N43

*Pakko pilatoida joka päivä jos aikoo nousta sängystä

Vierailija
899/984 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Olen vähän kuin karrikatyyri antiikin Artemiin patsaista. En kylläkään tarkoita sitä Efesoksessa olevaa, herralle kiitos edes siitä.

Niillähän on sellainen kaunis, atleettisehko naisvartalo. Pyöreät käsivarret, leveät olkapäät, lihaksikkaat pohkeet. Minulla on kaikkea tuota, mutta +10%, vaikka olen keskimittainen. Hemmetin leveät hartiat, paksut käsivarret, todella lihaksikkaat jalat ja sitten naurettavan kapeat nilkat ja isot jalkaterät. (Artemiin patsaillakin on muuten aika isot jalat.)

Vyötärö on erottuva ja povi pieni ja sievä, joskin painovoima tuntuu lopultakin saavuttaneen sen.

Mutta en tosiaankaan tiedä, näytänkö varsinaisesti hyvältä.

Ärsyttävintä tässä on se, että näytän todella vahvalta ja terveeltä. Siltä, että voin huhkia koko päivän heinäpellolla, pyöräyttää illalla kaksoset saunassa ja jatkaa seuraavana päivänä kuin mitään ei olisi tapahtunut. Valitettavasti minulla on lukuisia terveysongelmia, mutta lääkärit ei meinaa millään uskoa että voisin olla sairas, kun näytän terveyden ja voiman perikuvalta uljaine ryhteineni* ja posket Rosaceasta rusottaen.

N43

*Pakko pilatoida joka päivä jos aikoo nousta sängystä

Tämä on kyllä hanurista tämä että ei näytä sairaalle. Olen itse kilpirauhaspotilas ja ei uskota, kun en näytä sille. Varmasti se, että olen normaalipainoinen (166/56) on se syy, ettei minua uskota, vaikka labrakokeet paljastaa muunto-ongelman. Mä olen lähes koko aikuisikäni painanut tämän saman. Tää on mun luontainen paino.

Terveisin yksi kilpirauhaskiistan uhri.

Vierailija
900/984 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen? Kenen mielestä?