Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?
Kommentit (984)
Mielestäni on kyllä, koska rintani ja takapuoleni ovat niin suuret! Olen siis nainen enkä mies, joten olen oikein tyytyväinen, että feminiiniset ulokkeeni ovat niin hyvin kehittyneet. Rintani ovat suuret ja riippuvaiset kuin Abbi Secraalla ja perseeni muhkean uhkea kuin Autumnbottom94:lla. Olen siis todellinen feminiininen valioyksilö ainakin omasta mielestäni, kihihii!
Ei ole, tynnyri keskivartalo,ei kunnon vyötäröä, pienet rinnat, turpoan vaikka en syö herkkuja ja vettä juon useasti.
Vierailija kirjoitti:
flick97 kirjoitti:
On. Pituutta 156 cm ja olen rakenteeltani todella siro, mutta aktiivisesti 6 vuottaa treenausta harrastaneena mulla on kunnon iso persus, kiinteät mutta voimakkaat jalat, kädet ja vatsa. Siis sellainen kroppa naturaalisti minkälaiseksi ig-mallit photoshoppaa omansa. Ainoa "vika" joidenkin mielestä on että rintavarustus on melko pieni, 70B, mutta omasta mielestä just passeli mun kroppaan :D
Ulkonäöllisesti olen siis todella tyytyväinen mun kroppaan, en muuttais siitä mitään. Tärkein kuitenkin on se että se on fyysisesti terve, ja se on aina ollut mulle tärkeämpää kuin sen ulkonäkö :)
Paljonko painat?
Oho en osannut vastata oikein :D mutta 49kg siis painan :)
On! Olen 31-vuotias, 163/54, olen siro ja pieni rakenteeltani, hoikka, pienijalkainen, kapea vyötärö, mutta rintoja ja lanteita löytyy eli tiimalasivartalo. Ja minulla on aivan jäätävän hyvä takapuoli!
Minulla on upeat ja pitkät hiukset, luonnollisesti hyvin tuhkanvaalea, mutta värjään sitä shokkisiniseksi. Olen myös kasvoiltani kaunis, vihreät silmät, korkeat poskipäät. Minulla on paksut huulet, mutta pitkään ajattelin hymyäni liian leveäksi. Näytän ihan Harley Quinniltä hitto vie.
Eniten taidan kuitenkin tykätä solisluistani, ne ovat vaan jotenkin kauniit ja sirot, ja tatuoinneistani ja lävistyksistäni. Rakastan koristella itseäni ja ihoani, ne on minua itseäni varten.
Harrastan joogaa, mutta en enää uimista, tanssimista tai treenaamista.
Aloitin kirjoittamaan tätä jo aiemmin, mutta lopetin koska en halunnut kuulostaa omahyväiseltä. Mutta ajattelin että saahan omasta vartalosta olla kerrankin iloinen kun sitä varten on ihan oma ketjukin tehty!
Olen varma että jokaikinen täällä on omalla tavallaan upea!
Siksi koska mä olen paras. Revi siitä ja tee perässä.
Minä kannan aina penikselläni kauppaostokset.
Hymyni sulattaa naisten sydämet joka kerta, siksi yritän olla hymyilemättä jatkuvasti.
Perseeni on upea, kädet ruipelot, mutta kivat. Parturissa en ole käynyt sitten lapsuuden, sakset ja shampoo hoitavat tehtävänsä riittävän hyvin.
On ja ei... saan kehuja että kroppa näyttää hyvältä, ja niinhän se näyttääkin, kun olen suht pitkä ja hoikka, 170 cm ja 60 kg. Mutta kun vaatteet ottaa pois, niin ei se vartalo niin kiva olekaan. Voisin olla kiinteämpi, ja iho on ruma, on paljon luomia, leikkausarpia ja venymäarpia. Mutta on minussa kaunistakin. Raajat ovat pitkät, minulla on kauniit pitkät sääret.
Tässä kerätään varmaankin aineistoa humanistiseen tutkimukseen. Hyvin näkyy kertyvän.
Itse tykkään, rinnat b, peppu ja vyötärölinja missimitoissa. Jonkun mielestä liian laiha, jonkun mielestä liian lihava.
flick97 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
flick97 kirjoitti:
On. Pituutta 156 cm ja olen rakenteeltani todella siro, mutta aktiivisesti 6 vuottaa treenausta harrastaneena mulla on kunnon iso persus, kiinteät mutta voimakkaat jalat, kädet ja vatsa. Siis sellainen kroppa naturaalisti minkälaiseksi ig-mallit photoshoppaa omansa. Ainoa "vika" joidenkin mielestä on että rintavarustus on melko pieni, 70B, mutta omasta mielestä just passeli mun kroppaan :D
Ulkonäöllisesti olen siis todella tyytyväinen mun kroppaan, en muuttais siitä mitään. Tärkein kuitenkin on se että se on fyysisesti terve, ja se on aina ollut mulle tärkeämpää kuin sen ulkonäkö :)
Paljonko painat?
Oho en osannut vastata oikein :D mutta 49kg siis painan :)
Ootko 97v vai 97kg?..
Hahhhah, tänään ei pysty parempaan😐
On!
Minulla on vahva treenattu vartalo. Kiinteät pyöreät pakarat, voimakkaat reidet, pitkät vahvat sääret, ja selkeästi erottuvat olkapäät ja hauikset. Kovin isot rinnat minulla ei ole, mutta rintakehä ja lantio ovat saman levyiset -vyötärö hyvin erottuva ja rinnat ovat ainakin symmetriset ja terhakat.
Olen 175cm pitkä nainen, en ole laiha, en yhtään pulska, vaan näytän siltä että voin ryöstää ja polttaa kyläsi. Minua on myös vaikea kidnapata kokoni ja kuntoni puolesta. Eli juuri hyvä vartalo. Esiäidit olisi ylpeitä.
Vierailija kirjoitti:
On!
Minulla on vahva treenattu vartalo. Kiinteät pyöreät pakarat, voimakkaat reidet, pitkät vahvat sääret, ja selkeästi erottuvat olkapäät ja hauikset. Kovin isot rinnat minulla ei ole, mutta rintakehä ja lantio ovat saman levyiset -vyötärö hyvin erottuva ja rinnat ovat ainakin symmetriset ja terhakat.
Olen 175cm pitkä nainen, en ole laiha, en yhtään pulska, vaan näytän siltä että voin ryöstää ja polttaa kyläsi. Minua on myös vaikea kidnapata kokoni ja kuntoni puolesta. Eli juuri hyvä vartalo. Esiäidit olisi ylpeitä.
Olet just sen mallinen, mitä soturit ennen kaappasivat ryöstöretkillään saaliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On!
Olen 175cm pitkä nainen, en ole laiha, en yhtään pulska, vaan näytän siltä että voin ryöstää ja polttaa kyläsi. Minua on myös vaikea kidnapata kokoni ja kuntoni puolesta. Eli juuri hyvä vartalo. Esiäidit olisi ylpeitä.Olet just sen mallinen, mitä soturit ennen kaappasivat ryöstöretkillään saaliiksi.
Ennen muinoin ihmiset oli sen verran lyhyempiä, etten usko että olisivat lähteneet itseään isompaa karpaasiakkaa mihinkään roudaamaan. Liikaa vaivaa. Pienempiä saa kiinni useamman ja pienemmällä vaivalla.
Kyllä on ja on aina ollut. 171cm ja 68kg tällä hetkellä. Pitkät jalat, sopusuhtainen vartalo. Maha, jos ei ihan littee, ni ei pömppökään.Tykkään! Nuorena aikuisena olin jopa 15kg laihempi ja sekin sopi silloin. Nyt 55v.
Jätti hinkit ja silikooniperse. Panen kovaa ja huudan hulluna! Olen BOSS LADY !
No ei todellakaan yleisillä mittareilla, eikä kyllä tarvitsekaan olla. Viihdyn itse nahkoissani, hengailen paljon alasti. Kehossani on paljon arpia ja muhkuroita, paksu olen myös. Minua ei häiritse, vartaloni on toimiva.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mutta ei ole kyllä mielestäni kenelläkään muullakaan. Ihminen on aika irvokkaan näköinen eläin.
No jaa, irvokasta on ehkä alaston mies täydessä erektiossa tai nainen jalat pystyssä haarat levällään. Muussa tapauksessa alaston ihminen ei ole mitenkään irvokas.
Mielestäni on hyvännäköinen vartalo. Olen koko ikäni tehnyt fyysisiä töitä, joilla olen myös rahoittanut opintoni. Esim. metsurin töitä tein ennen moottorisaha-aikaa pokasahalla ja moukari/kiila menetelmillä ja se oli todella raskasta työtä. Toki moottorisahat oli jo käytössä tuolloinkin mutta ei minulla. Nykyään teen vapaa-aikana työt moottorisahalla. Kun en opiskeluaikana päässyt fyysisiin töihin, niin purin ylimääräisen energian kuntosalilla ja se myös näkyy ulkomuodossa vaikka en olekaan mikään bodaaja.
Tuli vähän itsekeskeinen vuodatus.
Oh, tyyppi jonka etunimi on Mies, ja ikää 48 viikkoa :D