Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla hyvännäköinen vartalo?

Vierailija
24.02.2021 |

Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?

Kommentit (984)

Vierailija
941/984 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisilla? hyvä. vartalonmuoto..?! Anteeksi (saanko *hiljaisesti* nauraa..) joo toi on paha.

Meillä on täällä Pohjolassa, esim. kyyttöLehmiä? suomenHevosia? ja suomenPystykorvia? jookuule.

Niistä voi kyllä jotain päätöksiä tehdä. Eikö?

Lyhyet jalat? Paksu selkä? (hyviä ominaisuuksia. kun Kahlaa metrinsyvyisessä! lumessajoo)

Joojotain samaa löytyy suomi-ihmisistä kans.

Lyhyet jalat? Paksu selkä, lantio ja perse? (hyviä ominaisuuksia. kun haluaa seksiätakaapäin! sängyssäjoo)

Onha siinä. niitä hyviä suomalaisenVartalon! puolia ja hyvin niillä on pärjätty täällä Pohjolassa. no jokunen tuhatpari vuotta. Eikö?

Joojatkosta ei voi sanoo samaa: ei oo nähny ikinä yhdenyhtäkään koskaan missään: 'venepakolaisvietnamilaista'.. tai 'aavikkoarabiensiittämääsomalia'..tai 'mitäänmuutakaanafrikastavenäläistä'.. noi niiku.

..kahlaamassa siinä metrinsyvyisessä! lumessa.

vai ootko Sä? - no siinäpä näet: tulevaisuus ei oo sama!

Vierailija
942/984 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuntuu vaikealta uskoa että niin monella olisi tiimalasivartalo, suomalaiset on yleensä tasapaksuja pötkylöitä. niin minäkin, ja vähän vielä ylipainoinenkin. en keksi mitään hyvää ulkonäöstäni.

joo totta: on se jännä.. juttu huomata sama?

Kun todellakin 'Tasapaksuja Pötkylöitä'? kuulostaa ihan mustakin. Tosi Pohjolan-ihmiseltä enempi. niin hyvä mennä ja kahlata tuolla (metrinsyvyisessä! lumihangessa.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/984 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumi on ystävä kirjoitti:

suomalaisilla? hyvä. vartalonmuoto..?! Anteeksi (saanko *hiljaisesti* nauraa..) joo toi on paha.

Meillä on täällä Pohjolassa, esim. kyyttöLehmiä? suomenHevosia? ja suomenPystykorvia? jookuule.

Lyhyet jalat? Paksu selkä? (hyviä ominaisuuksia. kun Kahlaa metrinsyvyisessä! lumessajoo)

Lyhyet jalat? Paksu selkä, lantio ja perse? (hyviä ominaisuuksia. kun haluaa seksiätakaapäin! sängyssäjoo)

Onha siinä. niitä hyviä suomalaisenVartalon! puolia ja hyvin niillä on pärjätty täällä Pohjolassa. no jokunen tuhatpari vuotta. Eikö?

Joojatkosta ei voi sanoo samaa: ei oo nähny ikinä yhdenyhtäkään koskaan missään: 'venepakolaisvietnamilaista'.. tai 'aavikkoarabiensiittämääsomalia'..tai 'mitäänmuutakaanafrikastavenäläistä'.. noi niiku.

Onpa sekava ulosanti sulla

Vierailija
944/984 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen barbimaisen vartalon omaava, vanha olen jo mutta urheilu pitää vartalon kunnossa, ja voimistelen joka päivä jonkun aikaa miten ennätän työkiireiltäni. Rinnat ovat pyöreät ja kiinteät.

Kivajuttu. niinhauska kuulla..vaan kerrotko:

Käytkö sä hyvin myös tuolla (metrinsyvyisessä! lumihangessa;) niin 'kohdalle osuessa'?

Vierailija
945/984 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumi on ystävä kirjoitti:

Onpa sekava ulosanti sulla

Joo.kivakuulla täällä on (teitätäydellisennormaaleja)-kin paikalla? Jookiva. se on hauska.

Vaan meitä 'luki-O-ja..kir-jain-Tus- -hörösii? Joo.jep *EMME.osaa.KIRJOITTAA* Tiäsiksä on (suomessa vain n.5% väestä. n.300 000 ihmistä..) ei paha? eikä. Joojoten &?'KoitaVaaKärsii'.. onnaako?

nokiva.

Vierailija
946/984 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua kehua itseä mutta voin hyvillä mielin sanoa että on, ja sen eteen on tehty töitä :D Olen hieman lihaksikas mutta hyvin naiselliset muodot omaava 157 cm nainen, tykkään pyöreästä pepustani ja hyvän kokoisista rinnoistani. Kasvot on lisäksi myös kauniit :) Ja olen juuri päässyt sinkkumarkkinoille, I'm ready!

Hauska kuulla. Kiva juttu varmasti vaan kunka sulta käy (jossain metrin!syvyisessä lumihangessa) kahlaaminen? Ois kiva kulla vaan.. ;)

Vierailija
947/984 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 155 cm ja paino 133kg . Joten on tätä uhkean muhkeaa vartaloa. Kaunis ei ole!

Vierailija
948/984 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosi hyvännäiköine, muistutan Kim Kardashiania, mutta olen blondi (, jolla on myös aivot).

Kaikilla meillä on aivot, joten niillä brassailu antaa vaikutelman, ettei niitä ole pahemmin käytetty.

Vierailija
949/984 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On upea ja runsas.

On isoa kaikki, tissit, maha, perse.

Mitä upeaa on isossa mahassa ?

Vierailija
950/984 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luomuvartalo, joka ei ole täydellinen, mutta se on minun vartalo. Siinä näkyy eletty elämä hyvine ja huonoine aikoineen. Yksinäisyys, lohtusyöminen, laihduttaminen, stressi, proteiinin puute. Roikkuvat rinnat, painonvaihteluiden tuomat raskausarvet. Viiltelyn jäljet. Hoikan vartalon päällä lievästi löysä iho. Kaiken "korjaamiseen" menisi 10 000 - 15 000 €, mutta olisin tyytyväinen, jos yhtä hammasta hieman lyhennettäisiin, kun olen yöllä bruksannut hampaani kuluneiksi. Toivoisin, että tissini olisivat isommat, jotta voisin upottaa niihin mieheni, mutta hän rakastaa minua ja minä häntä. Seksi on läheisyyttä ja rakkautta himon lisäksi. Onneksi se ei kaadu pieniin, arpisiin tisseihin.

Vierailija
951/984 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta minussa on pitkät ja hoikat sääret ja käsivarret, pyöreät ja ryhdikkäät rinnat( D-kuppi) ja pakarat, ne on säilyneet yhtä terhakkaina kuin teinivuosina.

Miinusta on vyötärö, johon kaikki liikakilot tuppaa kertymään helposti. On kuitenkin vielä ns normaalin kirjoissa.

Vierailija
952/984 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä aika lihava mies, bmi 32. Kuvittelisi, että ei viehätä naisia?

Kertokaa toki jos viehättää naiset? Tai siis, en voi itse uskoa.

Oon kyl naimisissa ja 3 lastakin vaimo sai kanssani.

Vierailija
953/984 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ee

Vierailija
954/984 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Olen 170 cm, 65 kg. Mitat 102-90-65-100.

Tiimasi pyöreillä reisillä, pyöreällä pepulla sekä pienillä rinnoilla. Miehet tykkää. Lisäksi luonnonpunaiset hiukset ja ruskeat silmät.

Vierailija
955/984 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan miehenä, vaikka kysymykseen suurin osa vastanneista on naisia.

Vartaloni ei ole välttämättä kaikissa suhteissa sellainen, jonka voisin nähdä hyvännäköisenä tai komeana.

Olen lyhyt. Pituutta on 168 cm. Olen erityisesti jaloistani lyhyt - onneksi se ei näy kokonaisuudessa niin selkeästi, mutta jos ylävartaloni ja jalkani olisivat "samaa paria", minulla olisi pituutta ehkä 7-8 cm enemmän. Kädet ovat siis melko pitkät ja tuolilla istuessani menen ainakin 175 cm pituisesta.

Olen kevyt. Paino vaihtelee 60 kg kahta puolta. Vaimoni jaksaa nostaa minut täysin vaivatta. Tämä huvittaa monia, ja meitä on ehdotettu ukonkantokilpailuun jne. 

Vartalossani on kuitenkin hyviä puolia. Vaikka en ole superlihaksikas, olen kuitenkin kohtalaisen timmi. Vaikka jalkani ovat lyhyet, niissä on paljon voimaa, ja ne ovat lihaksikkaat. Peppuni näyttää aina treenatulta tiukoissa farkuissa. Hartialinjani on hyvä, ja ylävartalossa minulla on kokooni nähden ihan hyvin voimaa. Työtä tehdessä rautakanki ja leka ovat minulle kevyitä, vaikka moni ei sitä uskoisi. Minussa on myös sitkeyttä. Tuntuu, että vartaloni on kestävä ja sitkeä. Tulen pitkiä aikoja toimeen vähällä ravinnolla ja vähällä unella. Fyysinen sitkeys ja kestokyky on hyvällä tasolla. Armeijassakaan (silloin 20 vuotta sitten) en koskaan väsähtänyt, vaikka tiukille välillä jouduinkin. En myöskään koe vanhentuneeni, en ole lihonut enkä ryhdiltäni lössähtänyt, kuten useat ikäiseni 40+ miehet tuppaavat jo olemaan. Myös kasvoihini olen aika tyytyväinen, ne eivät ole ainakaan piirteiltään rumat. Hiukset tosin pikku hiljaa ohenevat ja harvenevat, mutta hidastan niiden ohenemista kaikilla mahdollisilla ravinnevalmisteilla ja pystyn elämään sen kanssa.

Jopa penikseeni olen varsin tyytyväinen, toisin kuin monet miehet, jotka jaksavat valittaa siitä(kin). Minä itse ainakin koen sen sopivaksi ja riittäväksi; se on sopivan pitkä ja ainakin puolisoni mukaan miellyttävän paksu. Ennen kaikkea sekin on hyvin toimiva osa kehoni kokonaisuutta, ja olen sinut sen kanssa.

Moni mies on arvostellut ulkoisesti minua rankastikin (kokoani), mutta en enää anna sen häiritä. Minulla on hyvä vartalo, olen ihan riittävän mies, jopa kivannäköinen, vaikka kooltani olenkin pienehkö.

Vierailija
956/984 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52, ikäisekseen melko hyvä vartalo. Makkaroita on hieman vyötäröllä. Reisiin ei ole koskaan kertynyt selluliittia. Laihojen jalkojen takia näytän laihemmalta mitä olen.

Vierailija
957/984 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala kysymys johon ensimmäinen vastaus on, että ei tietenkään. Malliltani olen suora ja suht raskastekoinen. Pienet rinnat, ei vyötäröä, kapea lantio, paksut pohkeet ja reidet. Päälle vielä 15 kiloa ylipainoa. Omaa silmääni en siis esteettisesti miellytä enkä miellyttäisi normaalipainoisenakaan (mitä kohti koko ajan mennään). Kuitenkin arvostan miten kroppani toimii ja on jaksanut selvitä parista leikkauksesta. Käyn joko ajan ajatustyötä, että jahka pääsen matalampaan painoon, ei mulla edelleenkään ole simsalabim tiimalasiavartaloa. Sen sijaan mulla pitäisi kuitenkin olla vahva ja kiinteä ja kykeneväinen vartalo. Mitä enemmän ikää tulee, sen tärkeämmältä ja paremmalta se kuulostaa.

Vierailija
958/984 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan nykykriteereillä, mutta sääret ja peppu on kivat. Parasta kropassani on kuitenkin se, että olen hyväkuntoinen keski-ikäinen eli kroppa on siltä osin kunnossa.

Vierailija
959/984 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen 162 cm lyhyt / painan noin 64 kg, eli BMI on about 24 ja rasvaprosentti vaihtelee 18-20 välillä. Treenaan taitoluistelua 9 kertaa viikossa ja balettia 3 kertaa viikossa oheisharjoituksena, joten minulla on todella paljon lihasta erityisesti reisissä ja pakaroissa (lihasta on siis aivan liikaa, koska en pidä lihaksikkaista vartaloista vaan enemmän sellaisista anorektisen laihoista). Rinnat on todella pienet (kuppikoko 80B), mutta olen säästämässä parhaillaan rahaa silareihin, jotta saisi tuota suurta lihasmassaa vähän tasapainotettua ja voisi ottaa esim. sängyssä rintaliivit pois (mieheni ei siis halua minun ottavan liivejä pois, koska rintani ovat niin pienet). Mutta tietynlaisilla vaatteilla saan toki kroppani näyttämään tarpeen vaatiessa ihan ok:lta, ja onneksi kilpailuasut suunnittelee ammattilainen, niin he osaavat sitten tehdä sellaiset leikkaukset asuihin, että lihaksikkuus ei pomppaa niin vahvasti esille. Ehkä se kroppa tästä vielä kaunistuu joku päivä!

N22

Vierailija
960/984 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan riittävän hyvännäköinen ja niin on kaikilla muillakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän