Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Kommentit (984)
Hopeakettu kirjoitti:
Olen karikatyyri klassisesta hopeaketusta😄
Täälläkö oot?
Lupailit eilen terassilla kuplivaa??? Ja katosit???
On hyviä ja huonoja puolia, kokonaisuus ihan ok. Mielestäni oon liian lyhyt ja lyhytjalkainen.
Vielä 50 vuotiaana menee 32 tuuman housut jalkaan ja teen leuanvedossa 15 leukaa. Fysiikka on paremmassa kunnossa kuin 25 vuotta nuoremmilla, joten tyytyväinen pitää olla.
On. Rinnat on omasta mielestä ehkä hiukan liian isot, mutta muuten olen mukavan sopusuhtainen tiimalasivartaloinen.
Vierailija kirjoitti:
On. Rinnat on omasta mielestä ehkä hiukan liian isot, mutta muuten olen mukavan sopusuhtainen tiimalasivartaloinen.
Postaa kuvaa niin voin arvioida onko sopivat vai liian isot kjeh kjeh röh
On. Nainen 182 cm, 70 kiloa ja tekotissit. Olen tyytyväinen, persettä tosin treenaan vielä hieman mukavamman näköiseksi. Ja napakin on syvä ja kaunis napa. Arpia on siellä ja täällä, mutta niistäkin pidän. Ja ainoaan tatuointiini olen tyytyväinen myös.
No en ole. Olen 159cm ja painan 61-63kg. Olen kyllä siroluinen mutta vatsan seutu on kasvanut. Sanotaan näin että rasva on kerääntynyt rintojen alapuolelta reisiin saakka. Lättäjalat. No onneksi naama on ihan nätti ja paksu kihara tukka. Olen perinyt isoisältä tumman lappalaisen ihon joten en ole kalpea koskaan.
On. Pituutta 156 cm ja olen rakenteeltani todella siro, mutta aktiivisesti 6 vuottaa treenausta harrastaneena mulla on kunnon iso persus, kiinteät mutta voimakkaat jalat, kädet ja vatsa. Siis sellainen kroppa naturaalisti minkälaiseksi ig-mallit photoshoppaa omansa. Ainoa "vika" joidenkin mielestä on että rintavarustus on melko pieni, 70B, mutta omasta mielestä just passeli mun kroppaan :D
Ulkonäöllisesti olen siis todella tyytyväinen mun kroppaan, en muuttais siitä mitään. Tärkein kuitenkin on se että se on fyysisesti terve, ja se on aina ollut mulle tärkeämpää kuin sen ulkonäkö :)
flick97 kirjoitti:
On. Pituutta 156 cm ja olen rakenteeltani todella siro, mutta aktiivisesti 6 vuottaa treenausta harrastaneena mulla on kunnon iso persus, kiinteät mutta voimakkaat jalat, kädet ja vatsa. Siis sellainen kroppa naturaalisti minkälaiseksi ig-mallit photoshoppaa omansa. Ainoa "vika" joidenkin mielestä on että rintavarustus on melko pieni, 70B, mutta omasta mielestä just passeli mun kroppaan :D
Ulkonäöllisesti olen siis todella tyytyväinen mun kroppaan, en muuttais siitä mitään. Tärkein kuitenkin on se että se on fyysisesti terve, ja se on aina ollut mulle tärkeämpää kuin sen ulkonäkö :)
Paljonko painat?
On täydellinen. Hoikka muuten mutta isot silikonitissit ja valtavat botoksi huulet.
Oon pärstästä niin laiha, ettei tartu valokuvaan. Ei voi hankkia passia, sanoivat laitoksella, kun soitin. En menny käymään, kun ei ne olis kuitenkaan nähny mua.
On, hoikka tiimalasivartalo. Ehkä hieman "yläpainoinen", rinnat suhteessa hiukan liian isot 70G ja hartiat vähän turhan leveät, varsinkin kun olen melko lyhyt (164).
On. Mitat 173/48.
Vatsalihakset näkyvät. Pitkät sääret.
Kiinteät rinnat.
Olen synnyttänyt ja ikää nyt 34.
Vierailija kirjoitti:
Takaa olen kuin Marilyn Monroe edestä vähän peikkonainen.
No olet kyllä takaapäin upea(:
Itse olen rumeliini joka suunnasta):
Onko merileijonilla tai vaikkapa sarvikuonoilla kauneuskilpailuja?
Pääasia, että kroppa toimii.
Siis - olen tyytyväinen
(Enkä siis vertaillut itseäni tai teitä yllä mainittuihin eläimiin😏)