Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla hyvännäköinen vartalo?

Vierailija
24.02.2021 |

Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?

Kommentit (984)

Vierailija
821/984 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Vanhemmiten ei ole enää niin kriittinen ja osaa arvostaa itseä ja vartaloaan enemmän. Urheilen ja katson mitä syön, jotta pysyn hoikassa ja hyvässä kunnossa. Arvostan itseäni. Nuorempana ajatteli että pitäisi olla isommat rinnat ym. Mutta olen aivan hyvä juuri sellaisena kuin olen.

Vierailija
822/984 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ihminen olla koskaan hyvännäköinen? Tiikerit ja muut kissaeläimet ovat aina upeita, ihmiset noloja alastomia apinoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/984 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko ihminen olla koskaan hyvännäköinen? Tiikerit ja muut kissaeläimet ovat aina upeita, ihmiset noloja alastomia apinoita.

Kaikki apinat ovat alastomia. Ihminen pukeutuu vaatteisiin.

Vierailija
824/984 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartaloni on terve ja voimakas ja olen kyennyt aina tekemään fyysistä työtä, mutta kaunis se ei ole. Näytän joltain kuulamörssäriltä. Minulla on isot rinnat ja olen aina saanut niiden takia huomiota miehiltä. Tosin olisin pärjännyt ilmankin. Varsinkin nuorempana koin häiritsevänä, kun jotkut puhuivat rinnoilleni eli tuijottivat niitä koko ajan tai sitten vilkuilivat muka vaivihkaa. En ole koskaan pukeutunut tyrkysti.

Vierailija
825/984 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartaloni on terve ja voimakas ja olen kyennyt aina tekemään fyysistä työtä, mutta kaunis se ei ole. Näytän joltain kuulamörssäriltä. Minulla on isot rinnat ja olen aina saanut niiden takia huomiota miehiltä. Tosin olisin pärjännyt ilmankin. Varsinkin nuorempana koin häiritsevänä, kun jotkut puhuivat rinnoilleni eli tuijottivat niitä koko ajan tai sitten vilkuilivat muka vaivihkaa. En ole koskaan pukeutunut tyrkysti.

Mielestäni olisi vielä omituisempaa puhua naisen korville. Nehän se kuuleva elin ovat.

826/984 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen karikatyyri klassisesta hopeaketusta😄

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
827/984 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan paras. Kaikki siinä on parasta minua.

Vierailija
828/984 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan paras. Kaikki siinä on parasta minua.

Joo. Munkin kroppa on just mun omiin nahkoihin sopiva.

Vierailija
829/984 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartaloni olisi ihan kelpo, mutta ihoni pilaa koko vaikutelman.

Vierailija
830/984 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, tosin miehiä se ei kiinnosta kun ne huomaa vain mun tissit. Sairasta.

Tissit on vähän kuin jalopuuratti ladassa. Ihan kiva hivellä, mutta ei se kyyti siitä parane.

Näitä ei moni pääse hivelemään tuijotettua ja kommentoitu on kyllä. (luomu G)

Kuva tai ei uskota.

Pyh. Uskot kun tuut vastaan. Vai olitko se joka puhui tisseilleni ja haluaisit jatkaa vähämielistä toljotusta.

Vierailija
831/984 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, tosin miehiä se ei kiinnosta kun ne huomaa vain mun tissit. Sairasta.

Tissit on vähän kuin jalopuuratti ladassa. Ihan kiva hivellä, mutta ei se kyyti siitä parane.

Näitä ei moni pääse hivelemään tuijotettua ja kommentoitu on kyllä. (luomu G)

Kuva tai ei uskota.

Pyh. Uskot kun tuut vastaan. Vai olitko se joka puhui tisseilleni ja haluaisit jatkaa vähämielistä toljotusta.

En ole tuollaisia tissejä nähnyt, joten se oli joku muu.

Vierailija
832/984 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuodet ovat olleet erittäin raskaita. Kuihduin sen seurauksena. Vuosien aikana kertynyt ylipaino lähti myös pois. Nyt painan jopa vähemmän kuin 20 v. sitten. En voisi olla tyytyväisempi, koska mikä tahansa vaate näyttää hyvältä hoikan päällä. Toivon, ettei paino lähde vielä alenemaan, koska sitten alipainoisena kropan toiminta häiriintyy. Tulee terveysongelmia tilalle.

Vierailija
833/984 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Monisynnyttäjän maha on reppana eikä tisseissäkään ole kehumista. Käytän kokouimapukua milloin uin ja rintaliiveissä push uppia. Olen iloinen ja valoisa luonne ja hymyilevä naama kaiketi korvaa vartalon virheet. Minulle ulkonäkö ei ole kaikki.

Olen tyytyväinen elämääni tällaisena.

Vierailija
834/984 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mielestä on kenen ei.

Toiset tykkää lihavammista ja pitää sellaista hyvän näköisenä, itse olen varsin hoikka ja pidän itsestäni paljon ja niin myös vartalostani.

Olen aika pitkä, pitkät hoikat sääret ja reidet, hieman ehkä enemmän atleettinen vartalo sillä hartiat leveämmät kuin lantio joka on kapea.  Tykkään kovasti olla minä ja minulle on itse asiassa se ja sama mitä toiset minusta ja ulkonäöstäni ajattelvat. Pidän pääasiana sitä että viihdyn kropassani, se on terve ja vahva je sellaisena pyrin sen pitämään.

Minulla on pienet rinnat josta asiasta olen iloinen sillä harrastan paljon liikuntaa. Takapuoli on pieni ja varmaan ruma monen mielestä mutta minua se on palvellut tehtävässään loistavasti. 

Niin että kyllä, omasta mielestäni olen maailman paras minä myös vartaloni puolesta!

Vierailija
835/984 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin siisti .Ainainen treenaaminen ja urheilu, pyöräily ja kävelyt auttavat! Terveys ennen kaikkea. 

Vierailija
836/984 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Mies 48 w.

Mitat on 176 / 82.

Olen suht tyytyväinen.

Useat ikäiseni kun on sen 95...130 kg...

Vierailija
837/984 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä esim. kauniit / suloiset lapset on tosi esteettisiä, samoin osa ammattimalleista ja muutenkin kauniit ihmiset on ihanan näköisiä kehdosta hautaan, jos pitää kunnostaan ja ihostaan huolta eikä rumenna itseään millään kauhealla tyylillä.

Vierailija
838/984 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kauniin pyöreä, keskeltä pullistunut.

Vierailija
839/984 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika normaalin näkönen, en luokittelis itteäni mitenkään erityisen hyvännäköseks. Olis toki kiva, jos ois vähän pidemmät jalat, vaikka oon jo 172 cm.

Vierailija
840/984 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli⁉️

30v sitten.

Nyt leipominen on kivaa, pullat maistuu ja se näkyy...😐