Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?
Kommentit (984)
Tarpeeksi hyvännäköinen. Ei ole tapana tutkia itseäni vikoja etsien, ja tehdä niistä jotain listaa.
Jos laihduttaisin tehokkaammin niin kyllä, vyötärö ja lantio sopusuhtaiset, hyvä perse mutta maha on just nyt niin iso ja ällöttävä että olen kuvottavan näköinen.
Ei, tosin miehiä se ei kiinnosta kun ne huomaa vain mun tissit. Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Tissit on vähän kuin jalopuuratti ladassa. Ihan kiva hivellä, mutta ei se kyyti siitä parane.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissit on vähän kuin jalopuuratti ladassa. Ihan kiva hivellä, mutta ei se kyyti siitä parane.
Näitä ei moni pääse hivelemään tuijotettua ja kommentoitu on kyllä. (luomu G)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä ei moni pääse hivelemään tuijotettua ja kommentoitu on kyllä. (luomu G)
Kuva tai ei uskota.
Mä olen ihan tyytyväinen itseeni, olen päälle kolmekymppinen, siro, 168 cm 47 kg, b-kupin rinnat, pitkät hiukset. Erityisen paljon tykkään mun sääristä. En varmaankaan muuttaisi mitään itsessäni, ehkäpä kiloja voisi tulla kaksi tai kolme lisää, näyttäisin kai terveemmältä.
En tiedä. Some on pilannut käsitykseni normaalista ja hyvännäköisestä vartalosta.
Mutta olen normaalipainoinen. Vähän löytyy lihaksiakin. Pitkä selkä sekä kädet.
Enemmän persettä kuin tissejä. Tissit on pienehköt, rasva kehossani on sijoittunut reisiin ja perseeseen. Ja tämän takia mulla on paljon selluliittia jaloissa liikkumisesta huolimatta (täysin geneettistä, sitä alkoi tulla jo silloin kun oli alipainoinen teini).
Olen kuulemma sopusuhtainen.
Mutta tuntuu että pitäisi olla ihan valtava perse ja isot rinnat, jotka ei roiku ollenkaan. Ja tietenkään ei myöskään yhtään ylimääräistä vatsassa, mikä on mahdotonta jos on paljon rasvakudosta kehossa.
Kaikkein vastenmielisin on Sofia Belorfin habitus. Hirveät kovat pallot tisseinä, pumpattu perse ja horahtava aivottoman bimbon huulivarustus, puoli metriä paksu ylähuuli samanlaisen alahuulen päällä. Jos olisin mies, raakkaisin sivuun.
159/59, yleisolemukselta siro ja sporttinen. Luusto on kevyt ja liikunnan vuoksi kiva kehonkoostumus. Tuntuu erikoiselta miten vähän monet täällä painavat, mutta toisaalta vartalotyyppi ja kehonkoostumus merkkaavat paljon kiloja vähemmän. Ja on mullakin rasvaa toki hieman, mutta en osaa ahdistua pienistä.
Kurveja on enemmän ala- kuin yläkropassa ja maltillisesti kaikin puolin, mutta olen aina saanut paljon huomiota, enemmänkin kuin olisin kaivannut. Ehkä lyhyyden tai kasvonpiirteiden vuoksi? Siitä olen kuitenkin onnellinen, että oma mieheni kehuu kauniiksi, ja hänelle olen täydellinen.
On kyllä sopusuhtainen. Olen tyytyväinen vaikka kiloja on liikaa. Pari synnytystä on muokannut ja ikä tuonut omat mausteensa. Muutama vuosi sitten en ollut. Tarkastin mitä syön ja liikun 2-4krt/vk itseäni miellyttävällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein vastenmielisin on Sofia Belorfin habitus. Hirveät kovat pallot tisseinä, pumpattu perse ja horahtava aivottoman bimbon huulivarustus, puoli metriä paksu ylähuuli samanlaisen alahuulen päällä. Jos olisin mies, raakkaisin sivuun.
Huomaa kyllä, että et ole mies.
Ei ole ollut 10 vuoteen. Tissuttekin itseni muumiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihan tyytyväinen itseeni, olen päälle kolmekymppinen, siro, 168 cm 47 kg, b-kupin rinnat, pitkät hiukset. Erityisen paljon tykkään mun sääristä. En varmaankaan muuttaisi mitään itsessäni, ehkäpä kiloja voisi tulla kaksi tai kolme lisää, näyttäisin kai terveemmältä.
Noin 20 vuotiaana painoin tuon verran, sama pituus. Jälikäteen katsittuna olin sairaalloisen laiha, sellaista keskitysleiritasoa. n. 54 kiloisen alkoi olla terveen näköinen.
Persjalkanen, kymmenen kilon ylipaino. Extraa enimmäkseen perseessä ja reisissä. Ok vyötärö ja tissit. Tällä kropalla on menty 50 vuotta.
Ihan oon tyytyväinen tähän.
Pituutta vain 152 cm, mutta olen mielestäni jäntevä, muodokas ja tietyistä kohdista sopivan sirokin (esim. käsistä). Ihoni (atooppinen ihottuma) on ainoa, mihin en ole tyytyväinen, mutta senkin tilanne vaihtelee. Mieheni kuvailee minua myös kompaktiksi :) Ikää vielä alle 30 vuotta, mutta jos äitini on onnistunut pysymään hyvässä kunnossa yli viisikymppisenäkin niin pystyn minäkin.
Pääsääntöisesti pidän vartalostani kokonaisuutena. Antaisin 9,5. Jos jotain pitäisi mainita, niin sääri vs. pohje on epäsuhtainen. Sääri pitkä ja pohjeosuus lyhyt. Sitten takapuolesta on rasva kadonnut, eikä ole niin pyöreä kuin nuorena. Pientä vatsamakkaraa en saa jumpattua millään pois, mutta 2 lapsen saaneena tämä äitikroppa on parhaimmasta päästä ikäisekseni eikä sen vuoksi makkarat haittaa. Olen notkea ja lihaksikas 48v. vaikka näytän monen mielestä 35v.
Olen 50+ mies ja kroppa on parempi kuin 18-vuotiaana. Treeniä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 50+ mies ja kroppa on parempi kuin 18-vuotiaana. Treeniä.
Miksi verrata miehen kroppaa pojan kroppaan?
M51
Se tarkoittaa, että niillä viisari värähtää ja haluaisivat panna.