Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?
Kommentit (984)
Öööö joltain osin on, joltain ei. :) :D Tavallaan kokonaisuus on tosi ihana, mut sit ku tarkemmin tarkastelee niin ehkä ei. :D Ja nyt ku oon koronan myötä lihonnu ja en oo treenannu, niin sen kai huomaa koska kiloja on kertynyt vissii jo jonkin verran joten ei hyvä kun jo ennestään kiloja paljon.
Nojoo. Mitat 165/50 ja lihaskunto hyvä. Eli olen hyvin siro. Vaatteet istuu hyvin. Miinuksena imetysten jälkeen minimaaliset rinnat.
Vyötäröä korostavat vaatteet ja push up- liivit päällä täydellinen.
On kai. Mutta ei siitä mitään iloa ole, kun naama on niin ruma.
Ei ole. Olen joka kohdasta väärän mallinen, vaikka harrastan mielelläni ja paljon liikuntaa. Lasten saannin jälkeen mahassa ylimääräistä nahkaa ja siihen ei mikään ilman puukon alle menoa auta. Takapuolta en saa kivan malliseksi millään jumpilla, rinnat imetyksistä tyhjät lärpäkkeet. Kasvot mitäänsanomattomat. Kaunista vartalossani on vain tatuoinnit.
Mieheni on sanonut ettei pidä ulkonäöstäni, mutta ettei se haittaa. Onneksi tykkää pääni sisällöstä, se on pidemmän päälle kai tärkeämpää. Rupsahtaminen ei huoleta kun hän on minut jo rumana valinnut.
Joskus surettaa, ettei kukaan koskaan pidä minua kauniina, mutta on sitä suurempikin huolia.
Toiset vaan tykkää muhkummasta.
Aika perus nykystandardien mukaan. Olen 21v.
168/57
Vähän liian isot rinnat omaan makuun, vielä ovat ihan jees, mutta kohta alkaa roikkumaan.
Muuten vyötärö hieman lantiota kapeampi. Pienet hipdipsit havaittavissa, mutta muuten aika kiinteä peppu ja reidet, varmaan baletin harrastamisen takia.
Jalka 36 ja pitkät jalat, mitkä tosin mielestäni näyttävät hieman tyhmältä kun torso on aika lyhyt.
Olen urheilullinen ja lihaksikas, kuin kreikkalainen veistos 😎 valitettavasti kaikkia yksityiskohtia - jos tiedätte mitä tarkoitan - myöten... 😕
En. Suurin syy on ylipaino. En usko, että olisin tyytyväinen, vaikka laihtuisin. Rinnoista ei tule nättejä enää millään. Sinänsä sopusuhtainen "pohja"; pitkähköt jalat, sopiva ylävartalo, kaunis ryhti. Mutta kaikki tuo nyt 15kg rasvakasan alla :(
Nuoruuden kuvia katsoessani hämmästelen aina uudesta, olinko tuo todella minä. En osannut arvostaa vartaloani silloinkaan. Nyt näen miten upea se oli. Aktiiviliikkujana lihakset olivat juuri oikeilla paikoilla, muotoja juuri sopivasti.
En haluaisi inhota itseäni, mutta en osaa myöskään pitää itsestäni tällaisena.
Vierailija kirjoitti:
Riittävän hyvännäköinen itselle, en edes tee mitään sen eteen, en ymmärrä miten monella on ylettömästi kiloja
Onhan se tommosen laiskurin vaikee tajuta, jos joku näkee hirveen vaivan syödäkseen itsensä isoksi.
Aika surullinen tää keskustelu, näin yksityiskohtainen kuvaus omasta kehosta kertoo siitä, että sitä kehoa on todellakin KYTÄTTY peilin edessä.
Mulle riittää että miehet sanoo oon naisellinen nainen.
Mitä sekin tarkottaa?
tarkoittaa sitä, että mies ei oo kovin taitava sanoistaan........siinä on nainen, kyllä
On, mannekiini vartalo, siitä olen saanut kuulla, itse en tiedä, mutta olen ihan tyytyväinen eli vartalo ihan jees , muusta en sit tiedäkkään.
Olem pitkä ja hoikka, ja nuorempana olin tosi epävarma itsestäni. Vasta lähemmäs nelikymppisenä oma kroppa on alkanut näyttää omaankin silmään kivalle.
Ei ole. On sairaudesta tulleita jälkiä ja arpia vaikka kuinka paljon ympäri kehoa. :( Ja sitten liikakiloja myös jonkin verran.
Kyllä kelpaa. Olen 165cm pitkä ja painan 153kg. Varsin vanttera, rintava ja reitevä eli ei mitään valittamista.
Eikä kovin ruma ole itsellänikään!
t. Vladimir
https://i.etsystatic.com/12219067/r/il/590a2d/1562061376/il_570xN.15620…