Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla hyvännäköinen vartalo?

Vierailija
24.02.2021 |

Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?

Kommentit (984)

Vierailija
641/984 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotanorsuille kirjoitti:

Muistutan Ulkomuodoltani useamman poikaystäväni mukaan joko lähinnä siiderivalasta, lähiövalsta, mursua tai harmaahyljettä. Seksiongelmia on useita mm .poikaystäväni väittää että

takaa ei yllä

selässä ei pysy

ja alle ei uskalla mennä

Mikä neuvoksi?

Palstan tankerot rupesivat hyperventiloimaan

Vierailija
642/984 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rfthu kirjoitti:

Sotanorsuille kirjoitti:

Muistutan Ulkomuodoltani useamman poikaystäväni mukaan joko lähinnä siiderivalasta, lähiövalsta, mursua tai harmaahyljettä. Seksiongelmia on useita mm .poikaystäväni väittää että

takaa ei yllä

selässä ei pysy

ja alle ei uskalla mennä

Mikä neuvoksi?

Palstan tankerot rupesivat hyperventiloimaan

Ohos, osasit jopa yhdyssanan! Tämä tuli suurena yllätyksenä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/984 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Ehkä pikkuinen vatsa, mut eipä ole haitannut. Puntit kotona keittiössä ja treenaan.

Naiset on tykännyt ja itse oon suhtkoht tyytyväinen. M55 ja n*ssin joka puolella, kun mahd.

Kiitos ja hei.

Vierailija
644/984 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole,paksu omena vatsa,ei sopusuhtainen vartalo, tissit eri paria, perse laahaa melkeinpä maahan ....

Vierailija
645/984 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, Enkä ole tällä hetkellä tyytyväinen vartalooni (mahaa ja paksut reidet).

Vierailija
646/984 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa on. Olen lyhyt mutten persjalkanen. Vyötärö löytyy ja persikka peppu. Lihaksikkaat sääret. Olen liikkunut aktiivisesti (tanssinut balettia, lattareita, vakiotanssia ym. juossut ja uinut koko ikäni) ja vihdoin ja viimein olen sinut vartaloni kanssa. Ei ole ylipainoa eikä vieläkään selluliittia ja olen jo 50v.

Vierailija
647/984 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan tankerot rupesivat hyperventiloimaan[/quote]

Ohos, osasit jopa yhdyssanan! Tämä tuli suurena yllätyksenä![/quote]

Mikä noista on se yhdyssana?

Vierailija
648/984 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tissiä ja peppua kyllä löytyy, muuten en oo tyytyväinen kun on pari ongelmakohtaa joita on vähän vaikea muuttaa tai periaatteessa ei ole mahdotonta.

Vierailija
649/984 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäiseksi 50 v mieheksi on. Timmi vatsa, leveät hartiat, näkyvät lihakset. Vaimo rakastaa mun kroppaa, haluaa seksiä vähintään viisi kertaa viikossa.

Vierailija
650/984 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen pitkähkö sopusuhtainen ja jalkovälissä juuri sopivan kokoinen penis.

Vierailija
651/984 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä,olen rantapallo :D

Vierailija
652/984 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on maailman paras oma vartaloni.

Olen 168 cm pitkä, hoikka/laiha.

Minulla on leveät hartiat, v-mallinen kroppa joka kapenee rintakehästä alaspäin.

Kapea lantio, pieni takapuoli.

Pitkät ja hoikat raajat.

Ja tykkään siitä kuin hullu puurosta. En haluaisi vaihtaa koska synnyin tähän kroppaan ja tämä on minua uskollisesti palvellut tähän päivään. Se on kaksi lasta kantanut ja synnyttänyt.

Joka ikinen saa olla sitä mieltä kuin tahtoo minun kropastani, se ei muuta sitä että se on minulle rakas ja haluan pitää siitä hyvän huolen. 

En mitenkään voi tajuta miten monet voivat olla niin ilkeitä ja pahoja itseään kohtaan? Mistä tulee tuo tarve ruoskia ja mollata itseään? Nautitteko siitä? Minusta se on surullista. Teidän kroppanne tekee koko ajan töitä teidän eteenne. Ilman sitä ette edes eläisi. Miksi ette voi tahtoa sille kaikkea hyvää?

Vierailija
653/984 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan uhkean upeaa feminiinistä vartaloani. Rintani ovat huomattavan suurikokoiset ja hyvin riippuvat melkein navassa asti ja takapuolikin on leveä kuin ladon ovet. Tulen hyvälle tuulelle, kun ihastelen sulojani peilistä. Tunnen olevani jonkinlainen hyvin kaunis jumalatar, naiseuden huipentuma, koska rintani ja takapuoleni ovat niin lihaisat!

Vierailija
654/984 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli sixpack ja kaikki lihakset, nykyään 93kg 186cm ja ei niin paljon lihaksia. 

Vierailija
655/984 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

t. sarvikuono.

Vierailija
656/984 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on semmonen solakan lihaksikas m35.

Vierailija
657/984 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa roikkuu, manboobsit alkanu tulla. Huono ryhti. Aika paljon pitäis tehdä, että hyvän sais. En enää jaksa pariutua uudelleen, jos ero tulee, joten ei jaksa muokata. Mennään tällä arkkuun asti.

Vierailija
658/984 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Huonointa ehkä järkyn iso maha.

Vierailija
659/984 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasapaksumenavartalonainen jolla on omenen kokoiset tissit. Peppu on sellainen pitkönomainen että alkaa selästä ja loppuu reiteen. Persjalkainen. Reisiä on. ..jos jotain hyvää niin olen lähes karvaton, siellä mistö muut ajeleenniin minulla pari huomaamatonta karvaa. Oikeastaan nekin ajeltu pois. Hirveesti ei ole läskiä mutta tällainen tasapsksu tiinu. Ottajia on kyllä ollut niin paljon kun mieli on tehnyt ja nykyisen kanssa on puuhattu kovasti

Vierailija
660/984 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nainen, pituus 170, paino 70, rasvaprosentti 16 ja lihasta mittausten mukaan reilusti yli keskiarvon. Silti ei näkyviä muskeleita, mutta timmi paketti ja kapea vyötärö ja vatsalihakset kuultaa nätistiz Pienet rinnat, sopivat hartiat, lihaksikkaat ja muodokkaat reidet sekä peppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän