Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?
Kommentit (984)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Ja kissa aamulla ulos! Yllätyksenä tuli toki melko hyvä suomen kieli. :D
Nyt oli niin merkillinen vastaus että se vaatii suomennosta. Joten voitko hieman selventää ajatustenkulkuasi.
En epäile ollenkaan sitä vaihtoehtoa, että mikään selitys ei riitä. ;)
Taidat olla joku hullu.
Juu, olen kyllä. Koko illan olen pohtinut, miten voisin kertoa itsestäni aiheuttamalla naurunpurskahduksia lukijoissa. En muistanut vielä mainita, että habani on metrin paksuinen, siis yhteen suuntaan. :D
Vaikutat edelleen hullulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On! Minulla on tällainen pitkänhuiskea italialaistyylinen vartalo, jota naiset oikein kilvan palvoo.
M 45
Pitkänhuiskea italialaistyylinen? Jotenkin nuo kaksi sanaa ei kuulu yhteen. Aika tappeja kaikki eteläeurooppalaiset.
Ehkä italialaistyylinen mutta kuitenkin pitkänhuiskeana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Siis onko tämmöisiä juntteja oikeasti olemassa? Uskomatonta! :D
Multipersoonakin näköjään...
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tätäkin arvostelevat ovat vain kiroitus taidottomia juntteja, jota eivät Jani Husia ymmärrä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On! Minulla on tällainen pitkänhuiskea italialaistyylinen vartalo, jota naiset oikein kilvan palvoo.
M 45
Pitkänhuiskea italialaistyylinen? Jotenkin nuo kaksi sanaa ei kuulu yhteen. Aika tappeja kaikki eteläeurooppalaiset.
Ehkä italialaistyylinen mutta kuitenkin pitkänhuiskeana
On niitä pitkiäkin italialaisia. Esim. Damiano David tulee mieleen ;)
Ei kauheen. Kyl siitä sais taas ihan hyvän mut nyt 190/90kg. Koronan aikana tullu selkee dad bod eli isimasu. Huono tekosyy tiedän. Muuten kyllä omasta mielestä ihan hyvä runko ja pari vuotta sit olin oikein tyytyväinen.
Joo, ainakin omasta mielestäni. :) Vatsalihakset on paras juttu ja mustat silmänaluset ja väsyneet silmät huonoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multipersoonakin näköjään...
No mun ei ainakaa tarvi kersapalstoilla kehua itseäni :D
Pulleat mänboobsit, meidän paikkakunnan kovimmat selkä- ja perskarvat, jopa pizzerian pitäjät ovat kateellisia (Kemi on kotipaikkani) Hoikka olen myös, lihaksikkaat ranteet (johtuvat toki Yrjönkadun videoiden katsomisesta), kerroinko jo selkäkarvoistani? Poikien päät kääntyvät täällä 24/7 (Pieksämäki, kotipaikkani) ja työtä tehdään poikien kans täällä kovasti, paljon se on vaatinut!
Kuulemma mittaustulokseni on seuraava: kovasti karvoja, mutta aivoni on noin sadasosa kikherneestä. Kovasti silti tehdään työtä senkin eteen!
Jos Bud Spenceriä pitää hyvänä, pitkä, harteikas ja mahakas lihaksikkailla käsivarsilla.
Buahahaa, menestyjä juntti alapeikuttaa heti aamusta! Häpeä, tai no mee vaikka sinne puntille :D Oot vitsi!
Niin tuohon menestyjäsanaan vielä, tyhmemmillehän pitää tosiaan kertoa, että LAINAUSMERKIT auttavat ymmärtämään :D
Mulla on ollu aina hyvä vartalo, näin läskinäkin ja aivotkin. Niitä onkin hieman vaikeampi saada. :)
Laittakaa linkkiä kuviin ilman naamaa niin annetaan arvosana.
Mites tämä selkäkarvamies, jota fanitetaan ympäri maakuntia? Onko kuvia?
Olen kyllä lyhyt, mutta muuten peruslihaksikas voimailijan vartalo. Aavistuksen tasapaksu. Aina joskus löytyy joku joka tykkää, mutta kaikki ei varmaankaan pituuden ja/tai naaman takia. Uskoisin, että jos joku minusta ihmisenä pitää niin näkee vartalon kyllä bonuksena. 169cm/90kg
Oli. Sitten tuli juustonaksut , jäätelö, leivokset, juustot, majoneesi, keksit ja Pum. Ei ole enää tai on mutta se on piilossa. +25 kg!
No on siihen nähden että olen 46v kolme lasta synnyttänyt nainen. Olen ihan bikinikelpoinen. Terhakat luomu-C kupit, tiimalasivartalo, urheilullinen mutta ei liian. Jokunen haalea raskausarpi vatsassa.