Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?
Kommentit (984)
Vierailija kirjoitti:
No on siihen nähden että olen 46v kolme lasta synnyttänyt nainen. Olen ihan bikinikelpoinen. Terhakat luomu-C kupit, tiimalasivartalo, urheilullinen mutta ei liian. Jokunen haalea raskausarpi vatsassa.
meneekö kiinnostus samalla tasolla kuin Kukkohovilla?
Hyvä niin!
Olen kehopositiivinen ja hei....pirun ylpeä siitä!
Ihan ok. Aika tavallinen nykyään.. Nuorempana kävin salilla 4 kertaa viikossa niin oli hyvä kroppa. Itse en edes epävarmana sitä tajunnut.. Nyt olen sinut enemmän kropan kanssa vaikka kiloja on enemmän. Niiden myötä sain rinnat ja pepun. Nyt toki tarkoitus kiinteytyä hiukan, että olisin vielä tyytyväisempi. Kilot korostuu lyhyessä rungossa.
Onhan nämä reppanat koulukiusaajat aika alinta ja heikointa sakkia. Syö mitä syöt!
Aika julmaa on arvostuttaa ihmiset oletko hyvän näköinen? Kauneus on katsojan silmissä pitää yhä paikkansa.
En tiedä. En uskalla käydä vaa’alla, koska pelkään lukemaa; mitä jos olen lihonut monta kiloa? Valokuvissa kroppa näyttää ok, muutaman vuoden takaa kyllä ehkä vähän vielä paremmalta kuin nyt. Peilistäkin ok näkymä, mutta ehkä vuosi vuodelta vähän tasapaksumpi olemus ts. rinnat rupsahtaa, lantion kaari katoaa ja vyötärö leviää- ehkä. 45+ iässä näin alkaa aika vääjäämättä tapahtua. Nuorena ja hoikkana E-pillerit kasvatti rinnat b->D ja siitä syntyi tiimalasi. Eli kemiallisesti tuotettu ihannekroppa. Raskaudet löysytti vatsaa, rintoja ja peppua. Hormonikorvaushoito pöhöttänee jatkossa koko olemusta jatkossa.
On niin hyvä että joutuu puntitki jätetään komeroon. Tissit aika pienet kokoa 75 A
Ei. Tubulaariset riippatissit, leveä perse, roikkuvat allit, vyötärö kadoksissa, paksut sormet, alapää löystynyt kolmen synnytyksen jälkeen, peräpukamatkin vaivaa ja naama on kun petolinnun perä.
Harrastan päivittäin liikuntaa, mutta en tarpeeksi syömiseen nähden, joten paino ei putoa.
Olen kuitenkin ollut onnellisesti naimisissa 8-vuotta, komean miehen kanssa. Hänen silmissä olen himoittava ja kaunis, mitä en aina itsekkään ymmärrä.
Olen ihan tyytyväinen. Toki pari liikakiloa on mutta olen terve ja ne muutama kilo on projektin alla pikkuhiljaa. Mulla on vyötärö ja hyvä perse, tissit on sopivan kokoiset eikä liian isot/pienet. Kilot kerääntyy peppuun ja reisiin, toki vähän on selluliittia ja rakkausarpia. Ainut mitä muuttaisin, on vatsan alue. Siinä on pieni pömppis ja se ei vaan oo palautunut raskauksista. Mutta sekin on ihan ok.
Kun itse hyväksyy itsensä ja saa vielä kumppanin joka pitää sun kroppaa ihanana, on helppoo olla tyytyväinen.
Minulla on aika timmi vartalo. Pidän eniten reisistäni ja kohtalaisen litteästä vatsastani. Rintani ovat ihan ok. Ei mitkään nuoren tytön ketunnokat enää. Kroppani on siis sellainen, että kehtaan hyvin käyttää "nakinkuoria" päälläni. Kohta, josta en pidä on peppuni. Se voisi olla vähän isompi ja roikkuu vähän. Kasvoni ovat lähes rypyttömät pokerinaamalla, paitsi kun nauran..ai kamala niitä juonteita. Ikää 46-v ja sain vastikään iltatähteni. Lähti ihan järkyttävän paljon hiuksia tämän viimeisimmän raskauden aikana. Hiukseni ovat aina olleet pitkät, muttei mitkään paksut todellakaan.
Oon suht tyytyväinen. Taitaa tuo oma tyytyväisyys kroppaan riippua pukeutumisesta eli miten vaatteet istuu päälle. Mua on pienenä arvosteltu (omasta mielestä) liian laihaksi tai kalpeaksi ja nykyisin (yli 35v) oon saanu kiloja, niin koen sen jotenki huvittavana ja hyvänä asiana. Mahaan tosin en haluis yhtään enempää extraa. En halua laihduttaa mut ehkä kiinteyttää ja pysyä ns hyvässä kunnossa. Naiset on vaan yleensäkin mun mielestä kauniita, jos vaatteet sopii oman kropan tyyliin.
On.
Pitkä, hoikka tiimalasi D- kupin tisseillä, kapealla vyötäröllä ja kivalla pepalla.
Rustatuilla Etelä- Amerikan Miss Universum- kilpailijoilla on usein samaa tyyppiä. Sikäli ihmettelen miten tavallisella maatiaiselle on siunaantunut tämä keho, en edes harrasta kovin paljoa liikuntaa ja ikääkin alkaa jo olla jonkin verran.
Kiva että kerrankin voi sanoa pitävänsä kehostaan näin anonyymisti. Muuten täytyy pitää matalaa profiilia tai jonkun mieli pahoittuu.
Vierailija kirjoitti:
On.
Pitkä, hoikka tiimalasi D- kupin tisseillä, kapealla vyötäröllä ja kivalla pepalla.
Rustatuilla Etelä- Amerikan Miss Universum- kilpailijoilla on usein samaa tyyppiä. Sikäli ihmettelen miten tavallisella maatiaiselle on siunaantunut tämä keho, en edes harrasta kovin paljoa liikuntaa ja ikääkin alkaa jo olla jonkin verran.
Kiva että kerrankin voi sanoa pitävänsä kehostaan näin anonyymisti. Muuten täytyy pitää matalaa profiilia tai jonkun mieli pahoittuu.
Uuuuh. Tekee mieli nussia sua, tavataanko? M31
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Hoikka tiimalasivartalo, pyöreä peppu, kapea vyötärö ja d-kupin rinnat. Kropan mittasuhteista tykkään myös, pitkät sääret on ehkä parasta mussa. Lisäksi kauniit kasvot ja pitkät hiukset.
pics or didn't happen! :)
Näytän ihan Frankensteinin hirviöltä ja siitähän se mun lempinimenikin tuli silloin yläasteella.
On hyvä vartalo. Ollut lapsesta saakka. Kaikki minussa on kaunista omasta mielestäni. Äänikin on kaunis ja luonne erityisesti. Hyvä vartalo ei kuitenkaan takaa terveyttä. Eikä kyllä hyvät elintavatkaan. Minulle on periytynyt ei toivottuja geenejä, joille en mahda mitään. Pelottaa, kuinka ne vaikuttavat elinikään.
Minusta kaikki ihmiset ovat kauniita, kun heihin tutustuu. Moni kyllä pilaa itse ulkonäkönsä pukeutumalla mustiin.
Joo. Lihaksikas ja hyvän kokoiset terhakat rinnat (C tai d kuppi. Tykkään kehostani paljon. Kannattaa treenata.
Muistutan Ulkomuodoltani useamman poikaystäväni mukaan joko lähinnä siiderivalasta, lähiövalsta, mursua tai harmaahyljettä. Seksiongelmia on useita mm .poikaystäväni väittää että
takaa ei yllä
selässä ei pysy
ja alle ei uskalla mennä
Mikä neuvoksi?
Vierailija kirjoitti:
On upea ja runsas.
On isoa kaikki, tissit, maha, perse.
Ihan OK. Normaalipainoinen heppu olen.
Sopivankokoinen muna tarjoutuu hyvin im€ttäväks! ja muuhunkin käyttöön.
Ei tarvitse poimujen seasta kaivella katkarapua esiin.
On ja ei.
Haluaisin paremman takamuksen, nyt tuntuu että se on vain jalkojen jatko vailla muotoa.
Mutta omistan mukavan kokoiset ja malliset rinnat, tosin nännit on liian isot omaan makuuni.
Maha saisi olla kiinteämpi. Kasvoissani muuttaisin muutamankin asian jos olisi varaa mutta näillä mennään mitä on saatu.