Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulla hyvännäköinen vartalo?

Vierailija
24.02.2021 |

Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?

Kommentit (984)

Vierailija
581/984 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuoret naiset tykkää kun vedän 24cm ja paksun kyrpäni ulos housuista. Melkein kaikki nuoret tytöt kyläl käynyt kokeilee ja haluavat uudelleen. Muööa taitaa olla yli 30 lasta. Terveisin 55v pappa.

Kas tässä kuva!

https://showyourtinydick.com/wp-content/uploads/2020/10/2BBCC579-4539-4…

Vierailija
582/984 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, koska mä olen vastenmielinen. Parasta on se, että sen voi peittää vaatteilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/984 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. 173 cm, 59 kg, vy jotain 72-78 (oikeasti, vaihtelee!)

Mahanahka vähän lerpsahtanut muistona suuresta raskausmahasta. Rinnat b-kuppi ja omaan silmään kauniit.

N40

Vierailija
584/984 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Treenattu ja kurvikas. Saan paljon huomiota juuri vartaloni ansiosta,kasvot ihan perus. N48

Vierailija
585/984 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

O. Muutenkin täys kymppi. Ei vaan löydy vertaistani miestä.

Vierailija
586/984 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä mistään itsessäni.

olen trans

Vierailija
587/984 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää, isot säkkimäiset roikkuvat rinnat, iso maha ja perse melko litteä. Olisi pitänyt yrittää pysytellä normaalipainossa, mutta masennus iski jossain vaiheessa ja en välittänyt ulkonäöstäni.

Vierailija
588/984 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen trans

Honey. Ja muutkin. Loppujen lopuksi kroppa on vain väline, joka liikuttaa sua paikkoihin mihin haluat mennä.

Ihminen on oikeasti aivot ja hermojärjestelmä, kaikki muu on vain kuorta, joka mahdollistaa elämisen tällä planeetalla.

Vierailija
589/984 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

183cm, 105kg, vy yli metrin. Leveät hartiat. Tummat silmät, ruskea tukka. Leveä nauru.

hra47. Olen täydellinen, myös äitini mielestä.

Vierailija
590/984 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen trans

Iso halaus sinulle! Toivottavasti asiat muuttuvat, ja pystyt pikkuhiljaa hyväksymään itsesi ja jopa rakastaa itseäsi riippumatta siitä, muuttuuko kehosi vai ei. Iso halaus sinulle, ja jos se ei vielä tunnu edes ajatuksen tasolla hyvältä niin lämpimiä ajatuksia ainakin lähetän. <3

Vierailija
591/984 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, vartaloni on jotenkin outo? Mittani ovat 100/76/100 (eli solakka tiimalasivartalo), mutta olen 161,9cm lyhyt, rasvaprosenttini on 30,2 ja painoni 71,9kg. Korkeasta rasvaprosentistani ja painostani huolimatta vatsalihakseni erottuvat selvästi, vaatekokoni on XS/S ja kuppikokoni B. Todella outo kokonaisuus siis! Onneksi sitä ei ole näkemässä kukaan muu kuin minä :D 

Vierailija
592/984 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteä ja urheilullinen (163 cm/ 55 kg). Koko paketti täydellinen. Pari kolme kiloa vielä pois, niin erottuu lihakset paremmin.

Vierailija
593/984 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

187/84, rasvat alle kympissä. 47-vuotiaana. Erittäin tyytyväinen siihen mitä se pystyy vielä tekemään, vastakkaista sukupuolta kiinnostava ulkonäkö tulee bonuksena.

4 punttia viikossa, 3 lenkkiä(uinti, juoksu ja pyörä).

Siihen lisäksi lasten kanssa touhuilu niin saa syödä kaiken mitä eteen tulee eikä rupea kertymään.

Eronnut yksinhuoltaja ja yrittäjä(työt kotona) niin aikaa järjestyy kaikelle.

Vierailija
594/984 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
595/984 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Ja kissa aamulla ulos! Yllätyksenä tuli toki melko hyvä suomen kieli. :D

Vierailija
596/984 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli niin merkillinen vastaus että se vaatii suomennosta. Joten voitko hieman selventää ajatustenkulkuasi.

Vierailija
597/984 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
598/984 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli niin merkillinen vastaus että se vaatii suomennosta. Joten voitko hieman selventää ajatustenkulkuasi.

En epäile ollenkaan sitä vaihtoehtoa, että mikään selitys ei riitä. ;)

Vierailija
599/984 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla joku hullu.

Vierailija
600/984 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla joku hullu.

Juu, olen kyllä. Koko illan olen pohtinut, miten voisin kertoa itsestäni aiheuttamalla naurunpurskahduksia lukijoissa. En muistanut vielä mainita, että habani on metrin paksuinen, siis yhteen suuntaan. :D