Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?
Kommentit (984)
Mulla on todella sopusuhtainen vartalo. Olen 180cm pitkä, mutta en ole koskaan näyttänyt niin pitkältä, koska olen niin sopusuhtainen. Ennen olin kokoa 38, mutta nyt olen lihonut ja olen kokoa 42-44. Harrastin liikuntaa todella aktiivisesti 25-vuotiaaksi asti enkä edelleenkään ole löysä löllyrä, vaikka olenkin lihonut. Minulla on pitkät jalat ja pitkät hoikat sormet. Mulla on kauniit sääret. Olen harrastanut balettia ja ratsastusta ja mulla asettuu lihakset kehossa niin, että niistä tulee pitkät ja solakat. Mulla ei siis tule esim. pohkeisiin isoja pulleita pohjelihaksia niin kuin joillakin. Olen ikäisekseni ihan ok näköinen. 10kg voisin kyllä omasta mielestäni laihtua, että näyttäisin enemmän siltä kuin ennen. Käyn nykyään 2x viikossa juoksemassa ja ennen urheilin 10h viikossa. En ole enää niin kiinnostunut ulkonäöstäni kuin ennen joten lihominen ei ole niin paljon haitannut minua. Kasvoista näytän ikäisekseni todella nuorelta.
N31
Vierailija kirjoitti:
Mulla on todella sopusuhtainen vartalo. Olen 180cm pitkä, mutta en ole koskaan näyttänyt niin pitkältä, koska olen niin sopusuhtainen. Ennen olin kokoa 38, mutta nyt olen lihonut ja olen kokoa 42-44. Harrastin liikuntaa todella aktiivisesti 25-vuotiaaksi asti enkä edelleenkään ole löysä löllyrä, vaikka olenkin lihonut. Minulla on pitkät jalat ja pitkät hoikat sormet. Mulla on kauniit sääret. Olen harrastanut balettia ja ratsastusta ja mulla asettuu lihakset kehossa niin, että niistä tulee pitkät ja solakat. Mulla ei siis tule esim. pohkeisiin isoja pulleita pohjelihaksia niin kuin joillakin. Olen ikäisekseni ihan ok näköinen. 10kg voisin kyllä omasta mielestäni laihtua, että näyttäisin enemmän siltä kuin ennen. Käyn nykyään 2x viikossa juoksemassa ja ennen urheilin 10h viikossa. En ole enää niin kiinnostunut ulkonäöstäni kuin ennen joten lihominen ei ole niin paljon haitannut minua. Kasvoista näytän ikäisekseni todella nuorelta.
N31
Ikäisekseni ihan ok näköinen - näytän ikäisekseni todella nuorelta.. Ja kommentoijalla ikää 31 :D Tuossa iässä kuuluukin näyttää hyvältä ja nuorelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31Ikäisekseni ihan ok näköinen - näytän ikäisekseni todella nuorelta.. Ja kommentoijalla ikää 31 :D Tuossa iässä kuuluukin näyttää hyvältä ja nuorelta.
No jos ihmiset luulee, että olen just kirjoittanut ylppäreissä niin ainakin itse koen, että olen silloin nuoren näköinen😄 poikaystävästäni ei kukaan ikinä luulisi, että olisi vasta ylioppilas kun näyttää kyllä ihan 30-vuotiaalta aikuiselta ihmiseltä miltä minä en kuulemma näytä. On muuten ärsyttävää kun ihmiset luulevat minua vasta 20-vuotiaaksi tyttöseksi.
Ei todellakaan, mutta tällä mennään.
Kyllä nuoret naiset tykkää kun vedän 24cm ja paksun kyrpäni ulos housuista. Melkein kaikki nuoret tytöt kyläl käynyt kokeilee ja haluavat uudelleen. Muööa taitaa olla yli 30 lasta. Terveisin 55v pappa.
190cm 132kg sm tason voimamies 18cm kalulla isot testomunat iso parta.... Naiseni tykkää!
En tykkää kropastani, mut tällä mennään.
Mä oon melko pitkä, 173 cm. Nuorempana halusin olla lyhyempi, kaikki kaverit kun oli päätä lyhyempiä niin koin oloni jättiläiseksi. Nyt oon sinut pituuteni kanssa ja käytän juhlissa jopa korkokenkiä :)
Mulla on isot rinnat, rintaliivit kokoa 75E. Näistä en ole ikinä pitänyt enkä tule pitämään. Hankaloittavat esimerkiksi juoksua ja hyppylajeja ja vähänkin avonaiset tai ihonmyötäiset paidat näyttävät härskiltä. Pukeudun siis telttoihin, mikä taas tekee minusta lihavan/tukevan näköisen sillä vyötärö ei korostu.. ainoa hyvä asia rinnoissani on se, että niillä on imetetty kolme vauvaa.
Inhoan selvästi näkyviä verisuoniani, nenääni vaikken osaa sanoa miksi, isoja jalkojani (koko 40), selluliittiani, suonikohjujani reisissä, lista on loputon.
Katson kroppaani harmillisen kriittisesti, vaikka siinä on hyviäkin puolia. Käsivarteni ovat aina olleet kiinteät ja hoikat, vyötärö on hoikka ja on minua kauniiksi kehuttu vaikken itse sitä näe. Minulla on hyvä iho ja reisien selluliitista ja isoista rinnoista huolimatta olen normaalipainoinen tai jopa hoikka.
Olenkin päättänyt että pyrin olemaan murehtimatta asioista joille en mahda mitään, kuten pituudelleni tai verisuonille :D
Juu ei :D Olen normaalipainoinen, lyhyehkö, minulla on aika paljon lihasta (harrastan taitoluistelua) ja olen pienirintainen (B-kuppi). Ehkä sitä joku päivä herää erinäköisenä?
N24
Minulla on täydellinen vartalo, olen 55-vuotias babe-paidassa liikkuva. Nuoret pojat rakastavat minua, mutta eivät rahojani.
on kyllä, pidän kropastani täytyy myöntää semmoinen mailerin keho, mutta treeniä se vaatii paljon ja oikean ruokavalion.
M34.
No tuota kai pitäisi kysyä muilta kuin itseltä. Näöstä en osaa sanoa mutta hyvin on palvellut tähän asti.
No ei. Tuskin kukaan jää kauhistelemaan, kun kävelen ohi, muttei kyllä ihailemaankaan. Ja siis se on ihan okei nykyään, näin 4-kymppisenä.
Olen 166/76. Hoikkana ihan hyvännäköinen, nyttemmin en niinkään. Alakroppani on joka suhteessa 2 numeroa isompi kuin yläkroppa, jalatkin ovat pitkät suhteessa pituuteeni, ja selkä vastaavasti lyhyt.
Vyötärö erottuu edelleen, mutta kyllä mahaa löytyy. Lantio on todella leveä ja reidet valtavat. Nilkat ja ranteet ohuet.
Rinnat ovat nyt tosi hyvät, pyöreät, täyteläiset, vähän riippuvat jo tietysti, mutta ei rumasti. Koko 80C.
Ne ovat ainoa asia kropassani, joka hoikkana oli huonommin. Hoikkana olivat pelkät tyhjät nahkapussukat.
Mutta siis, olen kuitenkin suht tyytyväinen, olen iloinen ja kiitollinen että kroppani toimii, ja kuljettaa minua paikasta toiseen, vaikka kolotuksiakin jo on.
On, upea on.
Pallean/vatsan seutu työntyy upeana, elinvoimaisena, kauniina eteenpäin. Se viestii voimakkaasta hengityksestä eli siitä että tämä vartalo tanssii (Jorma Uotinen on sanonut tanssin olevan hengitystä joten turha tulla väittelemään tästä kommentistani). Samion se kertoo nautinollisesta ruumiista, joka milloin raukeana milloin leikkisänä antautuu elämän virtaan ja pikkulysteihin.
Vierailija kirjoitti:
On! Minulla on tällainen pitkänhuiskea italialaistyylinen vartalo, jota naiset oikein kilvan palvoo.
M 45[/quote
Minkälainen on Italialastyylinen vartalo?
On! Rakastan vartaloani. Mittasuhteet sopusuhtaiset, pitkät raajat, kaunis kaulan ja niskan alue. 50kg, 170 cm. Takapuoli voisi olla pyöreämpi, mutta nykyiselläänkin on aivan hyvä. Sopii kokonaisuuteen.
N42
On. Oon tosi hoikka (ihan pienen pieni vatsakumpu). Takapuoli on pyöreä ja kaunis, sitä kehutaan paljon. Tissit on pienet, mutta oon alkanu tykätä niistäkin tosi paljon. Oon lyhyt ja siro ja kasvot on tosi kauniit.
Minä olen miehenä myös alkanut tykkäämään man boobseistani, kasvoni myös kauniit.
On.
Hoikka pitkä tiimalasi. Hartiat ja lantio yhtä leveät, vyötärö 30cm kapeampi. Pienet kiinteät rinnat. Pitkähköt jalat ja hoikat sääret. Litteä vatsa. Hyvä iho. Ohuet ranteet ja nilkat. Pitkät sormet. Hyvä hartialinja ja erottuva kaula. Lievästi alipainoinen, mutta olen siroluinen ja luonnostaan hoikka.
Pakarat voisivat olla vähän kiinteämmät, niissä on vähän sellua jos puristaa ja katsoo tietyssä valossa. A kupin voisin vaihtaa b kuppiin mutta näistäkin tykkään.