Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?
Kommentit (984)
Vein ompelijalle jakkupuvun valmiiksi leikattu kangas, hän sitten ompeli ja kävin sovittamassa, jakkupuku oli kokoa 38 ompelija tuhahteli kun joutuu kokoaja kaventaa hametta.
Mulla on aika eriparia keho, rintava yläosa, pitkät jalat, persettä piilottelin pitkään, mutta tykkään eniten uumastani ja sääristäni.
Miehet tykkää perseestäni, ei se mikään iso ole vaan pyöreä.
Olkaa kehopositiivisia😊💕
Edestä ja sivulta joo, takaa ei.
Ihan tyytyväinen olen vartalooni, 170cm/76kg. Läskiä ja lihasta sopivassa suhteessa että ihan ok keski-ikäisen miehen vartalo.
-M24
Olen tyytyväinen vartalooni. Se on hyvä, kun ikää on jo yli 40v. Kaikissa meissä on pikku vikoja. Liikun, pidän painoni kurissa ja syön enimmäkseen terveellisesti.
Ei vielä. Teen työtä sen eteen, että joskus olisi vähän parempi. Hyvää ei koskaan enää tule, jollen voita lotossa ja menen kauneusleikkauksiin
Peppu on kiva ja lantio sopivan leveä ja naisellinen. Mutta lasten saannin takia vatsanahka on roikkuva ja arpinen, ja tissitkin on tyhjät pussit. Pienet ne on aina olleet, nyt ehkä ne näyttää vähän enemmän aikuisen kuin teinitytön rinnoilta. Eli takaa päin katsottuna kroppa näyttää kivalta, mutta edestä se karu totuus paljastuu.
Mä olen niin s@@t@n@n ruma että itse s@@t@n@kin tärisisi pelosta, kun tämän yltiöoksettavan ihravalasdemonin näkisi peilistä.
Kaukaa kauniskin, ei näy vaaraa, houkutusta on paholaisdevilisaatiosäteilyn kautta joka imee sinut itseksee, sinä et voi vastustaa vaan menet imuun,
kunnes s@@t@n@n ruma ihravalasdemoni sinut syöveriinsä ottaa
etkä voi tehdä asialle yhtään mitään
sen pituinen se
OIs, jos tiputtas sen 25 - 30 kg. Aloitin punttisalin pari vuotta sitten siinä toivossa, että läskit lähtisi. No eipä lähtenyt mutta alle tuli lihasta. Olen lähes yhtä leveä kuin pitkä (onneksi tosin hartoista). Ruumiinrakenteeni on niin outo, että jengi tuijottaa aina punttisalilla.
M 168 cm / 104 kg
Minulla on ikäisekseni mielestäni ihan hyvä vartalo. Minulla on hoikka uuma, joka kaareutuu jyrkästi ylös- ja alaspäin. Minusta itsestänikin on mukava liu'uttaa kättä sitä pitkin ja mieheni pitää siitä myös. Vaikka olen hoikka eli vatsalihakset näkyvät, minussa kaikki on jotenkin pyöreää ja pehmeää. Minulla on tosi naisellinen ja urheilullinen tiimalasivartalo. Peppu on ihan ok mielestäni ja vuoden päästä kesällä taas vähän paremmassa kunnossa, toisaalta takaolkapäiden kehitys laahaa perässä ja pohkeita voisin treenata useammin kuin kerran viikkoon.
Kehossani on selluliittia ja raskausarpia, mutta tässä iässä elämä väistämättä jo näkyy. Muuten näytän vielä suhteellisen hyvältä neljän lapsen äidiltä. Minulla on oikeastaan aika upea vartalo, mutta kuinka merkityksellistä se tässä elämässä on, onkin jo toinen juttu. On monia asioita, jotka saadakseni vaihtaisin hetkeäkään epäröimättä vartaloni ihan kokonaan toisenlaiseksi.
Ai niin, alapää on hieman rujo, mutta sinne ei tarvitse muiden kurkata kuin mieheni.
Vierailija kirjoitti:
OIs, jos tiputtas sen 25 - 30 kg. Aloitin punttisalin pari vuotta sitten siinä toivossa, että läskit lähtisi. No eipä lähtenyt mutta alle tuli lihasta. Olen lähes yhtä leveä kuin pitkä (onneksi tosin hartoista). Ruumiinrakenteeni on niin outo, että jengi tuijottaa aina punttisalilla.
M 168 cm / 104 kg
Mutta olet varmasti voimakas! Se on jotain, mitä aika harva nainen on.
Heittämällä rumin ikinä. Lyhyt, lihava, valkoinen, pattiva, surkeat karvat, kaulaton, pallovarpaat, suurin ikinä nähty emännänkyhmy, lyhytraajainen jopa lyhyeksi ihmiseksi.
Ei mitään hyvää. Miestäkin oksettaa ja ei ole suostunut nukkumaan samassa huoneessa vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Heittämällä rumin ikinä. Lyhyt, lihava, valkoinen, pattiva, surkeat karvat, kaulaton, pallovarpaat, suurin ikinä nähty emännänkyhmy, lyhytraajainen jopa lyhyeksi ihmiseksi.
Ei mitään hyvää. Miestäkin oksettaa ja ei ole suostunut nukkumaan samassa huoneessa vuosiin.
Tulin surulliselle mielelle tästä. Varmasti sinussakin jotain kaunista on.
Se on semmoinen juttu, että hyvännäköisen vartalon saa urheilemalla ja syömällä terveellisesti.
Ei päivystämällä vauva-palstalla suklaata syöden.
Jaa-a! On ja ei. Olen hoikka, lyhyt selkä ja hyvin pitkät sääret, on vyötärö ja pidän erityisesti utheilullisesta y-muotoisesta hartialinjastani. Peppu on näin nelikymppisemä saanut juuri sopivasti pyöreyttä, olen melkein ylihoikka ollut tähän asti. Näytän hyvältä mekossa, hiukseni ovat taas pitkät ja hyvin paksut - kampaaja laskutti muotoon leikatessa nyt koronavuoden jälkeen tuplahinnan kun ei ehtinyt normaaliajassa.
Näytän hyvältä vielä uikkareissa, mutta sen riisuessa paljastuu "pieniä" vikoja:
- skolioosi joka niin paha että olen saanut korsettihoitoa lapsena
- toinen jalka lyhennetty teini-iässä samaan pituuteen, kasvuhäiriö joka johtui kai tippumisesta polvilleen kivikkoon..
- minulla on vain yksi tissi, toinen poistettiin rintasyövän takia enkä ole halunnut implanttia, koska pelkään syövän uusivan. Se uusi jo kerran, lähes 5v sitten ja olen tilastoihme. Hoitojen lopettamisen jälkeen olen elänyt taas normaalisti.
Älkää siis pienistä stressatko. Tällä kropalla tekee melkein mitä vaan koska pidän itseni kunnossa. Juoksen, uin, sukellan, hiihdän, laskettelen, seilaan ja harrastan vaellusta. Lapset ja mieskin on, onneksi oli jo ennen viimeisintä rysähdystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 168 cm / 104 kg
Mutta olet varmasti voimakas! Se on jotain, mitä aika harva nainen on.
Miehet yleensä ovat naisia voimakkaampia kyllä...
No juu.... sain juuri vastakkaiselta sukupuolelta kehuja vartalostani...tosin omasta mielestäni en ole täydellinen. Ikäni huomioiden nuorekas ja sopusuhtainen kuitenkin.
N 63v
Vierailija kirjoitti:
Mut miehenkin sait! On sinussa jotain kaunista.
Ei, vaan jopa poikkeuksellisen ruma. Pää on iso suhteessa vartaloon, selkä on pitkä ja jalat paksut ja lyhyet selluliittiset töpöt. Lyhyitä jalkojani on oikein kommentoitu sekä miesten että naisten toimesta. Vartaloni on suora pötkylä, takapuoli on litteä, mutta leveä ja tietysti neliskanttinen. Rinnat on pienet ja rumat ketunnokat. Pukeurumisessa usein neuvotaan peittämään huonot kohdat ja korostamaan hyviä, mutta mun kropassa ei ole yhtäkään hyvää ominaisuutta. Vaatekaappini koostuukin enimmäkseen mustista säkkimäisistä vaatekappaleista.
sisimmässäni olen hoikka ja timmi kestävyysurheilija mutta peilistä katsoo 120kg rasvavalas.