Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla hyvännäköinen vartalo?

Vierailija
24.02.2021 |

Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?

Kommentit (984)

Vierailija
461/984 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä olisi hyvä mainita myös.

170cm/60 kg saattaa näyttää

hiukka erilaiselta 20- ja 45-vuotiaana!

Itse olen kohta 46 ja maan vetovoimaa vastaan taistelen silleen, että perääni vielä toisinaan katsotaan sen kolmannenkin kerran.

Tässä iässä siitä saa 10 pistettä, puolta nuorempana pisteen.

Vaikeusaste nääs!

Kukahan muu sulle on antanut 10 pistettä ku sä itse? Eroatko kasvoiltasi paljon Esa Pakarisesta?

Vierailija
462/984 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä hauku taan 46 vuotiasta älykköä, joka ei usko maan vetovoimaan??!?

Itse rakastan Maria Nordinia, maa on pannukakku ja tissit ovat aina pystyssä!

Vaikeusaste nääs!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/984 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On! Minulla on tällainen pitkänhuiskea italialaistyylinen vartalo, jota naiset oikein kilvan palvoo.

M 45

Millainen on italialaistyyppinen vartalo? Mustakarvainen makarooni?

Vierailija
464/984 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeusaste nääs!

Arvostan. Sama asenne kuin Toni Halmeella.

Rip-

Vierailija
465/984 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Pahinta on eriparitissit ja rasvan kertyminen sisäreisiin sekä pömppövatsaksi. Olen ylipainoinen tällä hetkellä, normaalipainossa tilanne oli toki parempi.

Yleismuodoltaan vartaloni on kuitenkin ok, tiimalasimallinen, pitkät sääret ja kapeat nilkat.

Vierailija
466/984 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On! Minulla on tällainen pitkänhuiskea italialaistyylinen vartalo, jota naiset oikein kilvan palvoo.

M 45

Millainen on italialaistyyppinen vartalo? Mustakarvainen makarooni?

Tämä! "Ihana" pussata viiksekästä naista! T: mies 60 v

Vierailija
467/984 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeusaste nääs!

Arvostan. Sama asenne kuin Toni Halmeella.

Rip-

Totta kai teitä tyhmiä pitää kouluttaa. 

Vaikeusaste nääs.

Vierailija
468/984 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Tyyliin futarin kroppa, mutta tosin tällä hetkellä 5kg liikaa painoa. Sen kun saan pois niin ihan hyvä lähes nelikymppisen miehen runko.

Vierailija
469/984 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika tyytyväinen, 179cm/76 kg. Rintakehä 109, vyötärö 85, lantio 93, hauis 38, raajat pitkät suhteessa torsoon, rasva% 15. Six pack häämöttää, kesäksi esille. Laittasin aijaa-kuvan tms. jos osaisin.

m58v.

Pappa on pitkäjalkaisenakin pihtipolvi Pappa. Papan sit packi häämöttää sieltä muinaisuudesta. Herätys unestasi, Pappa.

Vierailija
470/984 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma ihan täydellinen, siro, sopivan lyhyt mutta tiimalasi. :) Ehkä se että miten eroan muista suomalaisista naisista on koko ja malli, eli se sirous on erilainen kun perussuomalaisella jotka saattaa hoikkana olla mua isompia vaikka olisin pyöreä.

Nyt on ylimääräsiä kiloja, mutta aika oikeissa paikoissa ja olen silti pieni mikä on tosi kiva. Harmikseni olen myös kaunis, joten liiallinen kauneu (täydellinen vartalo ja kauniit kasvot) ei oo aina se helpoin vaihtoehto joten nyt ihan ok tyytyväinen pienenä ja pyöreänä.

Vierailija
471/984 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen huomannut tässä kesällä että kauhean monella ei ole. Siinä on kaikki kohdillaan, mutta naama onkin sitten keskiverto. 

Vierailija
472/984 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on muodot ja amppariuuma.

Pitkät sääret, peittelin pitkään peppuani ja käytin liian pieniä rintsikoita, kaikki tursui ja pursui paidatki pingottui ja napit pongahteli irti. Muodot hävetti.

Vierailija
473/984 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kaljamaha.

Vierailija
474/984 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Yritän kuunnella, mitä se tarvitsee - lepoa, ruokaa, läheisyyttä, liikuntaa..

En vertaa itseäni muihin, joten toimiva kehoni on mielestäni minulle hyvä. Joskus se on väsynyt, joskus syönyt kauemmin huonosti, mutta useimmiten tunnista sen tarpeet ja koetan järjestää arkeni siten, että voin hyvin. Keho ja mieli on aika lailla yhdessä, joten ellen väsytä riittävästi kehoani, olen pingottunut aropupu. Se, miltä kehoni näyttää muiden mielestä niin kuulen kohteliaisuuksista. Tottakai se tuntuu hyvältä kuulla omalta puolisolta, että on hyvännäköinen, mutten alkaisi esim. treenaamaan enemmän muiden kohteliaisuuksien vuoksi. Terve keho näyttää aina hyvältä.

Vierailija
475/984 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Aika sama vastaus kuin ensimmäisellä kommentoijalla. En oikein osaa löytää enää mitään erityisen kaunista vartalostani. 

Se on vain harjoittelun puutetta. Silitä itseäsi ja tunnustele. Kivan tuntuinen. Aloita vaikka siitä ja sitten katso peilistä mikä on viehättävää. Sinussa.

Olet hieno!

Vierailija
476/984 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaankaan. Ei ole koskaan ollut

Vierailija
477/984 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateutta ei saa kritisoida!

Vierailija
478/984 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees. Mikä nyt kutakin miellyttää. Bmi 20, en ole urheilullinen mutta pitkä ja omasta mielestäni kyllä hyvännäköinen. Mieheni ei enää jaksa katsella, lie jo tarpeeksi minua nähnyt.

Vierailija
479/984 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on pitkät hoikat kädet ja jalat. Huonoa on selluliitti reisissä ja takamuksessa ja pieni löysyys mahassa (vyötärö on silti kapea, paitsi jos vatsaa turvottaa), tosi pienet rinnat ja lyhyt selkä/keskivartalo, joka saa mittasuhteet näyttämään hassulle. Kokonaisuus ihan jees, ainakin kun pukeutuu edustavasti. Ilman vaatteita sitten ihan hyvä aikuisen synnyttäneen naisen kropaksi, mutta ei mikään esittelykelpoinen kuitenkaan :D

Vierailija
480/984 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei! Joka kohta virheellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän