Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?
Kommentit (984)
Ei varsinaisesti. Silloinkin kun olin 70 kg, yläkehoni oli jotenkin liian "roteva". Sitä ei mikään treenaaminen varsinaisesti poista.
Olenhan jo kertonut tällä salilla, että kun painoin 70 kiloa, nostin penkiltä 112,5 kiloa. Se nimittäin on jo aika kova nosto. Pe*sekin pysyi kiinni penkissä ja näin.
DXTR kirjoitti:
Ei varsinaisesti. Silloinkin kun olin 70 kg, yläkehoni oli jotenkin liian "roteva". Sitä ei mikään treenaaminen varsinaisesti poista.
Olenhan jo kertonut tällä salilla, että kun painoin 70 kiloa, nostin penkiltä 112,5 kiloa. Se nimittäin on jo aika kova nosto. Pe*sekin pysyi kiinni penkissä ja näin.
Jatkaisin tätä. Käsittääkseni on jo hyvä, jos nostaa oman painonsa penkiltä. Minä nostin siis kymmeniä kiloja yli oman painoni useiden todistajien nähden. Niinpä kun yritin seuraavaa pykälää (meillä oli järjetön pykäläsysteemi, 2,5 kiloa), 115 kiloa ei enää mennyt. Ikinä. Vaikka kuinka yritin. Fysiikan lait kai tulivat vastaan.
No mitä hyötyä on tuollaisesta salipunnertamisesta? Anoppia ja vaimoa voi ihmetyttää sillä, miten helposti säilykepurkit avautuvat. Ojentajalihaksista nyrkiniskutkin saavat äkillistä voimaa. Mutta ennen muuta itsetunto saa voimaa.
Se on siis voimaannuttavaa.
174/62
Neljän lapsen jälkeenkin pitää olla tyytyväinen,sopusuhtanen,pitkäraajainen,se haluttu reisivako löytyy,rinnat korjattu lasten jälkeen että kuosissa olen.
Olen hoikka, sirorakenteinen ja solakkaraajainen, 167/51, ja elinikäisen liikuntaharrastuksen ansiosta vartalo on sopusuhtaisen lihaksikas. Kyykkytreenit puolestaan on pitänyt huolen siitä, että pakarat on hyvinmuodostuneet istumatyöstä huolimatta.
Mulla on hyvä peppu: "älykäs" vinkki: sen sain geeneissä.
Olen babe-paitaa pitävä 60-v nuori, rakastelen 20-v miehiä. OIen nuori, olen nuori, olen nuori ja ne pojat haluavat naimisiin kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok.
Miksi alapeukku?
Vierailija kirjoitti:
Olen babe-paitaa pitävä 60-v nuori, rakastelen 20-v miehiä. OIen nuori, olen nuori, olen nuori ja ne pojat haluavat naimisiin kanssani.
Sama, itse asun Stadissa, laitan ankkahuulia kaikkiin FB-kuviini, enkä ymmärrä miksi lapsuuden kaverit ovat hävinneet? Ehkä ne vaa on vanhoja, ku mä oon nuori!
Tykkään vartalostani, mutta olen tehnyt sen eteen aika paljon töitä treenaamalla ja katsomalla mitä syön. Olen tyyppiä jolle kropan ulkonäkö vaikuttaa varsin paljon tyytyväisyyteeni, kuitenkaan unohtamatta että aika tekee tehtävänsä meille kaikille. Olen 165/60 liikunnallinen ja c-kupin rinnat jotka tosin hassusti kasvoivat vasta kolmen kympin kynnyksellä. Aikaisemmin olin lättärintainen vaikka painoa olisi ollutkin vähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Juu, älä huoli. Tällä palstalla myös kasarilla syntyneey XYZ- sukupolven älyköt kertovat nuoruudestaan.
Tavoittelen täydellisyyttä, hyvä ei riitä. En tule täydellistä koskaan saavuttamaan, näen aina virheitä, mutta parempi on mahdollinen.
En ole tyytyväinen, vatsaa on hitusen (olen siis edelleen normaalipainoinen) ja lihasta liian vähän.
Olen helsinkiläinen yrittäjänainen, ikä 55 v. Olen todella kaunis, hoikka ja rakastan vartaloani. Säälin ja inhoan maaseudun pullukoita, voisivat syödä vähemmän pullaa!
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä alapeukkuja, enkö ole muka nuori?
Olen tanssija, haluan kertoa teille tarinani. Olen treenin myötä 140-senttinen ja 30-kiloinen, miehet tykkää.
Treenatkaa, palstana mammat!
Ikä olisi hyvä mainita myös.
170cm/60 kg saattaa näyttää
hiukka erilaiselta 20- ja 45-vuotiaana!
Itse olen kohta 46 ja maan vetovoimaa vastaan taistelen silleen, että perääni vielä toisinaan katsotaan sen kolmannenkin kerran.
Tässä iässä siitä saa 10 pistettä, puolta nuorempana pisteen.
Vaikeusaste nääs!
Olen 176 cm ja 78kg. Hieman ylipainoa. Rasva % sais olla pienempi. Tykkään vetää leukoja ja punnertaa. Ko. liikkeillä saa pidettyä yläkropan jäntevänä ja kivan näköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Ikä olisi hyvä mainita myös.
170cm/60 kg saattaa näyttää
hiukka erilaiselta 20- ja 45-vuotiaana!Itse olen kohta 46 ja maan vetovoimaa vastaan taistelen silleen, että perääni vielä toisinaan katsotaan sen kolmannenkin kerran.
Tässä iässä siitä saa 10 pistettä, puolta nuorempana pisteen.
Vaikeusaste nääs!
Toivottavasti jokainen kertoo tähän ketjuun tilastoiden, että kuinka monta kertaa päivittäin katsotaan perään! Oli kyseessä sitten Helsinki tai sitten Kuhmo, jossa kaikkia katsotaan perään!
Näillä tiedoilla saadaan meistä hyviä ihmisiä!
Itse olen 170 ja 300 kg, kaikki katsovat perään meidän kylällä!
171/56 89-66-92. En ole kiittämätön enkä ikityytymätön. Pitkät solakat sääret, kapea vyötärö ja pyöreät pakarat. Reisivakoakin löytyy, kaunis hartialinja eikä alleja, vielä. Olen ymmärtänyt, että jotakin tällaista haetaan, joten olen tyytyväinen. Pukeutumisessa ei ole tarvis lähteä "virheiden" peittelemisestä, vaan valitsen päälleeni sitä mistä tykkään ja peilikuvakin tykkää.