Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?
Kommentit (984)
On. Joustava ja taipuisa, helposti muokattavissa, perusasiat ja terveys kunnossa. Iho-ongelmia.
On. Olen aina harrastanut paljon liikuntaa ja pidän itsestäni huolta. Ei ikinä ole ollut ylimäärisiä kiloja, enkä niitä halua. Kiinteä, ei lihaksikas varatalo. Pituutta sopivasti, pyöreä peppu ja kauniit, pienet rinnat, pitkät jalat, vaikka en muuten kovin pitkä olekaan.
Vartaloni on mielestäni hyvännäköinen, urheilullinen ja sopusuhtainen. Ja kasvoihin naiset on ihastuneet, siis ne jotka ovat ihastuneet .. :). Ominaisuuteni nykyään on, että eri vartalon osat alkaa nopeasti ns. pullottamaan jos teen erityisesti niitä koskevia harjoitteita/töitä. Johtunee kymmenien vuosien urheilu- ja punttitaustasta.
Olen tyytyväinen. Ikää melkein 40v. mutta olen edelleen hyväkuntoinen ja sporttinen mutta kuitenkin naisellinen. Selvästi erottuva vyötärö, kauniit rinnat ja lantio samaa kokoluokkaa eli muodokas olen. Kiitollinen myös tälle kropalle joka antanut mulle kolme ihanaa lasta❤️
On. Olen jo 44v nainen ja pidän vartalostani hyvää huolta, ei ryppyjä kasvoissa eikä roikkuvaa ihoa tai selluliittiä missään, olen urheilullinen niin tavoistani kuin vartaloltani.
Vierailija kirjoitti:
Olen tyytyväinen. Ikää melkein 40v. mutta olen edelleen hyväkuntoinen ja sporttinen mutta kuitenkin naisellinen. Selvästi erottuva vyötärö, kauniit rinnat ja lantio samaa kokoluokkaa eli muodokas olen. Kiitollinen myös tälle kropalle joka antanut mulle kolme ihanaa lasta❤️
Minkälaisissa mitoissa olet?
Miss ja Mister Finland kisat samassa paketissa!
Parasta: alhainen rasvaprosentti, olat ja kädet. kohtalaisen siro vartalomalli.
Kehitettävää: roikkuva pakara
Huonointa: ylipäänsä paskat geenit. Hieman voi olla pitkähkö selkä, vaikka ei persjalkaisuus kuitenkaan. Lyhyys, luusto ei kestä tarpeeksi rasitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rantakunnossa. Kyllä kelpaa kylpee ja biitsillä jaloitella...
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTKTS6GSgPLUwrV5le…
Tästä ei meikäläisen kroppa enää komeammaksi tule!
Herra 75.
Ainut mistä tykkään on mun silarit.
Olen tyytyväinen 😊 Olen nätti, lihava nainen, joka oppi vasta aikuisena arvostamaan itseään juuri sellaisena kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95-70-95 pituus 166 ja paino 65. Enhän minä mikään kovin hoikka ole mutta paino on jakautunut hyvin 😉
On tosi hyva. Olen kivan pitka ja jalat on pitkat ja hoikat. Rinnat on kauniisti pienet eika roiku. Maha on just sopiva, ei ihan littea, muttei isokaan. Jos jotain itsestani muuttaisin, ni ryhti vois olla parempi.
Roikkuvat pienet tissit, roikkuva lättänä takapuoli, selluliittiä takapuolessa ja reisissä.
Ei tod. Liian pitkä (180cm), tasapaksu pökkelö, ei ole lantiota nimekskään. Tissit A-kuppia, löllöperse (tälle vois ehkä tehdä jotain mutta ei kiinnosta niin paljon). Nyt olen läskikin vielä, suattana.
Kyllä ja on. Luoja teki minusta kauniin ja saan niin paljon elämältä sen takia :)