Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?
Kommentit (984)
Hyvä ryhdikkäät olkapäät, pienet tiiviit rinnat, jotka helposti pienenee, jos laihdun, ei raskausarpia, vatsa kiinteä, mutta pyöreähkö, lantiolinja kaunis ja naisellinen, takapuoli pyöreä ja pysty, selluliittia reisissä, suorat sääret. Ikäisekseni olen mielestäni säilynyt hyvin, sillä olen parin vuoden päästä seitsenkymppinen.
Luulen että jos on epävarmuutta itsensä suhteen niin näkee itsensä "rumempana" kuin muut. Olin nuorena mallinmitoissa mutta silloin en nähnyt itseäni kauniina ja aina kun katsoin valokuviani niin pidin itseäni lihavana. Nyt olen oikeasti pyöreä mutta arvostan itseäni enemmän. Siitä en kylläkään tykkää että koen seksuaalista ahdistelua vaikka olisi peittävät vaatteet päällä, en ikinä uskaltaisi enää edes mennä ihmisten ilmoille missään vartaloa nuolevassa asussa kun varsinkin +50 ikäiset äijät on tisseissä ja perseessä kiinni heti. Oon niin monet kerrat joutunut puolustautumaan että ei sormet ja varpaat riitä. Vaikka on paljon menty eteenpäin näissä ahdistelukeskusteluissa niin siltikin näitä tilanteita tulee, viimeksi pari viikkoa sitten keskellä kirkasta päivää!
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä alkoi v*tuttaa kun luki tätä ketjua. Toivottavasti te hyväkroppaiset (ja muutenkin kauniit) ihmiset tajuatte, miten hyvin teillä asiat on.
t. ei-ollenkaan-hyväkroppainen
Hei, ei kannata uskoa kaikkea lukemaansa,. Katsele ympäriinsä, niin näet kaikenlaista.
No ei...
Liian laiha ja lihakseton, mieshartiat ja lantiokin kiusallisen leveä siihen nähden että peppu on lättänä.
Ainoa mistä tykkään on mun vatsalihakset, ne pääsee kivasti esiin kun on niin vähän rasvaa.
Mies, 180cm, 110kg, ei lihasta juurikaan, rillit, risuparta, pitkä tukka, arpia kasvoissa. Mut mä oonkin ihan helvetin hyvännäköinen - ja saan naisen baarista joka kerta mukaan.
Avopuolison mielestä on. Olen aika sporttinen, hoikahko ja lihaksikas. En kyllä itse pidä vartaloani minään erikoisena, mutta tärkeintä kai se on että puoliso tykkää.
Ja olen siis mies.
Ei oikeastaan. Mulla on ihan ok kapea vyötärö, mutta myös kapea lantio ja "hip dips". Alavatsan pömppis löytyy ja keskivartalon lihakset ovat todella huonossa jamassa, mutta yritän niitä nyt kovasti treenata. Pyllyn muoto sinänsä ihan kiva ja kehityskelpoinen, mutta tarvisi kanssa lisää treeniä. Hartiat ovat todella leveät, rinnat taas pienet. Olen lisäksi aika karvainen naiseksi. Omasta mielestä kroppani on kokonaisuudessaan aika maskuliininen.
Hyviäkin puolia kuitenkin löytyy, mulla on mm. omasta mielestä kivat, pituuteeni suhteutettuna pitkät, sääret. Kärsin aikaisemmin vaikeista selkäongelmista, mutta ne on leikkauksen myötä selätetty ja siihen olen erittäin tyytyväinen. Olen myös monesti kuullut olevani siron näköinen vaatteet päällä, eli oon perinteinen laihaläski.
Ei ole. Hyvä jos hyeenanravinnoksi kelpaa.
Ei ole hyvä. Läskiä mahassa ja jotain hemmetin punaista ihottumaa jaloissa nykyään. Olen vanhenemassa kovaa vauhtia. On tämä jännää tämä elämä, rapistuu vaan väkisin eikä sille kukaan mitään voi. Kaikki me kuollaan, se olis hyvä muistaa.
Ei ole millään standardeilla. Tasapaksu vyötärö, lyhyet ja isot jalat, muutenkin lyhyt, paksut nilkat, tukka semmoinen härö, kiilloton ja hapsottava, rokkuvat tissit, röllö maha. nuorena ja aikuisenakin sairastetun aknen jäljiltä iho selästä, takapuolesta ja hartioista huokoinen, epätasainen ja arpinen. Olipas aika karun kuuloista kun sen näin auki kirjoitti. :D
Silti on perhe, ystäviä, hyvä työpaikka ja olen tyytyväinen kaikkeen mitä olen saanut. Kun ei ole koskaan ollut kaunis niin ei osaa kaivata sitä.
Niin ne toiset ihmiset väittää. Ja mun pitäis tuoda kroppaani enempi esillekin, kuulema.
Nim. Viihdyn ylisuurissa huppareissa
Mun mielestä mulla on ihan nätti kroppa, vaikka olen jo nelikymppinen. Olen sopusuhtainen, hoikka. En ole mikään täydellinen, mutta löydän yleensä helposti vaatteita. Enkä liho helposti, kiitos hyvien geenien.
Ihan ok. Olen pitkä ja hoikka, ja ihan sopusuhtainen. Iän muutoksia toki näkyy, ja vähän siellä sun täällä roikkuu, vaikkei varsinaisesti tosiaan ylimääräistä ole ja kuntoilukin kuuluu elämään. Että se vähän tökkii, mutta minkä teet. Olen 45.
Ei ole. Olen fyysisessä työssä ja sellainen rakenteeltani, että lihasta tulee helposti ja se erottuu aivan liikaa, koska olen niin lyhyt. Tissit ovat myös todella pienet, ja alakroppani on todella paljon lihaksikkaampi kuin yläkroppa. Onneksi kukaan ei nää minua alasti!
Parasta: pieni vyötärö, hyvin erottuvat vatsalihakset, ei selluliittia, hoikka niska
Huonointa: lyhyys, liika lihaksikkuus käsissä ja reisissä (teen fyysistä työtä, urheilen ja olen lyhyt, joten kaikki lihas erottuu), pienet rinnat
Suht tyytyväinen oon kyllä. Ylipainoa on n. 15kg,mutta peruskunto on hyvä. Jaksan vaeltaa vaikka 20km päivässä ja enemmänkin, jos pakko olisi.
En haluaisi olla yhtään pidempi(162cm).
Nuorempana kriiseilin painon kanssa, mutta enää en jaksa.
Vahva kroppa, mikä voi hyvin:)
Mulla on tuolla komerossa, puhaltelen siihen ilmat välillä, saa mimmoisen haluaa
Menettelee. Hieman ylimääräistä, mutta kenelläpä ei olisi.
m41.
Kylläpä alkoi v*tuttaa kun luki tätä ketjua. Toivottavasti te hyväkroppaiset (ja muutenkin kauniit) ihmiset tajuatte, miten hyvin teillä asiat on.
t. ei-ollenkaan-hyväkroppainen