Unohdin työnhakuvelvoitteeni, tuleeko nyt jotain sanktioita??APUA!!
Minun piti siis hakea heinäkuun loppuun mennessä neljää työpaikkaa mutta unohdin koko homman.
Nyt on jo kuukausi kulunut, saanko jotain sanktioita?
Kommentit (16)
siis olet työtön ja unohdit hakea töitä? kuulostaa siltä, että et edes halua työllistyä.
Vierailija kirjoitti:
siis olet työtön ja unohdit hakea töitä? kuulostaa siltä, että et edes halua työllistyä.
No kuka sitä nyt kesällä töitä viittis tehä.
Kantsii laittaa muistutus kalenteriin ja itse muistutuksesta muistuttamaan vähintään muutama päivä ennen kalenterimuistutusta.
En tietenkään halunnut työllistyä kesällä.
Minulla on työpaikka, johon palasin pari viikkoa sitten. Samassa työpaikassa olen ollut kolme vuotta. T.Koulunkäynnin ohjaaja, jolla kesäisin palkanmaksukeskeytys
Huono provo. Ei tuota voi unohtaa.
Sama minulla, paitsi ei ole edes sitä työpaikkaa. Pitääkö minun ottaa yhteyttä Te toimistoon, vai jääkö odottamaan mitä nyt tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Jaa miksi ei muka voi unohtaa?
Sanktiota luvassa. Peräaukkosi tutkitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa miksi ei muka voi unohtaa?
Oon unohanut jo kahdesti.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei voi unohtaa? Vaikka olen työtön niin on tässä muutakin mietittävää kun mihin päivämäärään mennessä ne paikat piti ilmoittaa
Tienaat kohta paremmin kun pääset toimeentulotuelle harkinnanvaraista siihen ja tähän ruinaamaan.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään halunnut työllistyä kesällä.
Minulla on työpaikka, johon palasin pari viikkoa sitten. Samassa työpaikassa olen ollut kolme vuotta. T.Koulunkäynnin ohjaaja, jolla kesäisin palkanmaksukeskeytys
Sama tilanne sossupuolen laitostyöntekijällä. 10 viikon loma maistui kelan rahoituksella ja veronpalautuksilla!
No eikös yhdestä unohduksesta saa muistutuksen ja seuraavista laiminlyönneistä rangaistus pahenee. Yleensä sieltä työkkäristä tulee salamana joku sättimiskirje jos on jotain jäänyt tekemättä.
Valvooko se työkkärin täti että olet varmasti hakenut neljää työpaikkaa? Pääasia että muistat laittaa ruksin netissä. Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan. Jos et ymmärrä niin et ole työtön.
Muistutus tulee varmaan