Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla hyvännäköinen vartalo?

Vierailija
24.02.2021 |

Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?

Kommentit (984)

Vierailija
261/984 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, ei ainakaan omasta mielestäni, liekkö koskaan olisin täysin tyytyväinen. Vaan ei pidä valittaa, kroppa toimii kyllä ja pystyn harrastamaan niitä lajeja mistä tykkään. Jalat on paras kohta, pitkät ja sopivasti lihaksia.

Vierailija
262/984 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Ei voi valittaa! Lievä ylipaino, mutta kenellä 56-vuotiaalla ei olis. Lihaksikkaat jalat, täpäkkä pylly ja hyvännäköiset ryntäät. Jos jotain pitäisi viilata, niin vatsa voisi olla litteä! Erityisen tyytyväinen  oo mun nilkkoihin, ne ovat ohuet! Monella hoikallakin on sellaiset tasapaksut.  En oo koskaan harrastanut liikuntaa, joten tähän saa olla tosi tyytyväinen. Iho on varsin kiinteä. Olen lyhyt, mutta minusta se on ollut kuitenkin enempi bonusta! Nuorena olisin mieluusti ottanut 5 cm lisää, mutta tietty sirous on ollut kuitenkin näemmä etu vanhetessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/984 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ylipitkä selkä, vartalo yhtä tasapaksua pötkylää, litteät rinnat ja takapuoli, töppöjalat. Parasta on ehkä hartialinja.

Muutoin sama, mutta hartiat naiselle leveät ja nykyisin ryhtikin jo huono.

Vierailija
264/984 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Paha akne naamassa, selässä ja koko yläkropassa, liikakarvoitusta ja lievää ylipainoa. Perse on pieni ja litteä, rinnat a-kuppia ja maha pullottaa, reidet on isot. Tällaisia vartaloja näkee yleensä lähinnä alkoholistinaisilla, mutta ite en juo juuri ikinä.

Parasta kropassani on ehkä kuitenkin juuri nuo rinnat, ovat pikkuiset, mutta eivät nahkaläpyskät, tai ketunnenät, vaan kiinteät ja pyöreät. Tai sitten yläselkäni, jossa lihakset jopa erottuu

Vierailija
265/984 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. tanssijan vartalo. Vinkki: sellaisen saa liikuntaa harrastamalla.

Ihana vastaus:) Mietin miksi niin paljon alapeukkuja, siksikö kun liikuntaa ehdotettu? Mikä tässä oli kuitenkaan väärin? Ehkä oon vähän puolueellinen koska tykkään itsekin liikkua, mutta mun mielestä virkistävä vastaus, koska mikä vaan kroppa voi olla hyvä kun sen pitää hyvässä kunnossa.

Vierailija
266/984 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En ole koskaan harkinnut uraa mallina tai missikisoihin osallistumista, joten mitä ihmettä tekisin hyvännäköisellä kropalla? Mun kroppa ei valitettavasti edes alipainon rajalla tai tikkiin treenattuna ollut yhtään hyvän näköinen. Luuston rakenne ja kropan mittasuhteet on tosi epänaiselliset, niille ei voi mitään. Tai ehkä kirurgialla voisi mutta en keksi tarpeeksi hyvää syytä miksi laittaisin rahaa sellaiseen, kun kropan ulkonäkö on elämässä kuitenkin aika yhdentekevä asia. Tärkeämpää on, että kroppa on terve ja vahva.

Vierailija
267/984 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole. Paino/pituus -suhde ei kerro kaikkea. Olen 171/58, mutta silti karsea löllömaha ja -vyötärö. 49 v. Joskus aikaisemmin oli todella hyvä vartalo. Ei enää. 

Tuon ongelman olen saanut kehitettyä ihan viimeisen 1,5 v aikana; liikaa punkkua ja rennoin ottein.

Nyt sitten alko pois ja muutenkin yritän jotenkin saada kropan kuntoon. Hankalaa vaan, kun ei erityistä painonpudotusta ole.... 

Varmaan hankalaa saada vatsa pois, jos ei painoa pitäisi pudottaa.... Itsellä hieman sama ongelma. Läski vaan on alavartalossa ja muutoin kapea olen.

Mitä meinaat yrittää?

Vierailija
268/984 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet päällä, alasti ei niinkään

Vierailija
269/984 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole. Paino/pituus -suhde ei kerro kaikkea. Olen 171/58, mutta silti karsea löllömaha ja -vyötärö. 49 v. Joskus aikaisemmin oli todella hyvä vartalo. Ei enää. 

Tuon ongelman olen saanut kehitettyä ihan viimeisen 1,5 v aikana; liikaa punkkua ja rennoin ottein.

Nyt sitten alko pois ja muutenkin yritän jotenkin saada kropan kuntoon. Hankalaa vaan, kun ei erityistä painonpudotusta ole.... 

Varmaan hankalaa saada vatsa pois, jos ei painoa pitäisi pudottaa.... Itsellä hieman sama ongelma. Läski vaan on alavartalossa ja muutoin kapea olen.

Mitä meinaat yrittää?

No. Alko nyt pois. Ei enää karkkeja, sipsejä. Mulla oli kaikki hälläväliä -otteella pari vuotta. Tiukkaa dieettiä en  aio vetää, sillä noin 25 vuotta syömishäiriöisenä tiedän, ettei se kannata. Mieluummin pullukka kuin ano, orto tai minun bravuuri = buli. 

Yritän nyt ihan alkoton ja liikuntaa harrastava olla. Syömishäiriöstä kun päässyt eroon (viimeiset 5 vuotta), niin en halua rankasti lähteä samalle tielle. Itseni tuntien, ongelma se olisi. Ainoastaan toisenlainen.

Vierailija
270/984 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, hahhaa! Ja pidän kyllä huolen siitä ettei kukaan mies koskaan pääse sitä näkemään. Olen tehnyt niin teinistä asti ja hienosti on päätökseni pitänyt.

Vierailija
271/984 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä mutta pikkuinen kiinteä kaljapötsi(pallukka). M32

Vierailija
272/984 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 167cm/82kg, eli ylimääräistä on. Onneksi olen kuitenkin ns. tasapaksu, eli mikään kehon osa ei ole huomattavasti muuta isompi. Perse tosin on aika lättänä. Paras osa on varmasti kapea vyötärö, ja tietyillä mekoilla saan feikattua itseäni hieman paremman muotoiseksi.

Pitäisi taas alkaa liikkumaan, painaessani 75kg olin tyytyväinen.

Vierailija
273/984 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, naisellisen muodokas, isot luomurinnat ja pyöreä treenattu peppu. Saan miehiltä jatkuvasti huomiota. Miehet kehuvat myös usein lantiolle yltävää punaista tukkaani.

Vierailija
274/984 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
275/984 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötäröltä sais lähtee 5 kiloa vähintään, ja käsistä myös vähän, niin ois vähän haluttavamman näköinen ja näyttäis pikkasen enemmän tiimalasivartalolta.

Jenkkakahvat sais kans lähteä.

Mutta näköjään niin hyvännäköinen kuitenkin olen, kun muutamat miehet halunnut nähdä mut alasti. (älkää huoliko, en ole suostunut tähän koska en ole itsensä paljastelija, enkä ota riskiä mihin kyseinen materiaali alkaa leviämään!)

Vierailija
276/984 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta ei se kyllä haittaa yhtään. Pääasia, että toimii.

Vierailija
277/984 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen seksikäs mulla on kiharapenis

Vierailija
278/984 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.tykkään pepustani&reisivaosta. Rinnat on myös hyvät kun fiksattu.

Vierailija
279/984 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää sanoa, että on. Ei ole tullut helpolla tosin. Nuorempana olin hoikka (mutta perimän ansiosta hyvät rinnat), mutta kiloja tuli laiskuudesta ja istumatyöstä + aktiivisen arkikulkemisen puutteesta. Päätin korjata tilanteen, myös sairauksien välttämiseksi (lähisuvun näyttämiä varoitusmerkkejä seuraten).

Parasta on tasapainoinen tiimalasivartalo ja kaunis hartialinja, ylä- ja keskikroppa. Jalat ovat ok, mutta parempaan vielä mennään lisätreenillä. Eli ihan kotitreenillä, kun saleille ei pääse eikä ole tarvettakaan. Netti on pullollaan treenivideoita, ja itsepä aikuinen ihminen päättää, mitä milloinkin syö.

Vierailija
280/984 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkani ovat hoikat,

polveni ovat melko luiset ja pitkähköt,

ihoni on vaalea, muttei punertava,

selkäni on suora ja kaareutuu hieman,

lapaluuni ovat näkyvät ja kulmikkaat,

takapuoleni on kaareutuva, muttei pysty eikä pitkä tai leveä,

jalkani ovat melko pienet,

varpaani ovat pienehköt, mutta melko pitkät ja hoikat,

käteni ovat pienehköt,

sormeni ovat melko hoikat, muttei kovin pitkät,

sormenpääni ovat kaareutuvat,

kynteni ovat kaareutuvat ja vahvat,

vartaloni pituus kantapäistä päälakeen on melko keskiarvoinen, mutta hieman pidempi,

kainaloni ovat ovaalinmuotoisesti kuopalla,

hiukseni ovat monisävyisen vaaleanruskeat,

rintani ovat melko pienet, niin pienet, että niiden alle tai väliin ei jää vakoa missään asennossa,

napani on ovaalinmuotoisella kuopalla,

hartiani ovat hoikat,

kaulani on jäntevä ja melko pitkä,

leukani on ulkoneva, muttei pitkä eikä leveä,

poskipääni ovat näkyvät, muttei pyöreät,

otsani on tasainen ja korkeahko,

solisluuni ovat näkyvät ja kulmikkaat,

olkapääni ovat luisevat, mutta pyöreät,

olkavarteni ovat hoikat,

kyynärpääni ovat luisevat,

ranteeni ovat kapeat ja niissä on näkyvä pyöreä luu.