Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erosin julkkismiehestäni parisuhdeväkivallan takia

Vierailija
23.02.2021 |

Kuinka selvitä tilanteesta, jossa hän on jatkuvasti julkisuudessa, esiintyy kliseisenä symppiksenä ja "woke"-tyyppinä, vaikka totuus on aivan toinen. Hän oli itsekeskeinen tyranni, joka ei huonoina hetkinään kaihtanut mitään keinoja. Julkisuudessa hän puhui minusta aina kauniisti, arvostaen. Kostonhimoissani herkuttelen välillä me too -hengessä paljastavani kaiken, mutta en aio sitä tehdä, sillä en usko siitä olevan mitään hyötyä. Toivoisin, että jotakin kautta kaikki hänen törkynsä tulisi julkiseksi, eikä jäisi vain minun kannettavakseni.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa vaan,ittehän kiusasi!

Hänen häpee!

Vierailija
2/91 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toivot, että hänen toimintansa tulee julkiseksi, ei sinulla ole paljon muita vaihtoehtoja kuin paljastaa hänet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla hänen eksiensä yhteystietoja? Mies on mahdollisesti kohdellut muitakin kaltoin. Voisit saada tukea heiltä, ja yhdessä voisitte tuoda teot julkisuuteen.

Vierailija
4/91 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jonkun mt-ongelmaisen aloitus. Haaveilee olevansa jonkun julkkiksen exä. Todennäköisesti stalkkaa tätä somessa .

Vierailija
5/91 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti sinua ei todennäköisesti kukaan uskoisi, ja exäsi onnistuisi puhumaan asian niin, että näyttäisit itse katkeralta ja vähän tärähtäneeltä. Ymmärrän, mistä puhut kuitenkin.

Vierailija
6/91 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mitään todisteita ole, niin ei kannata. Mitäs läksit, sanoisi suomalainen.

Vierailija
7/91 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pötyä, kaikki julkkikset ovat automaattisesti hienoja ihmisiä, paljon parempia kuin tavikset.

Vierailija
8/91 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti sinua ei todennäköisesti kukaan uskoisi, ja exäsi onnistuisi puhumaan asian niin, että näyttäisit itse katkeralta ja vähän tärähtäneeltä. Ymmärrän, mistä puhut kuitenkin.

Jeps, juuri tämä. Eikä siitä moskan kaivelusta olisi tässä hetkessä muuta hyötyä kuin oman alhaisen kostonhimoni tyydyttäminen. Kuten niin moni muukin, hän osaa halutessaan puhua mustan valkoiseksi.

Vierailija
9/91 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jonkun mt-ongelmaisen aloitus. Haaveilee olevansa jonkun julkkiksen exä. Todennäköisesti stalkkaa tätä somessa .

Voi olla tai olla olematta. Kyllä niitä ikäviä asioita tapahtuu kotiseinien sisällä paremmissakin piireissä.

Vierailija
10/91 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mitään todisteita ole, niin ei kannata. Mitäs läksit, sanoisi suomalainen.

Niinpä. Todisteet ovat hähmäisiä aihetodisteita, mm. yhteydenotot perheväkivaltatukiryhmiin ja psykiatrin lausunnot posttraumaattisesta stressihäiriöstä. Mutta itse väkivallasta ei ole todisteita, kun se ei eskaloitunut sairaalakeikoiksi koskaan. -ap

Vierailija
11/91 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tehnyt väkivallasta rikosilmoitusta

Vierailija
12/91 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla tai olla olematta. Kyllä niitä ikäviä asioita tapahtuu kotiseinien sisällä paremmissakin piireissä.

Mt-ongelmainen pitää sikäli paikkansa, että kyllä väkivalta jälkensä jättää. Onneksi olen saanut apua terapiassa, ja vointini on nykyään jo tosi hyvä, joskaan ei aivan entisellään vieläkään. Erosta on muutama vuosi aikaa. Ja uskomatonta mutta totta, olen oikeasti ollut naimisissa julkisuudesta tutun miehen kanssa. En minkään ison julkkiksen (tyyliin joku Mikko Leppilampi), mutta eromme kyllä noteerattiin myös iltapäivälehdissä aikanaan.

Vierailija
13/91 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Todisteet ovat hähmäisiä aihetodisteita, mm. yhteydenotot perheväkivaltatukiryhmiin ja psykiatrin lausunnot posttraumaattisesta stressihäiriöstä. Mutta itse väkivallasta ei ole todisteita, kun se ei eskaloitunut sairaalakeikoiksi koskaan. -ap

Niinpä. Rikosilmoitukset tai poliisin kotihälytystehtävät kertosivat selkeää faktaa jostain tapahtuneesta. Mitään pitävää todistetta ei niistäkään saa. Elämä on, ikävä kyllä.

Vierailija
14/91 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tehnyt väkivallasta rikosilmoitusta

Hyvä kysymys. Koska ajattelin, että minua ei kumminkaan uskota. Väkivalta oli tönimistä, kulun estämistä, kuvaamista ilman lupaa, vessaan menon estämistä jne. Ei siis jäänyt mitään jälkiä, eikä ollut mitään todisteita. En myöskään suhteessa ollessani pystynyt myöntämään, että tilanne on niin paha. Ajattelin, että ne olivat yksittäisiä mokia ja suutuspäissään nyt voi sattua kaikenlaista. Vasta ihan viimeisinä viikkoina sain kerrottua kaikista näistä asioista ystävälleni,  joka sanoi että tällaiset asiat eivät ole normaaleja. Sitä ennen pidin itseäni vaan jotenkin hankalana ja katkerana ihmisenä, kun en päässyt "riidoistamme" yli. -ap

Vierailija
15/91 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomas Enbuske? Salliko se siellä?

Voisin kuvitella että Tuomas nakkelee naisia pitkin lattioita sille päälle sattuessaan.

Tuomas ei ole mielestäni ollut pelkästään positiivisessa julkisuudessa. Oma eksäni on puhtoinen kuin enkeli, feministi ja mitä kaikkea vielä.  -ap

Vierailija
16/91 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Rikosilmoitukset tai poliisin kotihälytystehtävät kertosivat selkeää faktaa jostain tapahtuneesta. Mitään pitävää todistetta ei niistäkään saa. Elämä on, ikävä kyllä.

Jep. Tämä. Eipä näillä todisteilla saisi mistään oikeudesta muuta kuin lämmintä kättä, niin pidän lähtökohtaisesti vähän epäreiluna lähteä julkisuuden kautta hakemaan oman käden oikeutta. Aivan eri tilanne julkkismiehillä, joiden taustalta löytyy pitkä liuta näitä "yksittäistapauksia". Minulla ei ole sellaistakaan tukenani.

Vierailija
17/91 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, voihan se olla että jossain vaiheessa miehen kulissit kaatuu ilman ap:n vaikutusta.

Jos tosiaan on väkivaltainen ja tyranni, niin eiköhän joku muukin työyhteisössä, tai parisuhteessa ole tämän käytöksen päässyt näkemään ja kokemaan. Jos ei nyt, niin tulevaisuudessa. Yleensä tällaiset ihmiset ei pysty muuttumaan, jos käytöksen takana persoonallisuushäiriötä,eli pysyvää vinoumaa luonteessa eikä vaan ohimenevää k_usipäisyyttä.

Vierailija
18/91 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies kertoo olevansa feministi tulen aina epäluuloiseksi. No, ehkä niitä on oikeasti, ja oikealla tavalla, mutta inhoan sitä teennäistä matelua jolta se enimmäkseen vaikuttaa.

Vierailija
19/91 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, voihan se olla että jossain vaiheessa miehen kulissit kaatuu ilman ap:n vaikutusta.

Jos tosiaan on väkivaltainen ja tyranni, niin eiköhän joku muukin työyhteisössä, tai parisuhteessa ole tämän käytöksen päässyt näkemään ja kokemaan. Jos ei nyt, niin tulevaisuudessa. Yleensä tällaiset ihmiset ei pysty muuttumaan, jos käytöksen takana persoonallisuushäiriötä,eli pysyvää vinoumaa luonteessa eikä vaan ohimenevää k_usipäisyyttä.

Joo, vaikea sanoa. Luulen että media-alalla kaikenlainen k-päisyys on paremmin siedettyä kuin jossain insinööritoimistossa. Kummallista kyllä, joka työpaikassa hänellä on mennyt osan porukasta kanssa pahasti sukset ristiin. Ollessamme naimisissa ajattelin, että onpa kurjaa että hänelle aina sattuu näitä ei-toimivia työyhteisöjä :D

20/91 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun huippulakimieheni hakkaa, kuristaa ja potkii pari kertaa viikossa. Äsken piti houksista kiinni ja jyskytti päätäni lattiaan, niin että taju lähti. "Kuole siihen", huusi, kun lopetti. Huoh.

Tulin tänbe, että saisin hetkeksi jotain kivaa lukemista.

Kukaan ei usko minuakaan.