Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanna Kiiski kävi mahalaukun kavennusleikkauksessa – laihtui 20 kiloa

Vierailija
23.02.2021 |

Miten kukaan voi päästä laihdutusleikkaukseen noin pienellä lihomisella?

https://www.is.fi/viihde/art-2000007819727.html

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Virossa kai eri systeemit.

Vierailija
2/64 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus tuskin poistaa syömishäiriötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja saa juttu idean jolla kätevästi rahoittaa omia tarpeita.

Vierailija
4/64 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse maksaa, kriteerit on ihan eri. Tähän sijoittaminen kannattaisi tosi monille. Pari thaikkumatkaa tai autonromun jättää ostamatta, rahat on siinä.

Vierailija
5/64 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Virossa kai eri systeemit.

Pääseekö uotossa oleva Viroon

Vierailija
6/64 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna maksanut leikkauksessa itse ja se on tehty Tallinnassa, mutta eivät kaikki Suomessa julkisella puolellakaan leikatut mitään valtavan kokoisia on. Olennaista on, mistä sairauksista ihminen kärsii ja miten pitkään on yrittänyt laihduttaa.

Vierailija
7/64 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaus tuskin poistaa syömishäiriötä.

Suomessa ei edes pääse tuohon leikkaukseen, jos on joskus ollut syömishäiriö. Heillä on erittäin suuri riski siihen, että mahalaukku venyy uudestaan, sillä syömishäiriöisillä ahmimisessa ei ole kyse nälästä vaan jostain muusta.

Ei kuulosta hirveän terveeltä sekään, että syö lounaaksi puolikkaan laskiaispullan tai yhden lihapullan...

Vierailija
8/64 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen, oliko hän siinä olet mitä syöt -ohjelmassa? Kauhea ohjelma kun aiheuttaa iholle ihmisille syömishäiriöitä... Varmaan yrittänyt syödä liian vähän ja sitten sortunut ahmimaan...

Vierailija
9/64 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hetkinen, oliko hän siinä olet mitä syöt -ohjelmassa? Kauhea ohjelma kun aiheuttaa iholle ihmisille syömishäiriöitä... Varmaan yrittänyt syödä liian vähän ja sitten sortunut ahmimaan...

Se sarja saattaa olla lavastettu myyväksi, tuotanto siivoilee jääkaappia sopivaksi ohjelmaan. Esim. Wallu Valpio tuskin olisi edes hengissä sillä syömättömyydellä.

Vierailija
10/64 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ja mt-liittyvät aina toisiinsa(yleisesti). Mutta hän näyttää nyt hyvinvoivalle.

Vierailija
11/64 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskan miehen laihdutuskeino kuten sillä kelly osbournellakin vielä nuori niin varmasti ois helpomallakin päässy kun olisi  lopettanut sen jatkuvan herkkujen mässyttämisen sen sijaan että aletaan ottaa leikkausriskiä

Vierailija
12/64 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiskan miehen laihdutuskeino kuten sillä kelly osbournellakin vielä nuori niin varmasti ois helpomallakin päässy kun olisi  lopettanut sen jatkuvan herkkujen mässyttämisen sen sijaan että aletaan ottaa leikkausriskiä

Jos luit jutun, niin ruoka-addikti ei voi lopettaa syömistä.

Vierailija
13/64 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa kilot tulee kyllä takaisin leikkauksesta huolimatta. Vatsalaukku venyy taas uudestaan.

Vierailija
14/64 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha kehua laihtumisella kun ei ole omaa ansiota.

Vierailija
15/64 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tätä suuresti, vaikka kuinka käykin terapiassa.

Itsellä on painoa huomattavasti enemmän ja myös erilaisia ylipainosta johtuvia sairauksia, mutta mua ei julkisella puolella Suomessa leikata, koska mulla on ollut BED ja nuorena bulimia. Syöminen on ollut häiriintynyttä jo ennen kouluikää.

Lääkärit sanoi suoraan, että riski on aivan liian iso mun kohdalla. Itseasiassa nyt on kielletty laihduttamisen yrittäminenkin ja pitää keskittyä liikkumiseen, koska se ei mulla triggeröi mitään ongelmallista käytöstä.

Tätä pääpuolta mun kohdalla olen hoidattanut nyt 6 vuotta ja tilanne onkin paljon parempi mitä se silloin oli, mutta en edelleenkään ole terve. Ja leikkaukseen en todennäköisesti pääse koskaan, jos en mene johonkin Viroon ja satuile siellä mitä sattuu.

Vierailija
16/64 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannalla on ollut anoreksiaa alta 20v, sekä sieltä ja aiemmin lähtien jos MT-ongelmia (tunsin hänet n 25v nä). Suomessa noilla ongelmilla ei pääse leikkaukseen....

Eikä se leikkaus laihduta, sen jälkeen ei vaan voi syödä paljon mitään. Jokainen voi googlettaa ruokavalion leikkauksen jälkeen ja koittaa sitä ....sen jälkeen ei voi juoda lasillista vettä JA syödä samaan aikaan, esim

Vierailija
17/64 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapialla jne. voi saada hallintaan. Jos on kokeillut viisi keinoa tuhannesta, niin jäljellä on vielä monta keinoa.

Vierailija
18/64 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa kilot tulee kyllä takaisin leikkauksesta huolimatta. Vatsalaukku venyy taas uudestaan.

Mutta ei helposti, koska hyvin pieniä määriä voi syödä/juoda vaan kerrallaan, muuten tulee todella huonovointiseksi ja siinä leikkauksessa lähtee "kudosta" joka aktivoi ruokahalua. Omaiselle tehty tuo opperaatio muun sairauden takia.

Vierailija
19/64 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö loppuikä pidä olla lääkityksellä

Vierailija
20/64 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna maksanut leikkauksessa itse ja se on tehty Tallinnassa, mutta eivät kaikki Suomessa julkisella puolellakaan leikatut mitään valtavan kokoisia on. Olennaista on, mistä sairauksista ihminen kärsii ja miten pitkään on yrittänyt laihduttaa.

Millä u-otossa oleva maksaa mitään ITSE