Ostan kaupasta salaatti aterioita,päivittäin saan 100- 120 proteiinia
Kommentit (27)
Kolme viikkoa syönyt salaatteja , painoa pudonnut kaksi kiloa
Ap.
Eli olet a) läski b) huono rahankäyttäjä. OK
Vierailija kirjoitti:
Eli olet a) läski b) huono rahankäyttäjä. OK
En ole ylipainoinen, huono rahankäyttäjiä ??
Ap.
Siis MITEN SAAT proteiinia noista salsateista? Niissä on ehkä pari fetakuutiota tai lusikallinen tonnikalaa. Et tasan saa kuin 10g proteiinia kahdesta salaatista!!
Vierailija kirjoitti:
Siis MITEN SAAT proteiinia noista salsateista? Niissä on ehkä pari fetakuutiota tai lusikallinen tonnikalaa. Et tasan saa kuin 10g proteiinia kahdesta salaatista!!
Joo , laskin väärin annos 10g proteiinia , syön 3-4 annosta
Ap.
Maksat järjetöntä kilohintaa vaikka voisit tehdä samat ruoat itse monta kertaa halvemmalla - varsinkin jos syöt joka päivä samaa ruokaa. En ymmärrä.
Et tosiaan taida olla kovin vahva matematiikassa.
Paljonko käytät päivässä rahaa noihin salaatteihin?
Vierailija kirjoitti:
Maksat järjetöntä kilohintaa vaikka voisit tehdä samat ruoat itse monta kertaa halvemmalla - varsinkin jos syöt joka päivä samaa ruokaa. En ymmärrä.
Joo , ostan Lidlistä kasvikset ym. ja teen salaatit itse
Ap.
Mä ymmärrän laihduttajana täysin miksi joku ostaa noita. Kaikki kalorit on valmiiksi laskettu. Hirvee homma alkaa punnitsemaan ja laskimella laskemaan kaloreita itse tehdystä salaatista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, jos rahaa on?
Mieheni syö noita joka päivä lounaaksi kun kyllästyin tekemään hänelle ruokaa etätöihin. Lihoi "normaalilla" ruoalla jouluun mennessä varmaan 30 kg kotona ollessaan. Nyt laihtunut reilusti tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Et tosiaan taida olla kovin vahva matematiikassa.
Paljonko käytät päivässä rahaa noihin salaatteihin?
Noin €8
Ap.
Nuo maksaa 3,99e kpl (kaupan fresh hetki -sarja) ja niitä syön kahdesti päivässä. Ja laihdun. Toki syön muutakin mutta nuo on ne ”pääateriat”.
Vierailija kirjoitti:
Nuo maksaa 3,99e kpl (kaupan fresh hetki -sarja) ja niitä syön kahdesti päivässä. Ja laihdun. Toki syön muutakin mutta nuo on ne ”pääateriat”.
Mä syön joskus 600g rasiallisen
Ihan todella typerää rahantuhlausta. Mutta jos on niin paljon joutavaa rahaa eikä välitä yhtään, samapa tuo tietysti. Kalliita ne laihdutusvslmennuksetkin kuulemma on ja silti moni niitäkin ostaa.
Sen verran kirotusvireita avauksessa että ainakaan sillä osastolla ei näköjään salaatti ja protsku jeesaa.
160€ kuukaudessa pelkkiin einessalaatteihin ja siihen vielä ”muu ruoka” (mitä se on?) päälle? Huhhuh! Maksat pelkästä vedestä, ilmasta ja muovista etkä edes saa riittävästi proteiinia. Sitten repsahdat ja palaat entiseen mättämiseen. Onnea vain!
Vierailija kirjoitti:
160€ kuukaudessa pelkkiin einessalaatteihin ja siihen vielä ”muu ruoka” (mitä se on?) päälle? Huhhuh! Maksat pelkästä vedestä, ilmasta ja muovista etkä edes saa riittävästi proteiinia. Sitten repsahdat ja palaat entiseen mättämiseen. Onnea vain!
Paitsi että jos syöt noita myös viikonloppuisin, saat palamaan jo 240€ pelkkään einessalaattiin kuukaudessa. Älä vain sano ettet kokkaa itse edes viikonloppuna!
Aika paljon rahaa vissiin sulla :O
Ok.