Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sellainen palstailija, josta kaikki ajattelisi ettet voi olla av-palstalla?

Vierailija
21.02.2021 |

Itse olen sitä mieltä, että täällä palstailee kaikenlaista väkeä laidasta laitaan, mutta jotkut tuntuvat ajattelevat ettei tietyt ihmiset täällä palstailisi.
Oletko sinä sellainen, joka ei yleisen mielipiteen mukaan palstailisi täällä?

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-v nainen, akateeminen loppututkinto, tulot 100 000€/v, ydinperhe, 2 teini-ikäistä, aviomies, jolla sama sos-ekonominen status kuin minulla. Harrastetaan taiteita,oopperaa, kirjallisuutta. Ja luen aktiivisesti vauvapalstaa: tosi paljon nokkelaa ja hauskaa kuittailua ja kommentointia. Sanomalehtien ylipitkät jutut uuvuttaa, täällä tiivistetetään kansan tunnot. Mt-potilaat, jankkaajat ja johonkin henkilöön fiksoituneet höperöt erottaa nopeasti ja hyppään yli.

Huvittaa tuo AV-mamma-termi... AV- mammoiksi täällä leimattu mun väitöskirjatutkijoina toimivia hipsteri-nuorukaisia....

Ja kohta tähänkinmun kommenttiin tulee nopea kuitti, mitähän nyt sivalletaan?

Vierailija
102/112 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Sanomat sunnuntai 21.2.2021

B14 Usko Siskoa

”vuonna 2013 vauva.fi sivustolla taas joku on kysynyt, mitä eeppinen tarkoittaa ja hänelle on vastattu, että se on legendaarisen suurta, ikimuistoisen ainutlaatuista, Heinonen kertoi”.

(Kielitoimiston sanakirjan päätoimittaja Tarja Heinonen)

Kerroin jo aiemmin tässä viestiketjussa kirjoittaneeni entisessä Anna-keskustelussa.

On mukava tietää hieman taustoja vauva av-palstalaisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä huvittavaa, viestini tuolta ketjun alkupuolelta on poistettu. 

Vierailija
104/112 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päinvastoin juuri sellainen, jonka kaikki voisivat kuvitella täällä pyörivän.

Keski-ikäinen pitkäaikaistyötön ja kokematon mies, jonka ainoa ilo elämässä on pari kertaa viikossa otetut kalsarikännit. Luuseri etsii elämänsä ainoita ihmis- ja keskustelukontakteja anonyymiltä palstalta, kun ei muuta osaa. Noloa, mutta minkäs teet.

Vierailija
105/112 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä täällä ei pitäisi olla kuin ne kenellä on vauvoja (tai jotka haluaa niitä). Me kaikki muut voitais nyt mennä pois. Nyt HETI! Siis en mäkään täällä usein käy, nytkin päädyin vahingossa jonkun linkin kautta.

Vierailija
106/112 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun kirjoitan tänne jotain, niin heti tulee syytös: provo! Enkä ikinä ole ainuttakaan sellaista laatinut. Ihan tavallisia, vilpittömiä ihmisiä täällä on. Joillain tuntuu olevan vääristynyt ihmiskäsitys, että somekirjoittelu olisi vain provokaatiota ja trollaamista.

Vierailija
107/112 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon haen täältä neuvoja arjen pulmiin, olipa kyse lasten kasvatuksesta, ihmissuhteista, työelämästä, sairastumisesta, asuntokaupoista, matkustamisesta tai tietokoneenkäytöstä- aina tullut ohjeita ja nopeasti. Koko Suomiko täällä päivystää?

Vierailija
108/112 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi paljon haen täältä neuvoja arjen pulmiin, olipa kyse lasten kasvatuksesta, ihmissuhteista, työelämästä, sairastumisesta, asuntokaupoista, matkustamisesta tai tietokoneenkäytöstä- aina tullut ohjeita ja nopeasti. Koko Suomiko täällä päivystää?

Hyvä tietää, että saan neuvoja.

Siirryin uuteen appiin ja sain kaupustelijan yhteystiedon. Haravoin netistä miten saan poistettua numeron. Tänään olin fiksumpi ja klikkasin vain delet.

Luin jostain, että tällä palstalla käy satoja tuhansia.

Vierailija
109/112 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoislääkäri. Mitä sitten? Hyvin mahtuu joukkoon.

Vierailija
110/112 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotel California

Vierailija
111/112 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset ihmiset ja ilmiöt kiinnostavat. Olen ihan tavallinen täti-ihminen, viisikymppinen ja varmaan utelias. Olen saanut ajateltavaa, neuvoja, huvittunut ja närkästynyt, vähän kaikkea.

Kaikkia ei tietty tällainen palsta kiinnosta, mutta ei nyrpistelläkään mielestäni tarvitse.

Vierailija
112/112 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahden Erikoinen kirjoitti:

Mun mielestä täällä ei pitäisi olla kuin ne kenellä on vauvoja (tai jotka haluaa niitä). Me kaikki muut voitais nyt mennä pois. Nyt HETI! Siis en mäkään täällä usein käy, nytkin päädyin vahingossa jonkun linkin kautta.

Vauva on viittaus kommentoijien henkiseen ikään. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä