Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sellainen palstailija, josta kaikki ajattelisi ettet voi olla av-palstalla?

Vierailija
21.02.2021 |

Itse olen sitä mieltä, että täällä palstailee kaikenlaista väkeä laidasta laitaan, mutta jotkut tuntuvat ajattelevat ettei tietyt ihmiset täällä palstailisi.
Oletko sinä sellainen, joka ei yleisen mielipiteen mukaan palstailisi täällä?

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oonkin just se perus av-mamma, mitä täällä aina ivataan :D 

Vierailija
22/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, et vastausten perusteella kukaan ei ole tavis-palstailija. Millainen se stereotypiapalstailija sitten on? Ei kai palstan tyhmä nimi suuntaa ajatuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä tosi mielenkiintoista, jos joskus olisi mahdollisuus nähdä kollaasi tästä joukosta henkilötaustoineen.

Täällä voi olla kuka vaan vaihtamassa ajatuksia ja se on varsin intressanttia ja hyvä juttu!

Vierailija
24/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti moititaan ns.av-mammoja. Mikä on sellaisen profiili?

Vierailija
25/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi, et sano mitää… :D

Vierailija
26/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä tutkimusjulkaisussa kirjoitettiin tästä keskustelufoorumista näin:

"viikkotavoittavuusluku on noin 500 000, ja tätä kirjoittaessa vauva.fi on kävijämäärällä mitattuna Suomen seitsemänneksi suosituin internet-sivu"

Tiedot ovat vuodelta 2019. Pandemian aikana kävijämäärät ovat varmasti vain kasvaneet.

Kyllä näin suuriin ihmismassoihin mahtuu kaikenlaista väkeä.

Vierailija
27/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesi, mutta minussa on muutamia ominaisuuksia, joita ei kuulemma kovin monella voi olla. On kuulemma todella erikoista, että nainen on yrittäjä ja on aina seurustellut itseään pienituloisemman miehen kanssa. On myös todella epäuskottavaa, että jollain palstalaisella voi oikeasti olla maisteritutkinto taloustieteen pääaineesta. Tämä aiheuttaa joskus mielenkiintoisia tilanteita, kun porukka tulee pätemään niillä yksinkertaisimmilla kysyntä/tarjontamalleilla. 

Vierailija
28/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuosikymmentä kirjoitellut säännöllisesti iltapäivälehtien kommenttipalstalle. Nykyään niissä sensuuri niin tiukkaa, että vain ihq-daa kommentit julkaistaan, mutta täällä sentään voi vielä jutella kohtuullisen vapaasti asiasta ja asian vierestä.

Kirjoittelu irtiottoa raskaasta työ- ja perhe-elämästä ja pitää ajatukset virkeinä. Välillä on pakko lyödä myös vähän överiksi vaikkei tuo trollailu ominta juttua olekaan.

Vierailija
29/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaa voidaan lähestyä erään toisen näennäisesti naissukupuoleen viittaavan termin avulla.

Termin suv-kkihu-ra lanseeraaja James Hirvisaaren on kertonut, että suv-kkihu-ra ei itse asiassa viittaa naissukupuoleen, vaan henkilön uskottomuuteen omaa kansaa kohtaan.

Samoin voidaan ajatella termistä av-mamma.

Se ei viittaa naissukupuoleen, vaan henkilön aktiivisuuteen av-palstalla.

Näin ollen kaikkia palstalla jatkuvasti roikkuvia miehiäkin voidaan kutsua av-mammoiksi.

Vierailija
30/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen valtion hyvintoimeentuleva virkamies, josta ei ihan ensimmäiseksi ajattelisi tällä palstalla palstailevan. 

Vierailija
31/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiaa voidaan lähestyä erään toisen näennäisesti naissukupuoleen viittaavan termin avulla.

Termin suv-kkihu-ra lanseeraaja James Hirvisaaren on kertonut, että suv-kkihu-ra ei itse asiassa viittaa naissukupuoleen, vaan henkilön uskottomuuteen omaa kansaa kohtaan.

Samoin voidaan ajatella termistä av-mamma.

Se ei viittaa naissukupuoleen, vaan henkilön aktiivisuuteen av-palstalla.

Näin ollen kaikkia palstalla jatkuvasti roikkuvia miehiäkin voidaan kutsua av-mammoiksi.

😂 Ihan parasta! Alankin kutsumaan tästä lähtien palstamiehiä av-mammoiksi.

Vierailija
32/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi insinöörinörtti ilmoittautuu. Perustelen palstailuani itselleni sillä, että laajennan käsitystäni ihmisistä täällä. Minulla on vain vähän naispuolisia kavereita ja kontakteja. Pidän palstailuni salassa, mutta pelkään, että olen saattanut paljastua parista av-termistä, mitä olen oppinut täällä ja tajusin mokani vasta myöhemmin...

Vierailija
33/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kyllä tosi mielenkiintoista, jos joskus olisi mahdollisuus nähdä kollaasi tästä joukosta henkilötaustoineen.
Täällä voi olla kuka vaan vaihtamassa ajatuksia ja se on varsin intressanttia ja hyvä juttu!

Todellakin kuka vaan. Myös monet ihmiset, joiden ei kuuluisi kulkea vapaana.

Vierailija
34/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa kukaan uskoisi, että minä nelikymppnen moottoripyöräilevä perheenisä trollaan täällä. Mutta johonkin ne turhautumat pitää purkaa.

Mun mies, kohta kuusikymppinen sosiaalipuolen johtotehtävissä oleva, myöskin aina silloin tällöin trollailee täällä.

Vierailija
35/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi insinöörinörtti ilmoittautuu. Perustelen palstailuani itselleni sillä, että laajennan käsitystäni ihmisistä täällä. Minulla on vain vähän naispuolisia kavereita ja kontakteja. Pidän palstailuni salassa, mutta pelkään, että olen saattanut paljastua parista av-termistä, mitä olen oppinut täällä ja tajusin mokani vasta myöhemmin...

Haluaisitko kertoa mistä av-termeistä? Onko sanoja, joita salapalstailijoiden tulisi varoa? Itsellä ei onneksi ole salattavaa, koska päätimme ystävien kesken tulla kaikki yhdessä kokeilemaan. Aloitimme kaikki "uramme" täällä yhtä aikaa. Edelleen jaamme vinkkejä kiinnostavista ketjuista ja viesteilemme palstan tapahtumista samaan aikaan muualla somessa.

Vierailija
36/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko kertoa mistä av-termeistä? Onko sanoja, joita salapalstailijoiden tulisi varoa? Itsellä ei onneksi ole salattavaa, koska päätimme ystävien kesken tulla kaikki yhdessä kokeilemaan. Aloitimme kaikki "uramme" täällä yhtä aikaa. Edelleen jaamme vinkkejä kiinnostavista ketjuista ja viesteilemme palstan tapahtumista samaan aikaan muualla somessa.

😂👍🏼

Vierailija
37/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paljastuu palstailijaksi vahingossa lipsautetusta av-termistä, niin miten vastapuoli voisi tietää sanan av-termiksi, ellei itsekin olisi palstailija.

Vierailija
38/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paljastuu palstailijaksi vahingossa lipsautetusta av-termistä, niin miten vastapuoli voisi tietää sanan av-termiksi, ellei itsekin olisi palstailija.

Olet asian ytimessä 💯😉.

Vierailija
39/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olen se joka olen kulissien takana. Läväytän elämäni paskakasan levälleen ja kuulen mitä siitä on muut mieltä. Vahvistaa sen mitä arvasin. Kannattaa pitää kulussit edelleen. Jopa provoksi syytetty. :#

Vierailija
40/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet asian ytimessä 💯😉.

Joo, mutta tämän keskustelun pointti onkin siinä, että tietyssä asemassa oleva ihminen ei voi paljastaa olevansa palstailija. Esim. toimari ei halua paljastaa assistentille salaista harrastustaan. Toisinpäin se ei ole niin noloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän