Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sellainen palstailija, josta kaikki ajattelisi ettet voi olla av-palstalla?

Vierailija
21.02.2021 |

Itse olen sitä mieltä, että täällä palstailee kaikenlaista väkeä laidasta laitaan, mutta jotkut tuntuvat ajattelevat ettei tietyt ihmiset täällä palstailisi.
Oletko sinä sellainen, joka ei yleisen mielipiteen mukaan palstailisi täällä?

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Työssä käyvä keskituloinen paljon harrastava yli 50-vuotias, jotkut pitävät fiksuna. En kyllä tiedä miksi, kai olemukseni antaa jotenkin väärän kuvan, samoin kuin ammattini suunnittelutyössä. 

Vierailija
2/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo paremmin toimeentuleva.  Täällä olen nähnyt , että jos joku on paremmin toimeentuleva, niin on ihmetelty mitä se täällä tekee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kaverini ja kollegani ovat todella yllättyneitä, kun kerron Vauva-addiktiostani :)

Luovan alan lapseton yksinyrittäjä

Vierailija
4/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun kerron yhtään mitään totuudenmukaista elämästäni täällä saan ”niin varmaan” kommentteja,

Vierailija
5/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä monet olettavat, että tuomarit ja lääkärit eivät palstaile.

Vierailija
6/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on useasti kerrottu useamman asian suhteen, että tällaisia ei täällä palstaile. Olen psykologi, tilillä on ihan kivasti omalla työllä ansaittua rahaa ja olen saanut miljoonaperinnön.

Vierailija
7/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulun taatusti tälle palstalle. Mun mies pettää mua, itse olen masentunut, meidän jonnet harrastaa, mokailee, syövät kuin hevoset, pärjäävät koulussa ym. eli tavislapsia. Meille myös hankittiin korona- koira. Äidin lohtukoira Nanette- Suzette.... elämässä eteenpäin palstaillen....

Vierailija
8/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ansaitseva 49-vuotias toimitusjohtaja. Olen koko päivän notkunut täällä sivustolla.

Vierailija
9/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän että yksi tasan viiskymppinen kauppatieteiden tohtori (mies) asuu tuolla seksipalstalla ja myös av-palstalla (yäk).

Vierailija
10/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on ihminen, josta kaikki ajattelevat, että hän ei voisi olla av-palstalla ja

joka ei yleisen mielipiteen mukaan palstailisi täällä? En voi tietää olenko sellainen ennen kuin tiedän millainen minun pitäisi olla, jotta voisin sanoa olevani sellainen.

Vierailija
11/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta kun kerron yhtään mitään totuudenmukaista elämästäni täällä saan ”niin varmaan” kommentteja,

Sama täällä. Koulutus ja työ lähinnä, sekä muuten aika korkeakulttuuriset kiinnostuksen kohteet.

Vierailija
12/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kutsua itseäni niin sanotuksi pandemiapalstailijaksi. En ole ollut täällä ennen korona-aikaa kuin satunnaisesti ja heti kun on mahdollista elää taas aktiivista kaupunkielämää, niin tuskinpa täällä sen jälkeenkään enää aikaani kulutan.

Vierailija
13/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut kyllä luullakseni tunnetaan ihmisenä, jota kiinnostaa koko ihmiselämän kirjo :)

Vierailija
14/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Aika moni täällä oleva aihe on todella kaukana omasta elinympäristöstäni, joten täällä käyminen on eksoottista. Mun normaalia taas pidetään täällä trollaamisena.

Vierailija
15/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, mutta kyllä hävettäisi jos joku tuttu saisi tietää, että kirjoittelen tänne :D Siksi en paljasta itsestäni mitään sellaista, minkä perusteella minut voi tunnistaa.

Vierailija
16/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä paikka edustaa minulle pelkkää viihdettä. Tulen tänne silloin, jos kaipaan harmaaseen korona-arkeen naurun aihetta. Ehkä siitä voi jo päätellä, että en taida kuulua tänne? En vain millään pysty ottamaan tätä paikkaa tosissani.

Vierailija
17/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella hyvin toimeen tuleva virkamies, ja täällä pyöritään. 

Vierailija
18/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa kukaan uskoisi, että minä nelikymppnen moottoripyöräilevä perheenisä trollaan täällä. Mutta johonkin ne turhautumat pitää purkaa.

Vierailija
19/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli järkyttynyt kun aikanaan sai tietää että roikun täällä. Osa on ollut järkyttyneitä että poltan tupakkaa. En tiedä millainen sitten olen heidän silmin?

Vierailija
20/112 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa kukaan uskoisi, että minä nelikymppnen moottoripyöräilevä perheenisä trollaan täällä. Mutta johonkin ne turhautumat pitää purkaa.

Jostain syytä ajattelisin,  että sinä olet just se trolli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän