Oletko sellainen palstailija, josta kaikki ajattelisi ettet voi olla av-palstalla?
Itse olen sitä mieltä, että täällä palstailee kaikenlaista väkeä laidasta laitaan, mutta jotkut tuntuvat ajattelevat ettei tietyt ihmiset täällä palstailisi.
Oletko sinä sellainen, joka ei yleisen mielipiteen mukaan palstailisi täällä?
Kommentit (112)
Jep, täällä yksi))) olen ma a han muuttaja m*usl imi nainen joka käyttää huivia ja kukaan ei uskois että roikun täällä. Löysin palstan kun googlailin jotain kysymystä suomeksi ja jäin tänne :) ihan koukussa.
Olen. Harvoin koska en halua saastuttaa aivojani, mutta olen varmaan jo saastuttanut ne ja aivojen etulohko tuhoutumassa.
Koitan ohittaa oireilevat ja sairaat otsikot nopeasti.
Haluaisin lukea jotain nostattavaa ja kaunista.
Joskus kysyn asiasta ja saan haukut niskaan.
Sosioekonomisen asemani ja muutaman muun seikan vuoksi oletan, että olen. Joskus minua pidetään jopa trollina kun kerron asioita elämästäni. Tykkään notkua täällä, toisinaan vain viihteen vuoksi, mutta monesti saadakseni ihan rehellistä ja puolueetonta näkökulmaa asioihin.
Olen varmaan muiden mielestä epätodennäköinen palstailija. Siskoni sen sijaan on ihminen, josta uskon muiden miettivän että tuon on pakko olla vauvapalstan aktiivi.
Mikä aihe sitten kiinnostaa paljon?
Mä en ole mikään "palstailija" jos joskus täällä käyn, anteeksi vain.
Jos Sijaltainen nousisi.
Vierailija kirjoitti:
Pari vuosikymmentä kirjoitellut säännöllisesti iltapäivälehtien kommenttipalstalle. Nykyään niissä sensuuri niin tiukkaa, että vain ihq-daa kommentit julkaistaan, mutta täällä sentään voi vielä jutella kohtuullisen vapaasti asiasta ja asian vierestä.
Ei todellakaan pidä paikkaansa, melkoista törkyä ne on ja asialliset ei tule läpi, kokemusta on kyllä että.........
Jos Sijaltainen nousisi.
Vierailija kirjoitti:
Jep, täällä yksi))) olen ma a han muuttaja m*usl imi nainen joka käyttää huivia ja kukaan ei uskois että roikun täällä. Löysin palstan kun googlailin jotain kysymystä suomeksi ja jäin tänne :) ihan koukussa.
Noinkohan olet, kun kirjoitat persutyyliin
Jos Sijaltainen nousisi.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa, mutta kyllä hävettäisi jos joku tuttu saisi tietää, että kirjoittelen tänne :D Siksi en paljasta itsestäni mitään sellaista, minkä perusteella minut voi tunnistaa.
Minun kollegani, ystäväni ja sukulaiseni ovat varmaan tuskallisenkin tietoisia palstailustani ja, omasta mielestäni, pöyristyttävimmistä keskustelunaiheista/ketjuista täällä. On tietysti muita asioita, joista en heille kerro, mutta täällä oleminen on minun mielestäni pikemminkin osoitus kiinnostuksesta ihmiselämään sen koko laajuudessa (erityisesti niiltä osin, joita ei arkikeskusteluissa kohtaa). 98% keskusteluihin osallistumisistani on ikävän asiallisia, mutta joskus hiukan repsahtaa, vaikka en ole kummoinenkaan trollaaja.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa kukaan uskoisi, että minä nelikymppnen moottoripyöräilevä perheenisä trollaan täällä. Mutta johonkin ne turhautumat pitää purkaa.
Sorvaatko myös? Jos kyllä, tiedän kuka olet.
Vierailija kirjoitti:
Aivan loistava! Ja nostan hattua, että jaksat joidenkin juttuja täällä. Uskontoon liittyviä...... Teflonpinta! 💪🏻Se, että ei ota asioita henkilökohtaisesti, on mulla seuraavana lukujärjestyksessä. 👌🏻
Siskolle kerron Vauviksen parhaat jutut lähteen mainiten. Työnantajalle kerron myös mutta että 'törmäsin netissä tällaiseen' . En todellakaan tiedä miksi näin.
Palstailijana olen varmaan peruskauraa, mukavaa kyllä että täällä on muitakin +50v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa, mutta kyllä hävettäisi jos joku tuttu saisi tietää, että kirjoittelen tänne :D Siksi en paljasta itsestäni mitään sellaista, minkä perusteella minut voi tunnistaa.
Minun kollegani, ystäväni ja sukulaiseni ovat varmaan tuskallisenkin tietoisia palstailustani ja, omasta mielestäni, pöyristyttävimmistä keskustelunaiheista/ketjuista täällä. On tietysti muita asioita, joista en heille kerro, mutta täällä oleminen on minun mielestäni pikemminkin osoitus kiinnostuksesta ihmiselämään sen koko laajuudessa (erityisesti niiltä osin, joita ei arkikeskusteluissa kohtaa). 98% keskusteluihin osallistumisistani on ikävän asiallisia, mutta joskus hiukan repsahtaa, vaikka en ole kummoinenkaan trollaaja.
Joo, hyvin sanottu. Täällä oleminen on hyvin näyttänyt sen, että pystyn puhumaan mistä vain. Yksi aihe on tullut vastaan, mitä en hallinnut millään lailla: sukan ja tumppujen kutominen. Rakastan villasukkia, mutta en tee niitä. Ala-asteella tehtiin YKSI sukka ja sitä ennen tumput, jotka olivat aika rumat. (Olisin tarvinnut enemmän apua.) Ei tuonut ahaaelämyksiä tai kutomiskuumetta myöskään se, että kässän ope sanoi aina, kun meni näyttämään tumpun etenemistä: " joo, aivan, joo .....VEDÄSKÄTEES!!!"
Ehkä ei mun laji.😅 Terveisiä tutuille, tälle nauroi siis koko koulu.
Kaipa täällä käy aika monenlaisia ihmisiä, vaikka mielipiteistä ja aloituksista voisi päätellä, että aktiivisimmat ovat pahasti syrjäytyneitä miehiä. Heidän ajatusmaailmaansa saa täältä hyvän kattauksen, mitä pidän mielenkiintoisena. He ovat valtavan kiinnostuneita naisista.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän ne hölmöimmät elämäntapanahjukset pääosin sitten tehtailevat aloituksia täällä? Kaipaisin niitä älykkäiden ja avarakatseisten aloituksia myös.
Vai onko usean menestyvänkin ihmisen sisällä joku primitiivinen ja vähän hitaalla käyvä trolli, jota ajaa elämässään eteenpäin lähinnä kateellisuus, ennakkoluuloisuus ja pahan puhuminen muista? Ja siis se kaikki fiksuus on vain pintakiiltoa?
On. Minä esimerkiksi olen taipuvainen mitä hirmuisimpaan trollaukseen. Kukaan ei ikinä uskoisi sitä tällaisesta porvariston hillittyä charmia huokuvasta keski-ikäisestä tilintarkastajasta, jonka kirjahylly on täynnä venäläisiä klassikoita.
Se hyvä puoli tässä on että nykyään kehtaan myöntää ihmisille lukevani harlekiinipokkareita, kun on tullut tämä paljon häpeällisemmältä tuntuva asia salattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
En ole tiennyt tällaisesta keskustelualustasta aiemmin. Tän selailuun jää koukkuun. En kyllä kehtais sanoa et luen ja kommentoin täällä. En oikein tiedä, mikä siinä nyt sitten on niin noloa! Miten tästä pääsee eroon?
You can check out anytime you want, but you can never leave.
Vierailija kirjoitti:
Mä kuulun taatusti tälle palstalle. Mun mies pettää mua, itse olen masentunut, meidän jonnet harrastaa, mokailee, syövät kuin hevoset, pärjäävät koulussa ym. eli tavislapsia. Meille myös hankittiin korona- koira. Äidin lohtukoira Nanette- Suzette.... elämässä eteenpäin palstaillen....
Oot ihana ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän ne hölmöimmät elämäntapanahjukset pääosin sitten tehtailevat aloituksia täällä? Kaipaisin niitä älykkäiden ja avarakatseisten aloituksia myös.
Vai onko usean menestyvänkin ihmisen sisällä joku primitiivinen ja vähän hitaalla käyvä trolli, jota ajaa elämässään eteenpäin lähinnä kateellisuus, ennakkoluuloisuus ja pahan puhuminen muista? Ja siis se kaikki fiksuus on vain pintakiiltoa?
On. Minä esimerkiksi olen taipuvainen mitä hirmuisimpaan trollaukseen. Kukaan ei ikinä uskoisi sitä tällaisesta porvariston hillittyä charmia huokuvasta keski-ikäisestä tilintarkastajasta, jonka kirjahylly on täynnä venäläisiä klassikoita.
Se hyvä puoli tässä on että nykyään kehtaan myöntää ihmisille lukevani harlekiinipokkareita, kun on tullut tämä paljon häpeällisemmältä tuntuva asia salattavaksi.
Mistäs aiheesta sä trollaat? Mä en ole koskaan trollannut, enimmäkseen vain luen näitä.
Sama! Olen ns. akateemisesti koulutettu, lapseton - vielä - mies ja harrastukseni ovat ns. epätavallisia. Kummasti tämä palsta vetää puoleensa ja tämä on hyvin monipuolinen ja eläväinen keskustelupaikka.