Oletko sellainen palstailija, josta kaikki ajattelisi ettet voi olla av-palstalla?
Itse olen sitä mieltä, että täällä palstailee kaikenlaista väkeä laidasta laitaan, mutta jotkut tuntuvat ajattelevat ettei tietyt ihmiset täällä palstailisi.
Oletko sinä sellainen, joka ei yleisen mielipiteen mukaan palstailisi täällä?
Kommentit (112)
Onko täällä koskaan ollut galluppia aiheesta "Oletko salapalstailija?"
En ole huomannut, mutta olenkin uusi täällä.
Kokeilin etsiä haulla, mutta en löytänyt mitään.
Kiinnostaisi tietää kuinka moni pitää harrastuksensa salassa.
"Oletko sellainen palstailija, josta kaikki ajattelisi ettet voi olla av-palstalla?"
En pysty puhumaan kaikkien muiden puolesta, mutta uskon että minut etäisemmin tunteva saattaisi yllättyä. Paremmin tunteville ei tulisi yllätyksenä, monet tietävätkin. Olen kertonut, että ammattiini kuuluu ajoittain tehtäviä, joiden vuoksi joudun etsimään tietoa netistä, myös keskustelupalstoilta.
Nelikymppinen pastori täällä moi. Välillä ihmetyttää ihmisten tarpeeton ilkeys täällä toisiaan kohtaan, mutta muuten puheenaiheet on valtaosin mielenkiintoisia.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen pastori täällä moi. Välillä ihmetyttää ihmisten tarpeeton ilkeys täällä toisiaan kohtaan, mutta muuten puheenaiheet on valtaosin mielenkiintoisia.
Tapa puhua toisille ja ilmiselvä kateus ovat yksi eksoottisista asioista täällä. Eihän tuollaista missään kenelläkään ole irl, toivottavasti.
Olen 26-vuotia lapseton lesbo, korkeakoulutettu ja melko hyväpalkkaisessa valtion duunissa (3500€/kk). Luulen, että tuttuja ei kuitenkaan yllättäisi, koska luen tunnetusti mm. juorulehtiä ja ties mitä murha-infoja uteliasuuttani.
Täällä on varmasti muitakin lgbt-ihmisiä, mutta jostain syystä ollaan täällä tosi vähän näkyvissä?
Ei kukaan miellä itseään keskiverroksi, mutta siitä huolimatta useimmat ovat.
Ei oikeasti kiinnosta yhtään, mitä muut minusta ajattelevat.
Olen korkeakoulutettu ja hyvässä asemassa.
Kukaan ei uskoisi, että käyn täällä muutaman kerran viikossa, ja että luen Seiskajuoruja.
So what, ei nämä määrittele minua ihmisenä. Minulla oikeus heittää aivot narikkaan välillä.
Miksiköhän ne hölmöimmät elämäntapanahjukset pääosin sitten tehtailevat aloituksia täällä? Kaipaisin niitä älykkäiden ja avarakatseisten aloituksia myös.
Vai onko usean menestyvänkin ihmisen sisällä joku primitiivinen ja vähän hitaalla käyvä trolli, jota ajaa elämässään eteenpäin lähinnä kateellisuus, ennakkoluuloisuus ja pahan puhuminen muista? Ja siis se kaikki fiksuus on vain pintakiiltoa?
Erittäin hyvin toimeen tuleva 25-vuotias nainen, mallin töitäkin tehnyt, joku saattaisi tietää instasta. En jostain syystä halua että kukaan saa tietää tästä hyvin satunnaisesta harrastuksestani :DD
Olen yli viisikymppinen hoikka nainen, joka harrastaa omaksi ilokseen viidesti viikossa liikuntaa. Olen elämääni tyytyväinen, en juo siideriä ja mieheni on minua muutaman vuoden nuorempi. Kaikki nämä seikat ovat palstakommenttien mukaan mahdottomia.
Totuuden mukainen oon.
T: Mies alle 30v
Säälin vaan niitä ketkä ei oo tänne vielä löytäny. Varmaan ne hipsterit jotka hengaliee clubroomissa ei oo täällä. Vai mikä se nyt olikaan.
Olen N49 keskituloinen korkeasti koulutettu. Olen yllättynyt kun eräs mies ainakin on OLLU täällä ennen, hyvä tuloinen mun ikäinen, komea :)
Samoin yks exä joka kaikkea muuta kun hyvännäköinen oli ihan että hmm, joku vauvafoorumi on nykyään in. Salaa käynyt. Entinen hyvätuloinen silloin muutama vuosi sitten säästöillä elävä 50+ kantakaupungista, DI. Yksikään tuntemani nainen ei ainakaan koskaan myöntäisi käyneensä täällä!
Vierailija kirjoitti:
Olen. Työssä käyvä keskituloinen paljon harrastava yli 50-vuotias, jotkut pitävät fiksuna. En kyllä tiedä miksi, kai olemukseni antaa jotenkin väärän kuvan, samoin kuin ammattini suunnittelutyössä.
Sama täällä, yli 50 v IT-alan asiantuntija. Lapsikin jo aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Työssä käyvä keskituloinen paljon harrastava yli 50-vuotias, jotkut pitävät fiksuna. En kyllä tiedä miksi, kai olemukseni antaa jotenkin väärän kuvan, samoin kuin ammattini suunnittelutyössä.
Sama täällä, yli 50 v IT-alan asiantuntija. Lapsikin jo aikuinen.
Piti vielä tähän omaani lisätä, että tällä on kyllä joskus ihan mahtavia keskusteluketjuja ja olen saanut nauraa todella paljon niissä, mahtavaa huumoria osalla ihmisistä.
Anna-lehden keskustelupalsta lakkautettiin ja siirrettiin hiljaiselle Kaksplussalle.
Vauva av:lla on vilkkaampaa keskustelua.
Minua ei ole koskaan hävettänyt keskustella avoimesti elämästäni.
Olen nostanut kipeitä asioita tikun nokkaan kirjoituksissani.
Minua huvittaa korkeakoulutuksen palvonta tällä palstalla.
Korkeasti koulutettu tyttäreni loukkaantui, kun sanoin hänen sopivan tiettyyn ammattiin.
Aviomies sanoi, että näin käy usein, kun hän kehuu samaa asiaa.
Toivottavasti asia korjaantuu iän myötä. Yh-äitinä en ikinä opettanut, että ihmiset ovat toisia parempia. Kaikki työ on arvokasta.
Olen tehnyt kasvatustyöni enkä viitsi eläkeläisenä leikkiä palstapoliisia.
Yritän pysyä mahdollisimman paljon pois someverkoista.
Olin valtiolla töissä ja kulutin luppoaikaa netissä. Pomo sai asiasta paineita. Hän jopa epäili, että teen sivutyötä netissä. Jouduin kerran pyytämään It-apua ja siitä huhu lähti liikkeelle.
Korona-aikaan moni tajuaa elämän realiteetit. Pienessä maassa kannattaa pitää matalaa profiilia.
t. kahden korkeakoulutetun äiti
Vierailija kirjoitti:
Olen yli viisikymppinen hoikka nainen, joka harrastaa omaksi ilokseen viidesti viikossa liikuntaa. Olen elämääni tyytyväinen, en juo siideriä ja mieheni on minua muutaman vuoden nuorempi. Kaikki nämä seikat ovat palstakommenttien mukaan mahdottomia.
Mulla vähän sama. Olen oikeassa elämässä ihan tavallinen nobody, mutta av-palstalla olen joko "trolli" tai jonkin sortin eliitti-ihminen :D
Olen siis ihan tavallinen, keski-ikäinen duunari, mutta täällä ilmeisesti friikki, mm. koska:
-Olen hoikka ja liikunnallinen
-En ole ulosottoveloissa enkä elä tilipäivästä tilipäivään, vaan hoidan raha-asiani fiksusti
-Elän ihan normaalia elämää ilman mitään draamoja
Täällä on ihmisiä laidasta laitaan. Siksi jokainen vastaantulija on potentiaalinen palstailija.
olen it alan nörtti tyttö, minun odotetaan pelaavan ja hengailemaan pimeessä verkossa.
Mutta oikeasti viihdyn täällä