Valitsisin miehen (mies vs. karhu)
Törmään somessa jatkuvasti videoihin, joissa amerikkalaiset naiset yksimielisesti sanovat, että törmäisivät metsässä mieluummin karhuun kuin mieheen. Miten on suomalaisten naisten laita. Itse asun metsän reunassa ja usein lenkkeilen (ja myös tyttäreni lenkkeilevät ) metsässä. Törmäämme siellä usein miehiin ja vaikka kieltämättä hieman aina pelko nousee miehen lähestyessä, niin todellisuudessa en heitä pelkää. Tai ainakin ajattelen, että todennäköisyys sille, että mies on vain lenkkeilemässä, on varsin suuri. Suomalaiset karhut eivät ihmisiä syö, mutta silti en mielelläni törmäisi karhuun.
Kommentit (51)
No jos missään Lahden pohjoispuolella retkeilet metsässä, niin törmäät karhuun. Et tosin näe sitä, mutta karhu näkee sinut. Jos näet karhun, on jotain pielessä. Sillä on pennut, se on haavoittunut tai nälkäinen. Silloin on syytä pelätä. Yritä päästä pois. Rauhallisesti. Ehkä sama pätee joihinkin miehiinkin...
Jenkeissä jotkut miehet olivat pukeutuneet karhupukuihin ja yrittäneet tehdä vakuutuspetoksia - muistaakseni lavastamalla jotain tuhoja ja ottamalla kuvia/videoita.
Mites näiden nallekarhujen kohdalla dilemma ratkaistaan - asuivatkin tietty jossain maaseudun takametsissä?
Mä olen eläinrakas, joten valitsisin söpön nallekarhun.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä.
Ei saa valita. Joku random mies.
itsekin haaveilen että mahdollisimman moni suomalainen nainen kohtaisi karhun ja mielellään vielä jäisi emon ja pennun väliin
Vierailija kirjoitti:
itsekin haaveilen että mahdollisimman moni suomalainen nainen kohtaisi karhun ja mielellään vielä jäisi emon ja pennun väliin
Juuri sinunlaisesi mulqqujen takia tuokin olisi parempi kohtalo kuin sinä kumppanina.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama. Erään perhetutun pihapiiriin oli kävellyt karhu ja poikanen. Jostain syystä nainen ei mennyt ulos tervehtimään lapsineen.
Olisihan se paljon makeempaa nähdä karhu. Varsinkin kun harrastan luontovalokuvausta. Eli jos valita saisi, niin karhu ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama. Erään perhetutun pihapiiriin oli kävellyt karhu ja poikanen. Jostain syystä nainen ei mennyt ulos tervehtimään lapsineen.
No tuskin se olis vierasta miestäkään lähtenyt morjestamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja silti ihmettelet sormi perseessä, miksi naiset valitsee karhun?
Minä valitsisin saukon. Kerran päässyt sellaisen näkemään luonnossa ja oli kyllä veikeä otus.
Kysymys on mielestäni ihan pöljä. Olen tavannut metsässä kymmenittäin miehiä, metsureita, lenkkeilijöitä, koiranulkoiluttajia, sienestäjiä, marjastajia jne. Ketään heistä en ole pelännyt. Karhu ei onneksi ole tullut vastaan. Olisihan hienoa nähdä karhu luonnossa, mutta mieluiten auton ikkunasta. Vaaralliseen mieheen törmää todennäköisemmin kaupungin kaduilla tai yksityisasunnoissa kuin metsässä.
Vierailija kirjoitti:
Minä valitsisin saukon. Kerran päässyt sellaisen näkemään luonnossa ja oli kyllä veikeä otus.
Olen kade! Saukot on supersöpöjä ja kiinnostavia.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin sitä kuolee hyvästä syystä, eli äidin puolustaessa lastaan, kuin miehen pierunohuen egon takia.
et ilmeisesti ole vielä törmännyt,se ei ehkä tunnukaan enää niin söpöltä siinä tilanteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukapa sitä lapsien kanssa oman miehensä sidedickiä menisikään tervehtimään. Oli varmaan tulossa hakemaan ukkoa marssille.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat turvalliselta mieheltä. Lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskin se olis vierasta miestäkään lähtenyt morjestamaan.
Arvasin että joku selittää tuota.
Sillä seudulla menisi kyllä tervehtimään jos joku tulee pihaan.
Varsinkin jos mies tulisi lapsen kanssa. Aivan kuten karhu tuli pienokaisensa kanssa.
Minusta olisi hienoa tavata karhu. Ne ovat niin söpöjä.