Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeesti, moniko nainen antaa vieraalle miehelle ilman kortsua?

Vierailija
21.02.2021 |

Itselle ei tulis mieleenkään mut törmäsin tälläseen tapaukseen(mies) joka sano et lähes kaikki naiset on antanu hänelle ilman.Siis mitä ihmettä? eikö ne naiset oikeesti tajua et kaikenmaailman taudit jyllää ja silti vaan levitellään jalkoja ja kumin käyttö unohtuu.

Kommentit (216)

Vierailija
141/216 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä moniko nainen antaa, mutta itse kyllä useimmiten annan paljaalla. 

Itsellä ollut eri kumppaneita useita kymmeniä ja varmaan suurin osa pannut paljaalla ja kaksi kertaa ollut klamydia. Ja pillerit ehkäisynä. 

Tiedän että se on vastuutonta, mutta on se kyllä niin paljon mukavampaa.. 

Vierailija
142/216 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on 46 vuoden kokemuksella nainen vaatinut laittamaan kortsun. Kaikki muut ovat tarjonneet paljasta. Ja se yksi.. ei ollut kortsuja joten meni käsihommiksi, lopulta suikkarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/216 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taudit leviää kun paljaalla pannaan menemään. Typerää

Vierailija
144/216 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut. Baarista isketyt muijat, jotka on olleet ihastuneita muhun ovat antaneet paljaalla, kun olen sanonut ilman kumia hoidetavan hommat ja antaneet laskea siemenet sisään vaikka ei ole ollut ehkäisyä kaikilla edes. 

Ootko miettinyt yhtään niitä ei toivottuja lapsia, joita oot saattanut siittää? Entä tauteja?

Vierailija
145/216 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hullua on tullut tehtyä, mutta tämä meni yli kaikkien äyräiden. Oli kesämökillämme unkarilaisvieraita, kuorolaisia ystävyyskaupungista. Uitiin, saunottiin, laulettiin. Vieraat läksivät motelliin, yksi vieraista jäi yöksi. Sanotaanko Imrus. Jumalattoman komea mies. Pistettiin lapset nukkumaan, Imrus yöpuulle saunakamariin. Mieheni sanoi, totisena ja aivan tosissaan, että voisin meninä perässä. Minä sitä hetken punnitsin ja sanoin, että "mitä jos menenkin". "Varmaan vieras siitä tykkäisi", mies vastasi. "Antaudu sitten kunnolla", hän vielä evästi läksiäisiksi. Niin menin, ja äkkiä olin kyllä ilman yöpaitaa. Ne yhteislaulut oli jo virittäneet tunnelmaa, yhteissaunominen, sinänsä viaton silmäpeli, ja niin me kohta oltiin niin kiimoissamme, että kun häthätää laskin kierron kulkua, tuli mieleen ne mieheni sanat. Nin me yhdyttiin paljaaltaan. Kahden lapsen äiti ja vieras mies. Kyllä minä kauhuissani ilmoittauduin miehelleni, että mitä hän nyt sanoo, mutta hän vaan uteli, halusi tietää miltä se oli tuntunut pimpissä.

Vierailija
146/216 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki antaa

Vierailija
147/216 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomannut että esim. Baarista mukaan lähteneet naiset antavat paljaalla ja etenkin vähän tukevammat tytöt jopa vaatii paljaalla ja ovat muutenkin avoimempia ja rohkeampia. 

Vierailija
148/216 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te suomalaiset miehet olette niin surkeita verrattuna venäläisiin. Parhaat kyydit olen saanut venäläisiltä. Osaavat tyydyttää naisen moneen orgasmiin saakka. Karmeaa, jos yhtä hyviä ei suomalaisista löydy, ei ainakaan tähän asti ole. 

Vierailija
149/216 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vakipano jonka kanssa panen paljaalla, mutta jos joku muu pano löytyisi niin vaatisin kortsun. Yksi tinderpano on ollut ja se mies olisi halunnut paljaalla, mutta en suostunut ja vaadin kortsua. Miehellä ei kuulemma kortsuja ollut, mutta mulla kyllä oli. :D 

Vierailija
150/216 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kehtaisi edes pyytää ilman kumia, niin tyyppi ulos. Tarkoittaa et on todennäköisesti tehnyt niin monen muunkin kanssa, joten yök 🤮🤢 Siis tostahan lähtee kaikki halut. Ainiin, mut onneksi en harrasta edes irtosuhteita.

Vierailija
151/216 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himo hoidetaan panemalla ja tauti lääkärillä,en kai pahimmassa kiimassa voi alkaa kyseleen kumia päälle.

Vierailija
152/216 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme vaki panoa ja kaikkien kanssa mennään paljaalla. On sovittu että jos panee muiden randomeiden kanssa niin ehdottomasti kortsun kanssa ja kerrotaan suoraan että on ollut muita.. 

Vierailija
153/216 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kolme vaki panoa ja kaikkien kanssa mennään paljaalla. On sovittu että jos panee muiden randomeiden kanssa niin ehdottomasti kortsun kanssa ja kerrotaan suoraan että on ollut muita.. 

Mut haloo, sun vakipanoilla täytyy silloin olla luotto myös sun muihin vakipanoihin, etteivät he pane paljaalla muita 🤣 Menee jo liian monimutkaiseksi ja jos yksi lenkki pettää niin...

Vierailija
154/216 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vakipano ottaa kyllä melkoisen riskin kahdessakin mielessä kun panee paljaalla mun kanssa. Ensinnäkin mies on varattu joten jos en käyttäisi kortsua muiden kanssa, niin voisin saada taudin, tartuttaa mieheen ja hän sen avovaimoonsa. Toiseksi mies luottaa siihen kun sanon syöväni pillereitä. Mitä jos olisinkin huijannut tuossa asiassa ja haluaisin tulla raskaaksi. 

Aika kova luottamus miehellä tai sitten ei himoissaan ajattele noita asioita. 

Vierailija
155/216 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni ääriharva jos ketään ehkäisyä kyselee, sinkkunaisille nykyään pillerit ja ehkäisystä ei välitetä vaan käydään säännöllisesti testeissä. Olen siis paljon asiasta puhunut sinkkumiesten ja naistenkin kanssa sekä parinvaihtohommia harrastelevien kanssa, ei kukaan käytä kondomia. Taudit hoidetaan jos niitä tulee.

Vierailija
156/216 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 irtopanom otannalla 2 naista ovat kyselleet kumeja. Loppuihin on tullut laitettua ihan spontaanisti paljaalla ja yli puoleen näistä spermat sisään minne ne kuuluu. 

Ei tarvitse lynkata viestintuojaa, vaikka viesti ei olisi itselle mieluinen. Realiteetit vaan ovat tällaiset.

Vierailija
157/216 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni mies antaa vieraalle naiselle ilman kortsua?

99%

No sehän se on kiihottavinta kun pääsee ulostamaan naisen sisään.

Vierailija
158/216 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni ääriharva jos ketään ehkäisyä kyselee, sinkkunaisille nykyään pillerit ja ehkäisystä ei välitetä vaan käydään säännöllisesti testeissä. Olen siis paljon asiasta puhunut sinkkumiesten ja naistenkin kanssa sekä parinvaihtohommia harrastelevien kanssa, ei kukaan käytä kondomia. Taudit hoidetaan jos niitä tulee.

Mitä helvettiä, oikeasti?! Ei ne testit sitä tartuntaa estä 😫🤦🏼 Luuleeko jengi oikeasti, että ne "taudit vaan hoidetaan pois päiväjärjestyksestä"? Käyvätkö nämä ihmiset sitten joka viikko testeissä, jos viikonloppuna on aina uusi kulta kainalossa? Eihän kaikki taudit edes näy testeissä heti, ja jos sen pikapanon yhteystietoja ei oo viitsinyt ottaa, niin hänhän levittää tauteja edelleen taudista tietämättä. Vastuuttomuus on epäviehättävintä ikinä 🤮

Vierailija
159/216 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu hyvin paljon miehestä. Rehellisesti sanottuna, jos on kävelevä unelma, en epäile, ettenkö suostuisi ilman, mutta jos on ns. tavis, niin tuskin suostuisin. Riippuu myös tilanteesta ja siitä miten puutteessa olen.

N32

Ei sitten tullut mieleen, että niillä kävelevillä unelmilla niitä tauteja riittää juuri tuosta syystä.

Vierailija
160/216 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastuuttomuus on epäviehättävintä ikinä 🤮

Semmonen juttu vaan että mielipiteelläsi ei ole mitään merkitystä, riittävästi kun löytyy näitä vastakappaleita jotka viehättyy siitä jos haluat panna paljaalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi