Oikeesti, moniko nainen antaa vieraalle miehelle ilman kortsua?
Itselle ei tulis mieleenkään mut törmäsin tälläseen tapaukseen(mies) joka sano et lähes kaikki naiset on antanu hänelle ilman.Siis mitä ihmettä? eikö ne naiset oikeesti tajua et kaikenmaailman taudit jyllää ja silti vaan levitellään jalkoja ja kumin käyttö unohtuu.
Kommentit (216)
Ainut kerta kun olen kumeja ylipäätään käyttänyt on vaimon kanssa raskauden jälkeen, kun ei ole voinut muuta ehkäisyä käyttää. Sinkkuaikoina ei ikinä yksikään nainen kumeista mitään kysellyt vaan rojut laitettiin ränniin joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki. 87 naista ja näistä paljaalla spermat pillun sisään 82 naista. Lisäksi varattu nainen ottaa suihin loppuun asti ja antaa panna perseeseen.
Kirjanpitoa siis pitänyt.
Kaksi viimeistä vähän alle viisikymppustä naisystävääni on sanonut, että ei me noita tarvita kun olen ekalla seksikerralla kaivanut kortsupaletin esiin. Tosin ei nyt ihan vieraita oltu kun kuukauden päivät oltiin ensin toisiimme tutustuttu.
Ei olisi miehenä tullut mieleenkään panna jotain hoitoa paljaalla. Pari kertaa vain lipsunyt gänässä elämän aikana ja kyllä harmitti. Ei tullut sitten niitä abioittomia lapsiakaan kuten Mestarille.
M50
Todellakin huolimattomia ihmisiä!
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki. 87 naista ja näistä paljaalla spermat pillun sisään 82 naista. Lisäksi varattu nainen ottaa suihin loppuun asti ja antaa panna perseeseen.
Ja sulla on kuppa ja kuus muuta? Melkosta lorttoilua sinulta
Vierailija kirjoitti:
Ainut kerta kun olen kumeja ylipäätään käyttänyt on vaimon kanssa raskauden jälkeen, kun ei ole voinut muuta ehkäisyä käyttää. Sinkkuaikoina ei ikinä yksikään nainen kumeista mitään kysellyt vaan rojut laitettiin ränniin joka kerta.
Ja sinua ei yhtään huolettanut taudit tai mahdollinen isäksi tulo sinkkuaikoina? Huh huh
https://www.vauva.fi/keskustelu/6207419/onko-sellaisia-tapauksia-etta-m…
Onko sellaisia tapauksia, että mies panee paljaalla koska haluaa tältä naiselta lapsen jos semmoinen 'vahinko' kävisikin?
Onnea!
Miksei se vieras mies vaadi kortsua?
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/6207419/onko-sellaisia-tapauksia-etta-m…
Onko sellaisia tapauksia, että mies panee paljaalla koska haluaa tältä naiselta lapsen jos semmoinen 'vahinko' kävisikin?
Onnea!
Olen sitä yrittänyt, mutta mokoma neiti söi pillereitä. Puhui vielä vauvakuumeestaan. Tosiasiassa halusi minulta ja eräältä toiselta urheilijalta ahkerasti seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sulla on kuppa ja kuus muuta? Melkosta lorttoilua sinulta
Ihanko oikeasti joku uskoo näitä juttuja.
No mulla miehenä on ehkä semmoset 60-70 naista ollut vuosien varrella ja todella harvat naiset ovat vaatineet kortsun, toki itse olen laittanut automaattisesti sen ja sen takia eivät ehkä ole maininneet siitä. Sitten on melko monta tapausta että on kortsun kanssa aloitettu, mutta sitten jossain vaiheessa repivät sen pois ja sanovat että tuntuu paremmalta ilman ja tuu loppuun asti. Ja sitten on myös niitä jotka sanovat suoraan että kumeja me ei tarvita.
Eli kokemuksieni mukaan aika moni nainen harrastaisi seksiä ilman kumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinua ei yhtään huolettanut taudit tai mahdollinen isäksi tulo sinkkuaikoina? Huh huh
Ei sitä nuorena osannut sellaista edes ajatella saati kun nainen tarjosi paljasta tavaraa ja nuoren miehen kiima puski päälle.
Yli 50 v sitten käytin viimeksi!!!
Ei ole kertaakaan edes kyselty, yli 15 naista matkalle mahtuu. Eikä kovin kummosia heistä montakaan??
Miehenä olen päättänyt hankkia vain turvaseksiä. Koska en tykkää kondomeita, nussin vain varattuja rouvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä nuorena osannut sellaista edes ajatella saati kun nainen tarjosi paljasta tavaraa ja nuoren miehen kiima puski päälle.
Tuo on niin totta, ei sitä nuorena ajattele. Antaa mennä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin totta, ei sitä nuorena ajattele. Antaa mennä vaan.
Miten sitä ei ajattele, kun jokainen yli 10v tietää mistä lapset tulevat ja jokaisen panemisikäisen pitäisi tietää että tautejakin voi saada?!
Tiedän että olin nuorena todella vastuuton ja enkä pelännyt mitään tauteja. Sain pillerit 16 vuotiaana ja silloin alkoi aktiivinen seksuaalisuus. Oli toki ennenkin ollut seksiä, mutta niinä kertoina käytettiin kumia. Mutta sitten kun oli pillerit ja eka kerran olin ilman kumia, niin siihen jotenkin jäi koukkuun ja sen jälkeen halusin seksiä koko ajan vaan enemmän ja enemmän. Ihan muutaman kerran käytössä oli kumi jos mies ei suostunut ilman. Muutamien vuosien aikana kertyi miehiä varmaan liki sata ja sitten tuli parisuhde. Se suhde kesti vaan kolmisen vuotta ja sitten olin taas tilanteessa että miehiä vaan meni ja tuli. Sitten tuli onneksi parisuhde ja lapsia. Nyt 46 vuotiaana parisuhteessa olevana voin sanoa että todella ihme että koskaan ei tullut mitään tauteja, vaikka reilusti yli sata miestä sai ilman kumia. Nykyään jos oisin sinkku, niin saattais olla järkeä enemmän ja ois vastuullisempi.