Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeesti, moniko nainen antaa vieraalle miehelle ilman kortsua?

Vierailija
21.02.2021 |

Itselle ei tulis mieleenkään mut törmäsin tälläseen tapaukseen(mies) joka sano et lähes kaikki naiset on antanu hänelle ilman.Siis mitä ihmettä? eikö ne naiset oikeesti tajua et kaikenmaailman taudit jyllää ja silti vaan levitellään jalkoja ja kumin käyttö unohtuu.

Kommentit (216)

Vierailija
1/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 95% antaa. Kortsut on niin 80-lukua.

Vierailija
2/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman vaatimattimoman kokemukseni perusteella useimmat yhden illan pokat antaa vanteilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni mies antaa vieraalle naiselle ilman kortsua?

99%

Vierailija
4/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa todellakin moni ilman.

Vierailija
5/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taitaa olla tavallista. Itse en tuon takia edes harrasta satunnaisia suhteita, sillä tautiriski on liian korkea. On muitakin syitä, mutta tuo yksi suurimmista. 

Vierailija
6/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99%

Jep. Ei ne taudit vain naiseen tartu.

Aloittajan kysymyksenasettelu on hassu, ilman kortsuahan se mieskin on noissa antanut. Ei pelkkä nainen.

Vastaus itse kysymykseen: en anna kumilla enkä ilman.

Vierailija
7/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% jos on sormus.

Vierailija
8/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Vierailija
9/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika moni, joka haluaa tulla raskaaksi ja "käyttää pillereitä" tai "ottaa kyllä je:n". Tuskin monikaan siksi, että saisivat taudin. Sitä en tajua kuka mies antaa jollekin yhden yön feikkaajalle vallan omaksi isäksi tulostaan. Ei vaan mahdu mun kaaliin, te miehet oikeesti, mitä helvettiä?

Vierailija
10/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele VIERAS mies.

Vierailija
11/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk tuo aloituksessa mainittu mies. Siis kuinka montaa lorttoa se on laittanut paljaalla?! Kuvottavaa, eikö se äijä mieti mitä tauteja voi saada 🤮

Vierailija
12/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika moni, joka haluaa tulla raskaaksi ja "käyttää pillereitä" tai "ottaa kyllä je:n". Tuskin monikaan siksi, että saisivat taudin. Sitä en tajua kuka mies antaa jollekin yhden yön feikkaajalle vallan omaksi isäksi tulostaan. Ei vaan mahdu mun kaaliin, te miehet oikeesti, mitä helvettiä?

Mikä on jen?

Vierailija
13/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

99%

Jep. Ei ne taudit vain naiseen tartu.

Aloittajan kysymyksenasettelu on hassu, ilman kortsuahan se mieskin on noissa antanut.

Niin, ja vielä ilmeisesti monelle. Puistatus.

Vierailija
14/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hyvin paljon miehestä. Rehellisesti sanottuna, jos on kävelevä unelma, en epäile, ettenkö suostuisi ilman, mutta jos on ns. tavis, niin tuskin suostuisin. Riippuu myös tilanteesta ja siitä miten puutteessa olen.

N32

Vierailija
15/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on jen?

Ei jen vaan je. Jälkiehkäisy. Tietenkin.

Eri

Vierailija
16/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole antanut elämässäni yhdellekään miehelle paljaalla enkä muutoin.

Olen kyllä harrastanut seksiä joidenkin kanssa. Ihan molemminpuolisesta halusta. Toivottavasti molemmat ovat tasapuolisesti saaneet siitä jotain.

Vierailija
17/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoresta pitäen yhdessä olleet, jotka känässä hairahtuvat vieraaseen petiin, eivätkä näin ollen ole oppineet varautumaan yhden yön juttujen käytäntöihin.

Vierailija
18/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu hyvin paljon miehestä. Rehellisesti sanottuna, jos on kävelevä unelma, en epäile, ettenkö suostuisi ilman, mutta jos on ns. tavis, niin tuskin suostuisin. Riippuu myös tilanteesta ja siitä miten puutteessa olen.

N32

Hieno logiikka. Ymmärrät varmaan että "unelmalla" on ollut hyvin paljon naisia ja jos hän haluaa sinulta ilman kortsua niin haluaa muiltakin..

Ymmärrän hyvin. Ymmärrät ehkä, että rakastelu voi parhaimmillaan olla varsin tunnepohjalta tapahtuvaa ja päihdyttävää puuhaa, jossa looginen ajattelu saattaa unohtua.

sama

Vierailija
19/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei edes välttämättä ole antanut noin moni ilman. Kunhan yrittää saada ap:n antamaan ihan vaan kun kaikki muutkin, ei kai ap haluaisi olla nynnympi. Vähän sama logiikka kun teineillä, joiden kaikki kaverit saa olla ulkona ihan miten myöhään vaan ja mutsi on kalkkis kun ei sitä tajuu.

Vierailija
20/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni, läpsi kun menee puolison piikkiin isyyslain mukaisesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän