Oikeesti, moniko nainen antaa vieraalle miehelle ilman kortsua?
Itselle ei tulis mieleenkään mut törmäsin tälläseen tapaukseen(mies) joka sano et lähes kaikki naiset on antanu hänelle ilman.Siis mitä ihmettä? eikö ne naiset oikeesti tajua et kaikenmaailman taudit jyllää ja silti vaan levitellään jalkoja ja kumin käyttö unohtuu.
Kommentit (216)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käynyt niin etto noin 2/10 vaatii kumin
Miehistä vai naisista?
Pekka Haavisto on antanut paljaalla että saanut ulkomaalaiselta.
Keski-Pohjanmaalla usein vedellään paljaalla heti alusta alkaen mitä tässä tuttavien seikkailuja kuunnellut.
Miehillä on edelleen uskomus,että seksitaudit näkyy naamasta. ja sitten kylvetään klamydia puolelle kaupunkia. Ja kun asia lopulta selviää niin se on "joku vi""n huo"ra" joka kehtasi tartuttaa viattoman miehen.
Kun olin 14-20 vuotias oli ihan normaalia että kundi kysyi syönkö pilsuja ja se oli siinä,alettiin panemaan. ONNEKSI en koskaan tauteja saanut! Nykyään nauran räkäisesti ja näytän ovea jos mies alkaa vinkua paljaalla.
Jos puoliso pettää paljon, hän on myös suuri riski. Tällöin on syytä suojautua hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos puoliso pettää paljon, hän on myös suuri riski. Tällöin on syytä suojautua hänen kanssaan.
Tässä myös varoitus kaikille varatun hoidoille.
Kokemuksien mukaan yli puolet, jos on siisti ja fiksu.
Aikanaan vapaana ollessa olisi saanut kaikilta hoidoilta paljaalla, sekä varatuilta että vapailta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka haluaa lukita miehen antaa sille paljaalla, koska tietää että laadukas mies saa paljon paljasta seksiä sitten muilta naisilta ja se paljas seksi on aina nautinnollisempaa joten sen kautta se mies lukitaan kun tarjotaan hänelle nautinnollisempaa paljasta seksiä (jota hän saisi sitten muualta ja menettäisi miehen sellaista antavalle, jos ei itse anna...)
Saman olen huomannut. Baarista isketyt muijat, jotka on olleet ihastuneita muhun ovat antaneet paljaalla, kun olen sanonut ilman kumia hoidetavan hommat ja antaneet laskea siemenet sisään vaikka ei ole ollut ehkäisyä kaikilla edes.
Jos puoliso on sarjapettäjä, avioseksi kannattaa lopettaa kokonaan. Siis ihan kokonaan. Ero vireille sopivassa kohdassa.
Todella moni. Huolimattomuus seksissä ylipäätään on todella yleistä, eli ei välitetä ehkäisystä, ei taudeista eikä mistään, koska on himo päällä, ja kuvitellaan, ettei mitään voi sattua juuri itselle ja juuri sillä kerralla.
Tähänhän seksitaudit ja vahinkoraskaudet perustuu - pääosin välinpitämättömyyteen ja huolimattomuuteen.
Moniko? Taas tilastohullun aloitus.
Nainen hoitaa pullan uunista pois tarvittaessa
Monen varmaan vaikea uskoa, mutta minä oon miehenä enemmän huolehtinut kondomin käytöstä yhden illan jutuissa.
Toki on ollut tarkkoja naisiakin, mutta vähemmistö. Yksi jopa olisi suihinottoon halunnun kondomin, mutta jätin ennemmin väliin sellaisen kokemuksen,
Jos on fiksu ja terve, niin kumi
Vierailija kirjoitti:
Monen varmaan vaikea uskoa, mutta minä oon miehenä enemmän huolehtinut kondomin käytöstä yhden illan jutuissa.
Toki on ollut tarkkoja naisiakin, mutta vähemmistö. Yksi jopa olisi suihinottoon halunnun kondomin, mutta jätin ennemmin väliin sellaisen kokemuksen,
En suostu panemaan satunnaisia miehiä ilman kumia, mutta suihinotossa se kumi on jotenkin ällöttävä, ja mieluummin otan suihin ilman. Ja ei miehet ole siitä pahemmin valittaneet 😁
Pari kertaa olen luistanut kumista.
Oli vaan niin kiihkeä hetki ,ja kaverit niin kiimmoissaan. Piti olla kyllä kumeilla mutta huomasin että olen täynnä spermaa.
En sitten enään puhunut kumeista vaan annoin toisen tulla liukkaille.
Ja mietin sitten ,että jos nuoret miehet on eka kertaa pillulla niin tuskin mitään kumeilla ole niin tarvetta.
Ja pakko sanoa että oli niin komeita uroksia että meni pikkasen sekaisin.
Eihän se sais noin mennä ,koskaan siinä ensimmäisessä hetkissä kukaan tuollaisista juttelee . Kysellään vaan vaan joko sulla seisoo ja onko pillu märkä. Ja kun puhutaan kuinka esileikkejä leikitään. Ja pah ..kun on kiimassa niin harva edes nuolee pillun kun on jo päällä ja työntää kulli sisään.
Mulla on käynyt niin etto noin 2/10 vaatii kumin