Oikeesti, moniko nainen antaa vieraalle miehelle ilman kortsua?
Itselle ei tulis mieleenkään mut törmäsin tälläseen tapaukseen(mies) joka sano et lähes kaikki naiset on antanu hänelle ilman.Siis mitä ihmettä? eikö ne naiset oikeesti tajua et kaikenmaailman taudit jyllää ja silti vaan levitellään jalkoja ja kumin käyttö unohtuu.
Kommentit (216)
Nuorempana luulin että tuo ilman kumia kinuaminen on parikymppisten juttu, mutta nyt nelikymppisenä tajunnut että tuota tekee ihan viisikymppiset ukotkin! Yksikin neropatti kysyi että kai sulla on kierukka ja kun kysyin takaisin että mites taudit niin loukkaantui että hänellä ei ole tauteja! Joo, mutta entäs jos minulla olisi?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan 95% antaa. Kortsut on niin 80-lukua.
Se on sitten turha valittaa, kun joutuu ruokkoja maksamaan.
Aikoinaan olin saanut pettävältä exältä pissatulehdukseksi luulemani klamydian ja tartutin sitten tämän johonkin jätkään, jonka iskin yökerhosta lapsellisena haluna kostaa exälle. Meillä oli tämän yökerhotyypin kanssa aluksi kortsu, mutta jätkä otti sen pois huomaamattani kesken kaiken. Vähän myöhemmin sitkeitä pissatulehduksiani alettiin tutkia kunnolla ja klamydiahan se! Toivottavasti tämä yökerhosta iskemäni jätkä ei tartuttanut sitä eteenpäin kovin monelle.. Ex ainakin tartutti minut ja uuden kihlattunsa ./
Pitkän avioliiton kariuduttua olin jonkin aikaa sinkku. Todellakin yllätyin, kuinka nihkeästi miehet suhtautuivat kortsuun. Okei, ei ole mun ”otanta” kovinkaan iso, vuoden aikana olisi ollut neljä yhden illan juttua, mutta ei edetty pidemmälle, koska miehet eivät käyttäneet kortsua. Ei kuulemma seiso. Ja kenelläkään ei kuulemma olisi ollut mitään tauteja. Heh, en jäänyt testaamaan. Samaan aikaan tein muutamia opintoja, joiden yhteydessä tutustuin nuoriin. Äkkiseltään kuulosti siltä, että myös nuoret naiset suhtautuivat huolettomasti kortsun käyttöön. Ihmettelen tätä kyllä suuresti, onko oikeasti nykyään asenne tällainen...
Vierailija kirjoitti:
Nuoresta pitäen yhdessä olleet, jotka känässä hairahtuvat vieraaseen petiin, eivätkä näin ollen ole oppineet varautumaan yhden yön juttujen käytäntöihin.
Kortsua parisuhteessa käytetään.
Onko naiset niin halpoja että menee heti vieraan miehen matkaan.
Tuskimpahan vaan edes löytää niin montaa helppoa jotka heti ekana päivänä olisivat lettu leväällään.
Ei. Mutta miehistä 100% pyytää tätä.
Vierailija kirjoitti:
mikset laita kierukkaa kuten minä siitä on positiivisia asioita kuten kun imet terskaa voit heti hypätä päälle ja ei tarvi säheltää kortsun kanssa
Tuollaisia naisia pitäisi olla enemmän
Ehkä nämä yhden illan horatsut ovat mieleltään kevytkenkäisiä? Kävikö mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Mieshän siinä paneen paljaalla, joten älä levitä naisvihaa
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika moni, joka haluaa tulla raskaaksi ja "käyttää pillereitä" tai "ottaa kyllä je:n". Tuskin monikaan siksi, että saisivat taudin. Sitä en tajua kuka mies antaa jollekin yhden yön feikkaajalle vallan omaksi isäksi tulostaan. Ei vaan mahdu mun kaaliin, te miehet oikeesti, mitä helvettiä?
Miten voi tulla omaksi isäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inceleiden mielestä kaikki naiset, jotka harrastavat seksiä, on horatsuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inceleiden mielestä kaikki naiset, jotka harrastavat seksiä, on horatsuja.
Aikusena miehenä pitää todeta, että kevytkenkäiset naiset on niitä parhaita. En siis tarkoita pettäjiä vaan sinkkuja.
Kokemuksesta voin kertoa, että 99% naisista olisi antanut panna paljaalla. Silläkään ei ole mitään merkitystä, millainen naisen taso ja koulutustausta on, eli korkeatasoiset ja sivistyneet naiset eivät vaadi kumin käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta voin kertoa, että 99% naisista olisi antanut panna paljaalla. Silläkään ei ole mitään merkitystä, millainen naisen taso ja koulutustausta on, eli korkeatasoiset ja sivistyneet naiset eivät vaadi kumin käyttöä.
Panitko?
Itsellä ei tulisi mieleenkään. Olen nuorena harrastanut irtosuhteitakin mutta aina kumia käytetty. Eräs kaveri puolestaan oli ollut teinistä asti saman miehen kanssa ja eron jälkeen päätyi sänkyyn puolitutun miehen kanssa ja kertoi hankkineensa jälkiehkäisyn eikä kondomia oltu käytetty. Olin aivan ihmeissäni kun kyse oli yli kolmekymppisestä eikä teinistä joka unohtaa kännissä ehkäisyn.
AV mamma palsta on siitä erikoinen paikka kun täällä kaikki naiset on kunnollisia ja siveellisiä
Miksi harrastaisin seksiä tuntemattoman kanssa? Eiköhän se jo kerro tasosta jos sänkyyn on mentävä ekoilla treffeillä, silloin ei varmaan kummallekaan niin väliä mitä tauteja tarttuu ja tuleeko jälkikasvuakin miehen oven taakse parinkymmenen vuoden kuluttua.
Miksi ajattelet, että kun nainen psallistuu seksuaaloseen aktiin hän nimenomaan "antaa", eikä "osallistu" tai "ota"? Ja mitä mies tekee? "Ottaa?"