Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeesti, moniko nainen antaa vieraalle miehelle ilman kortsua?

Vierailija
21.02.2021 |

Itselle ei tulis mieleenkään mut törmäsin tälläseen tapaukseen(mies) joka sano et lähes kaikki naiset on antanu hänelle ilman.Siis mitä ihmettä? eikö ne naiset oikeesti tajua et kaikenmaailman taudit jyllää ja silti vaan levitellään jalkoja ja kumin käyttö unohtuu.

Kommentit (216)

Vierailija
161/216 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut paljaalla saman vuorokauden aikana äitiä ja tytärtä, kumpikaan ei vaatinut kumin käyttöä sisään vaan kaikki. Kaiketi tiesivät  käyttävänsä ehkäisyä.

Vierailija
162/216 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tositapahtumiin perustuva  panojuttu:....Olen pannut  kymmeniä  naisia. Ainoastaan yksi neiti'-ihminen  vaati  kondomin käyttöä.

Niinhän siinä kävi että kaluni lerpahti joten lähdin kämpilleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/216 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt kumia kuin yhden kerran ja totesin sen melkoiseksi tunnelman tappajaksi. Eikä ole muuten ikinä yksikään nainen pyytänyt käyttämäänkään.

Vierailija
164/216 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut mies. Olen pannut  korkeakouluttautunutta  opettaja ja lääkäri naista  tosin eronneita. Ikä 35+ .Ei  kyselleet eivätkä vaatineet kondomia, sisään vaan paljasta.

Kovassa puutteessa olivat joten juhlakalulla oli  kova homma ennenkuin saivat tarpeekseen.  Siis  kahdestaan ei kolmen kimpassa ja eri päivinä..

Tuntuu mukavalta muistella  näitä estottomia naisia joita on matkan varrella ollut useita kymmeniä ja aina paljaalla.

Vierailija
165/216 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni aikana ollut n. 150 seksikumppania yhteensä, näistä about 10 kanssa kumilla. Eli aika harvinaista touhua tuo kumilla paneminen. 

En uskalla tehdä näitä dna-testejä mitä mainostetaan, jos vaikka yllätys jossain päin maailmaa odottaisi.

Vierailija
166/216 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tarkka olen ollut oman pilluni "hyvinvoinnista", ettei yksikään muna ole päässyt livahtamaan sinne ilman kortsua.

Vierailija
167/216 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt kumia kuin yhden kerran ja totesin sen melkoiseksi tunnelman tappajaksi. Eikä ole muuten ikinä yksikään nainen pyytänyt käyttämäänkään.

Toivottavasti saat kunnon tippurin. ja että munaa kirveltäis  kunnolla ja kassit kipeet.

Vierailija
168/216 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tuli harrastettua noita yhden illan juttuja ihan älyttömästi.  Sanan kaikissa merkityksissä,  paljon ja vailla järkeä. Ei mulla jotenkin riittäny pokka pyytää miehiä käyttämään kumia, muutamalta ekalta pyysin mutta kun vastustelivat niin annoin periksi ja oltiin sitten ilman,  suurin osa ei edes kysellyt käytetäänkö vaan suoraan asiaan.  Mä oon monesti miettinyt varsinkin jälkeenpäin että onneks en saanut mitään tautia.  Itselleni jos olisin jotain saanut niin sen olisi vielä kestänyt mutta jos poikaystävä eli nykyinen aviomies olis multa saanut jonkun taudin niin en varmaan ois ikinä antanu itelleni anteeks

N42

Vierailija
169/216 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ovat antaneet paljaalla heti opettaja, sairaanhoitaja, vanhustenhoitaja, maatalouslomittaja, autoliikkeen sihteeri ja röntgenhoitaja. Kaikkien sisään sain tyrkätä lastit jo eka kerralla. 

Vierailija
170/216 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naluan tauteja paljaalla. Risto

Vierailija
171/216 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

upeaa haluta sinua

Vierailija
172/216 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni mies antaa vieraalle naiselle ilman kortsua?

99%

- - - - 

Sitten kuulun tuohon yhteen prosenttiin. Ja kyllä, useampi sattumatuttu on vihjannut siihen suuntaan, ettei kumisukkaa tarvitsisi laittaa... Jopa varsin avoimesti vauvakuumeinen syrjähyppelijä ehdotteli, että"leikitään ensin vähän" kun kortsua kaivelin esiin... En suin surmin tunkisi kaikista herkintä yksityisintä omaisuuttani suojaamattomana mihinkään sattumakoloon, jossa mahdollisesti ja todennäköisesti asustelee kyseisen sattumatutun koko edeltäneen seksielämän aikaiset, kaikkien kumppanien viruskannat.

- Ainoa ongelma ikinä oli inttiaikana alapäässä karvatupentulehdukset, kun tyttöystävällä tuli yllärivuoto juhannuksena telttaillessa ja hygienia oli yöllä Savettien varassa. Ilman lääkäriä siitäkin selvisi kovalla saippuajynssäämisellä kassulla ja mikrokokoisten märkäkellojen puhkomisella.

Vierailija
173/216 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena en juurikaan käyttänyt kondomia, jos miehet halusi käyttää niin en tietenkään estellyt. 

16-25 vuotiaana mulla oli useita kymmeniä seksi suhteita ja harvoja kertoja käytettiin kondomia. Sitten olin 10 vuotta parisuhteessa ja sitten tuli ero. Ensimmäinen baarilöytö mies ja paljaalla mentiin ja sain klamydian. Sen jälkeen oon aina käyttänyt kumia yhden illan jutuissa.. N38

Vierailija
174/216 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä erosin teini-ikäisenä alkaneesta suhteesta ja siinä sinkkuuden huumassa lähdin kenen tahansa vähääkään kiinnostavan miehen matkaan. Partnereita kertyi lyhyessä ajassa parikymmentä, noista yksi ehdotti ja vaati kumin käyttöä, enkä itsekään muilta pyytänyt, vaan paljaalla mentiin. Kumi tuntui hankalalta, kun pitkään aikaan ei ollut tarvinnut ja ehkäisyn osalta luotin kierukkaan. Olin onnekas, enkä saanut tauteja. Nyt jos jäisin taas yksin, varmasti rellestäisin yhtä paljon, mutta vastuullisemmin ja vaatisin kumia. Ehkä.

Nainen, 45v

Vierailija
175/216 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, että ies ottaa ja nainen antaa..hohhoijaa taas. Mutta itse asiaan, en ikinä olisi vieraan kanssa ilman kortsua. Todella typerää.

Vierailija
176/216 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 kumppania, joista suurin osa yhden yön juttuja. Jakautuu aika tasan, että onko ollut kumi yhdynnässä vai ei.

Syy: Tykkään suuseksistä puolin ja toisin. Kerran olen ottanut mieheltä suihin kumin kanssa ja meinasin oksentaa. Sen jälkeen ollut pelkkää suojaamatonta huulihölkkää. Miehetkään ei käytä suojaa kun nuolevat pillua. Kumin käyttö yhdynnässä ei ehkäise tautien tarttumista, jos nuoleskellaan ilman 😂 Raskauden ehkäisystä on aina huolehdittu

N28

Vierailija
177/216 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45 kumppania, joista suurin osa yhden yön juttuja. Jakautuu aika tasan, että onko ollut kumi yhdynnässä vai ei.

Syy: Tykkään suuseksistä puolin ja toisin. Kerran olen ottanut mieheltä suihin kumin kanssa ja meinasin oksentaa. Sen jälkeen ollut pelkkää suojaamatonta huulihölkkää. Miehetkään ei käytä suojaa kun nuolevat pillua. Kumin käyttö yhdynnässä ei ehkäise tautien tarttumista, jos nuoleskellaan ilman 😂 Raskauden ehkäisystä on aina huolehdittu

N28

Mul myös sama että en pysty ottamaan suihin kumin kanssa ja sit sen jälkeen yleensä on jo niin kova kiima puolin ja toisin ettei kumia tule enään laitettua. Ja taudit tarttuu samalla tavalla myös suuseksissä ja mulla ei oo koskaan ollu nuolenta suojaa..

N49

Vierailija
178/216 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

75 naista ja jokaisen sisään paljaalla oon lauennut 

Näistä  65 varattua ja heiltä saanut persettä 49 ja ottavat suihin aina loppuun asti 

Vierailija
179/216 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä erosin teini-ikäisenä alkaneesta suhteesta ja siinä sinkkuuden huumassa lähdin kenen tahansa vähääkään kiinnostavan miehen matkaan. Partnereita kertyi lyhyessä ajassa parikymmentä, noista yksi ehdotti ja vaati kumin käyttöä, enkä itsekään muilta pyytänyt, vaan paljaalla mentiin. Kumi tuntui hankalalta, kun pitkään aikaan ei ollut tarvinnut ja ehkäisyn osalta luotin kierukkaan. Olin onnekas, enkä saanut tauteja. Nyt jos jäisin taas yksin, varmasti rellestäisin yhtä paljon, mutta vastuullisemmin ja vaatisin kumia. Ehkä.

Nainen, 45v

Vähintään se hpv on, jos kymmeniä ilman kumia. Mut ethän siitä välttämättä tiedä, vielä. 

Vierailija
180/216 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yökerhonaisella on vasemman käden nimettömässä sormus, on mukava panna paljaalla. Muiden kanssa käytän kumia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi