Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hengenvaarallisesti lihava tv-sarja

Vierailija
20.02.2021 |

Järkyttävän ahdistava tämän illan jakso. Toi muija yli 400 kg... Mitä ihmisraunioita, pahaa tekee katsoa.

Kommentit (174)

Vierailija
61/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas nousi mieleen tämä vakio ihmettelyn aihe, mistä potilas saa rahat ruokaan, kun ei edes pääse asunnosta ulos?

Eikö kannattaisi tutkia mistä potilaat saa ruokaa?

Vierailija
62/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on runsaasti ylipainoa, enkä oikein tiedä, miten lähteä laihduttamaan. Ruokavalio on joo yksi asia, mutta kun pitäisi liikkuakin. Uimahallit suljettu, ja sen lisäksi tykkäisin vain lähinnä kävellä. Kävelemisessä tosin sellainen ongelma, että sairastan suolistosairautta, jossa voi tulla ihan yllättäen vessahätä ja kiva jossain kävelypolulla sitten...niin. Asun kuitenkin lähiössä, en keskellä metsää, jossa ei haittaisi. Paikkakunnalla ei ole sisätiloja, joissa juoksuratoja (niissä voi kävelläkin).

Olen ollut normaalipainoinen viimeksi teininä, jolloin skippasin aterioita. Ja niidenkin vuosien aikana on ollut ylipainoa, eli eli...

Liikkumalla ei mitään isoa ylipainoa pudoteta. Kyllä se syöminen on siihen ainoa keino. Ja voi hyvinkin olla, että myös se suolisto rauhoittuisi, jos saisit painoa pois. Jos ei niin, sitten täytyy elää sen kanssa. Terveisin mahaongelmainen juoksija, joka todellakin tietää missä on lähialueen sopivat puskat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt kateussyömiseen! Tai niin ainakin itse kutsuin sitä.

Ystäväni on 160-180 kg, hän on yrittänyt laihduttaa monta kertaa siinä onnistumatta. Itse painan 56 kg. Kerran ystäväni oli tehnyt makaronilaatikkoa ja syötyämme otin ihan pikkaisen lisää. Ystäväni katsoi tosi kummallisesti, se oli sekoitus uhmaa ja jotain muuta mitä en osaa selittää ja sanoi että jos sinäkin otat lisää niin minäkin otan.

Siitä jäi jotenkin hämmentynyt olo, miksi toisen ihmisen pitää ottaa lisää jos minäkin otan, eikö yleensä nälkään syödä eikä sen takia että toinen ei saisi enemmän ruokaa kuin toinen?

Niin tuttu tunne.

Vierailija
64/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on runsaasti ylipainoa, enkä oikein tiedä, miten lähteä laihduttamaan. Ruokavalio on joo yksi asia, mutta kun pitäisi liikkuakin. Uimahallit suljettu, ja sen lisäksi tykkäisin vain lähinnä kävellä. Kävelemisessä tosin sellainen ongelma, että sairastan suolistosairautta, jossa voi tulla ihan yllättäen vessahätä ja kiva jossain kävelypolulla sitten...niin. Asun kuitenkin lähiössä, en keskellä metsää, jossa ei haittaisi. Paikkakunnalla ei ole sisätiloja, joissa juoksuratoja (niissä voi kävelläkin).

Olen ollut normaalipainoinen viimeksi teininä, jolloin skippasin aterioita. Ja niidenkin vuosien aikana on ollut ylipainoa, eli eli...

Liikkumalla ei mitään isoa ylipainoa pudoteta. Kyllä se syöminen on siihen ainoa keino. Ja voi hyvinkin olla, että myös se suolisto rauhoittuisi, jos saisit painoa pois. Jos ei niin, sitten täytyy elää sen kanssa. Terveisin mahaongelmainen juoksija, joka todellakin tietää missä on lähialueen sopivat puskat...

Levität tuberkuloosia lähimetsiin'?

Vierailija
65/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itsekin tosi lihava (yli 100kg) ja se kuvottaa mua usein, mutta siinä vaiheessa kun hygieniansa hoitaminen muuttuisi hankalaksi ja alkaisi haisemaan, niin varmaan menisin junan alle. Mulle hyvä hygienia on elämässä ykkösasia ja jos se vietäisiin multa pois niin..

En vaan voi sietää haisevia ihmisiä ja joskus kun näkee äärettömän lihavan haisevan ihmisen, niin joudun pidättämään hengitystä.

Jos rehellisiä ollaan, niin ottaisin mielummin huume tai alkoholiriippuvuuden kuin ruokariippuvuuden.

Vierailija
66/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näähän on jenkeissä ilmeisesti eläkkeellä? Minkähän laiset eläkkeet on kun pystyy noin paljon pikaruokaa ostamaan..

Vierailija
67/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nää niitä syöttävät ei ala tarjota vaan alkuun vailla viisi tasapainoista ateriaa päivässä ja muuten pidä vastamelukuulolokkeita suojanaan. Luulisi että kun lahtöpaino on noin valtava tuollaisellakin laihtuisi.

Oikeasti en tiedä voiko tuollaisen ruokasuhteen omaava koskaan elää iloista normaalia elämää jos ei pääse täsmällisin mielenterveyden tukipalveluihin. Luopuminen ahmimisesta on henkisesti tosi raskasta ja se täysi vatsa voi tuoda suurimman mahdollisen onnen tunteen. Elä sitten luopuen rakkaammastasi koko loppuelämän.

Minkä tyyppisiä mielenterveyspalveluja tarvittaisiin? Millä tavoin aivojen rakenteellinen poikkeavuus huomioidaan näissä palveluissa?

Vierailija
68/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näähän on jenkeissä ilmeisesti eläkkeellä? Minkähän laiset eläkkeet on kun pystyy noin paljon pikaruokaa ostamaan..

Ostaako alkoholisti kaiken viinan itse?

Vierailija
69/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsensäkiduttaja kirjoitti:

Miksi katsot kyseistä kanavaa ja ohjelmaa?

Kiinnostava sarja.

Ikävät ihmiskohtalot saavat pohtimaan kuinka vinksallaan onkaan Amerikassa vähän kaikki...

Muuallahan näitä ei ole...

Vierailija
70/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muka Suomessa noin lihavia. Ei ainakaan montaa.

Iida Pasanen youtube.

Vierailija
71/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri sinunkaltaisten säälittävien selittelijöiden takia lihavia halveksuu suurin osa ihmisistä.

Aivan. Indonesiassa lihavuutta arvostetaan ihan eri tavalla.

Vierailija
72/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itsekin tosi lihava (yli 100kg) ja se kuvottaa mua usein, mutta siinä vaiheessa kun hygieniansa hoitaminen muuttuisi hankalaksi ja alkaisi haisemaan, niin varmaan menisin junan alle. Mulle hyvä hygienia on elämässä ykkösasia ja jos se vietäisiin multa pois niin..

En vaan voi sietää haisevia ihmisiä ja joskus kun näkee äärettömän lihavan haisevan ihmisen, niin joudun pidättämään hengitystä.

Jos rehellisiä ollaan, niin ottaisin mielummin huume tai alkoholiriippuvuuden kuin ruokariippuvuuden.

Onko sinulla mielestäsi normaalia parempi hajuaisti? Oletko ihan varma, ettet kärsi nenä- ja otsaonteloiden tulehduksesta. Tai uniapneasta? Väsyttääkö?

Vierailija
73/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin sarjassa on monesti ihmisiä, jotka elävät paikallisella sosiaaliturvalla. Olen monesti miettinyt, että millä rahalla he syövät itsensä tuohon kuntoon.

Vierailija
74/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla mielestäsi normaalia parempi hajuaisti? Oletko ihan varma, ettet kärsi nenä- ja otsaonteloiden tulehduksesta. Tai uniapneasta? Väsyttääkö?

Ei ehkä normaalia parempi hajuaisti, mutta olen vaan huonompi sietämään pahoja hajuja kuin moni muu. En kärsi uniapneasta, en kuorsaa laisinkaan tai muutenkaan heräile öisin.

Vierailija
75/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin sarjassa on monesti ihmisiä, jotka elävät paikallisella sosiaaliturvalla. Olen monesti miettinyt, että millä rahalla he syövät itsensä tuohon kuntoon.

Et ole mietinnöissä kovin pitkälle päässyt. No, hitaasti hyvä tulee.

Vierailija
76/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä normaalia parempi hajuaisti, mutta olen vaan huonompi sietämään pahoja hajuja kuin moni muu. En kärsi uniapneasta, en kuorsaa laisinkaan tai muutenkaan heräile öisin.

Eivät uniapneasta kärsivät öisin heräilekään. Minkä tyyppisiä hajuja et voi sietää? Oletko joutunut vaihtamaan vaikkapa lapsiperhelöyhkää aiheuttavat omocolorit hajusteettomiin?

Vierailija
77/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi monilla on jaloissa hirveitä patteja?

Vierailija
78/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta erikoisin jakso oli kun NAAPURIT oli yksinäisen naisen mahdollistajia! Siis kantoivat roskaruokaa tälle naiselle , tosi outoa.

Vierailija
79/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittavaa, miten täällä lihavat puhuu todella alentavasti ja halveksivasti täällä noista henkilöistä, jotka tuossa ohjelmassa esiintyvät ja samaan syssyyn esittävät olevansa jotenkin parempia

Luulisi sentään lihavilla olevan jotain myötätuntoa tai empatiaa noita liikalihavia kohtaan, eivät he itse kuitenkaan niin kaukana heidän tilanteesta ole. Mutta ei. .

Vierailija
80/174 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen tuli Tappajahai-elokuva vuodelta 1975, ja siinä pisti silmään se kuinka laihoja ihmiset tuolloin olivat USA:ssakin. Uimarannalla kaikki olivat langanlaihoja.

Kävimme jenkeissä v 1975 ja lihavia - tooodella lihavia oli jo silloin paljon.

Tuttuni kävi jenkeissä 80- luvun alussa ja kertoi, että oikein hätkähdytti kun oli valtavasti sairaalloisen ylipainoisia ihmisiä.

Siihen mennessä hän ja me olimme tottuneet tv- sarjojen kautta mallimittaisiin ihmisiin ja todellisuus oli aivan muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan