Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko miehen kanssa joka on Vapaamuurari?

Vierailija
20.02.2021 |

Olen tapailuvaiheessa tälläisen miehen kanssa. Olen koittanut udella mitä siihen kuuluminen tarkoittaa ja mitä tekevät niissä kokouksissa, mutta en ole saanut mitään irti. Muuta kuin että se on hänelle erittäin tärkeä asia.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristittynä en todellakaan.

Vierailija
82/85 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen lukuisia miehiä, jotka kuuluvat  vapaamuurareihin. Koska he ovat tavallisia, mukavia ja sosiaalisia persoonia, tiedän heidän kuulumisensa muurareihin vain, koska olen nähnyt useamman kerran heidän valtakunnallisen  jäsenluettelonsa. Toki ennen vanhaan kun vielä sanottiin käsipäivää, heikäläisen voi joskus tunnistaa tervehdyksestäänkin. Loosheissaan he kai leikkivät isojen poikien leikkejä rituaalinomaisesti omia laulujaan lauleskellen. joskus housunlahje käärittynä ja ovat olevinaan niin kunnon kansalaisia, kun vain voi olla. Käsitykseni mukaan he ovat olleet suosittuja  myös naismaailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex oli. Eniten ärsytti se, ettei "voinut" muka kertoa mitään toiminnasta ulkopuoliselle, kun mun mielestä avioliitossa ei salata mitään toiselta. Lisäksi en voi hyväksyä nykyaikana sukupuoleen sidottuja kerhoja. Enkä varsinkaan sitä, että vapaamuurarin täytyy olla "tolkun mies", eli esim psyykkisesti sairasta ei ilmeisesti hyväksytä jäseneksi. Epäilen koko kerhoa sovinistiseksi instituutioksi.

Tolkun miehistä puhutaan siksi, että siellä kukoistavat psykopaatit ja narsistit.

Vierailija
84/85 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluatte, että teidän lapsia saa huumata ja r*iskata mielin määrin ilman oikeuden suojaa, niin hankkikaa kultteihin kuuluva mies ihmeessä.

Nimenomaan Suomessa.

Vierailija
85/85 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen tämmösen miehen ksnssa.

On hyvä mies mutta pelottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme