Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko miehen kanssa joka on Vapaamuurari?

Vierailija
20.02.2021 |

Olen tapailuvaiheessa tälläisen miehen kanssa. Olen koittanut udella mitä siihen kuuluminen tarkoittaa ja mitä tekevät niissä kokouksissa, mutta en ole saanut mitään irti. Muuta kuin että se on hänelle erittäin tärkeä asia.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ja urkkisin kaiken minkä voin.

Vierailija
42/85 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnettuja vapaamuurareita:

George Washington, Irving Berlin, Theodore Roosevelt, Louis Armstrong, Franklin D. Roosevelt, Ludwig van Beethoven, Harry S. Truman, Harry Houdini, Andrew Jackson, Mark Twain, Benjamin Franklin, Oscar Wilde, Norman Vincent Peale, Sir Alexander Fleming, Edwin E. “Buzz” Aldrin,  Jr., Winston Churchill, John Jacob Astor, Edward VII,  King of England, Christopher Wren, Frederick the Great,  King of Prussia, Henry Ford, Francis II,  Holy Roman Emperor, Arnold Palmer, George VI,  King of England during W.W. II, Denton True “Cy” Young, Marquis de Lafayette,  French Supporter of American Freedom, Cecil B. DeMille, Alexandre Millerand,  President of France, John Wayne, Peter the Great,  Emperor of Russia

Ei ole mikään poikien askartelukero. Mm. 16 Yhdysvaltojen presidenttiä ei ole tässä listattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin looshiin mies kuuluu? Ei ole arvatenkaan kertonut? Rappareitten kanssa kannattaa olla varuillaan, siellä on melko hämäräperäistä porukkaa. Uskonnollinen salaseurahan se on

Vierailija
44/85 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos haluat jäädä toiseksi vapaamuurariveljille ja saatanalle koko elämäsi.

Pitemmälle edetessä omat perheenjäsenet pantataan Luciferille. Seurustelisinko? En.

Vierailija
45/85 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä kieltäyti ja vaikka on exä niin arvostan sitä päätöstä suuresti. Sanoi, että sen jälkeen ei saa enää ajatella itse.

Ex työpaikkani naisjohtaja pantiin viralta kun ei liittynyt naisten loossiin. Nyt siellä on toinen pomo, joka kai liittyi.

Vierailija
46/85 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suvussa pari muuraria. Kunnon miehiä. Rappareilla on jonkinlainen usko johonkin korkeampaan. Minullakin on vaikken kirkkouskovainen olekaan. Lisäksi rappareilla on jonkinlainen pyrkimys rehellisyyteen, se ei minusta ole paha asia poikkiksessa tai puolisossa.

Tiedän että lahkouskovaiset näkee kaikkialla belsebuubeja ja salaliittoteoreetikot näkee kaikkialla salaliittoja. Kummatkaan näistä ei ole minulle oikein uskottavia.

Rappareita on vainonneet myös katolilaiset ja natcit ja kommarit, minusta se on lähinnä meriitti. Eli en panisi pahakseni jos seurustelisin rapparin kanssa.

Vierailija
47/85 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. En olisi kenenkään miehen kanssa kenelle jätkäporukat menevät kaiken muun edelle, olipa sitten muurari, prätkäjengiläinen tai suuri kaveriporukka. Yleensä näillä on tavalla tai toisella ummehtunut maailmankuva.

Vierailija
48/85 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. En olisi kenenkään miehen kanssa kenelle jätkäporukat menevät kaiken muun edelle, olipa sitten muurari, prätkäjengiläinen tai suuri kaveriporukka. Yleensä näillä on tavalla tai toisella ummehtunut maailmankuva.

Minun mieheni on vapaamuurari. Einole mikään vuorineuvos vaan ihan tavis, ja minusta on ok että tapaa kavereita sen kerta viikkoon talvisaikaan, kesällä harvemmin. Voisi huonommassakinseurassa viettää aikansa. Nyt kun lapset on teinejä niin on oikeqstaan aika hyvä että meillä molemmilla on hiukan omaakin harrastetta- minullanin on harrasteeni. Olen muutaman kerran käynyt tapaamassa loosilaisia ja niiden puolisoita, ja osa on perheystäviä.

Mieheni on tosi reilu ja hyvä ihminen ja panee aina perheen edelle. En vaihtaisi.

Vierailija
49/85 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Musta se olisi siistiä. Haluaisin kuulua itsekin johonkin salaseuraan, se olisi jännää. 

Vierailija
50/85 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on vapaamuurari. Einole mikään vuorineuvos vaan ihan tavis, ja minusta on ok että tapaa kavereita sen kerta viikkoon talvisaikaan, kesällä harvemmin. Voisi huonommassakinseurassa viettää aikansa. Nyt kun lapset on teinejä niin on oikeqstaan aika hyvä että meillä molemmilla on hiukan omaakin harrastetta- minullanin on harrasteeni. Olen muutaman kerran käynyt tapaamassa loosilaisia ja niiden puolisoita, ja osa on perheystäviä.

Mieheni on tosi reilu ja hyvä ihminen ja panee aina perheen edelle. En vaihtaisi.

Harrastukset ovat eri asia kuin että miehen maailmankuva sanellaan lahkomaisen suljetun porukan kautta. Henkisyys on niin henkilökohtaista, että jos siihen liittyviä asioita sanellaan ulkopuolelta, suhteessa on silloin kolmas osapuoli. Vaikka mies olisi jotenkin parempi tuollaiseen porukkaan kuulumisen takia, niin ei paljon nappaa jos se paremmuus johtuu muiden talutusnuorassa olemisesta.

Vierailija
51/85 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät vapaamuurarit poikkea esim. Lionseista muuten kuin etteivät myy torilla kanoja.

Vierailija
52/85 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mestarikin on muurari, eli seurustelisin.

N.46

Vierailija
53/85 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mestarikin on muurari, eli seurustelisin.

N.46

Jos Halla-Ahoa tarkoitat, niin ei ole muurari.

Vierailija
54/85 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaseurat aikuisille on vähän...

Jos kättelyssä esittelee itsensä Ville vapaamuurariksi, se taitaisi olla siinä mutta jos se tulee esiin hyvin edenneen tapailun jälkeen esim. 6 kk päästä, se olisi vain yksi osa hänen persoonaansa

Vierailija
55/85 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo! Musta se olisi siistiä. Haluaisin kuulua itsekin johonkin salaseuraan, se olisi jännää. 

Kaikki seurat on nykyään sellaisia. Siis tietosuojan myötä.

Mutta vapaamuurareita on kyllä usein vainottu, katoliset ehkä eniten sen takia että valistusaate otti aikanaan rapparijörjestön kuorekseen. Valistus edusti myönteisiä arvoja imho mutta paavinuskoa ne vähän kritisoi.

Ja aina kun onnollutnjoku hirmuvalta - olkoon se paavi, *itler, *talin, *enin tai *ajatolla, niin rappariloosit on lopetettu. Jopa suomessa 40-luvulla niille vihjattiin että nyt kun tehdään saksalaiten kanssa yhteistyötä niin kannattaa painua maan alle, saksassahan kaikki rapparit pantiin leirille ja muutama kymmenen tuhatta kai tapettiinkin. Siksi jäsenlista on ollut salainen.

Nykyään tosiaan lahkouskovaiset, kaikki kunnia heille, sekä oikean äärilaidan ihmiset noita vihaa, ja salaliittoteorioiden ystävät tietenkin. Järjestönon kyllä avautunut paljon, on nettisivut ja vapaamuurarimuseot, ja sinne loosin saliinkin päästävät museosta käymään. Ne kaikki salaisenanpidetyt seremoniatkin löytyy netistä, mutta silti 95% nettikeskusteluista lienee pötyä.

Olen käynyt siellä museossa ja ollut pitkään kiinnostunut suomalaisesta esoteriasta, en ole itse rappari. Tuttu oli monta vuotta ja jöi muutamaksi vuodeksi tauolle koska aika ei riittänyt. Sieltä on siis lupa erotakin.

Vierailija
56/85 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se toimii, kaikki on vaan "lahkouskovaisia", joille vapaamuurarit ovat vastenmielisiä. Kaipa se joillekin toimii tuo tarina. 

Vierailija
57/85 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelisin, jos pitäisin häntä täyspäisenä ja viehättävänä.

En, jos hän olisi ystäväni kammottava eksä.

Vierailija
58/85 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse liittyisi yhteenkään sellaiseen järjestöön, johon päästetään myös luonnehäiriöisiä narsisteja. Ne pilaavat ihan jokaisen järjestön. Yhden vapaamuurarin tiedän. Pahoinpiteli vaimoaan.

Vierailija
59/85 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin se toimii, kaikki on vaan "lahkouskovaisia", joille vapaamuurarit ovat vastenmielisiä. Kaipa se joillekin toimii tuo tarina. 

Mikäs muuten itse ovat, jos ei lahko? Toivottavasti kaikki hyvävelitoiminta ainakin tulee esiin, millä yhteiskuntaa mädätetään. Se asia kun kuuluu kaikille. 

Vierailija
60/85 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä ihme käsitykset ja luulot. Mieheni on vapaamuurari ja voin kertoa, ettei siellä mitään kummallista ole. Salaisuuden verhoama isojen poikien hierarkinen leikkikenttä.

Salaisuuden verhoama isojen poikien hierarkinen leikkikenttä, jonka huipulla hyväksikäytetään pikkulapsia ja harrastetaan muitakin seksuaalisia perversioita saatanan kunniaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan