Lue keskustelun säännöt.
Kuinka kauan teillä on mennyt imettämisen lopettamisesta,
07.08.2006 |
että hormoonitoiminta/menkat on normalisoitunut?
Ikuisuusko?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siis olis varmaan tulleet menkat ilman imetyksen lopettamistakin, kun kerran noin nopeasti tuli. Heti alusta lähtien normaalit, ei mitään erityistä.