Lue keskustelun säännöt.
mitä OULUSSA vois tehä?
14.08.2006 |
Mies menee leikkaukseen,minä ja lapset ja isäni sit lähetään kans...
missä palloiltas?
Ainakii muutama tunti pitäis saada kulumaan...
onko missään mitään esim. eläinpuistoja?
Kommentit (2)
Linnanmaalla yliopistolla on eläintieteellinen museo, missä täytettyjä eläimiä hienoissa elinympäristöissään. Kaiken lisäksi ilmainen :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tai Nallikariin ja Vauhtipuistoon.