Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset hyväksyttekö tämän?

Vierailija
19.02.2021 |

Naiset tunnetusti huijaavat kasvojansa meikkaamalla deittimaailmassa niin onhan se naiset tiedän mielestä ok jos minäkin miehenä huijaan ja kuvakäsittelen omaa kuvaani ja laitan sen deittisivustolle? Kuvakäsittelin äsken omaa kuvaani ja tulipas minusta paljon komeampi kuin todellisuudessa olen. Kohta lataan sen Tinderiin.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani saat tehdä ihan mitä haluat. Näin korona-aikana en lähde kenenkään kanssa treffeille ennen kuin olemme jutelleet Google Meetissä ja olen nähnyt ja kuullut, millainen olet vuorovaikutustilanteessa.

Vierailija
22/94 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan meikkiä miehiltä ole kieltänyt. Miksette siis käytä jos kerran sillä saa markkina-arvoa ylemmäksi?

Se on noloa ja epänormaalia ja luullaan heti homoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun puolestani saat tehdä ihan mitä haluat. Näin korona-aikana en lähde kenenkään kanssa treffeille ennen kuin olemme jutelleet Google Meetissä ja olen nähnyt ja kuullut, millainen olet vuorovaikutustilanteessa.

Minä en koskaan suostuisi mihinkään videopuheluihin, kyllä nainen alistuu minun ehdoilleni kun näkee valokuvasta kuinka komea olen.

Vierailija
24/94 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero on siinä että se meikattu nainen voi myös livenä näyttää samanlaiselta kuin kuvissa, kunhan on samanlainen vahva meikki. Sinä sen sijaan et voi ikinä näyttää samalta kuin käsitellyssä kuvassasi.

Mietippä miltä se nainen näyttää kun pesee meikit pois, sehän on pahimmillaan aivan eri ihminen.

No ei se meikattu todellakaan ole paljoa eri näköinen:

Nyt kun vielä etsit samanlaisen videon keskiverto suomimimmeistä. Ainakaan omassa kaveripiirissä kukaan ei meikka tuolla tavalla ja kaikki on meikittömänkin tunnistettavissa omaksi itsekseen. Se, että fiksaa kulmat ja kevyesti ehostaa on mielestäni ihan ok. Jopa miehelle. Toivoisin, että miehet alkaisivat enemmänkin fiilaamaan ja huolittelemaan ulkonäköään, sillä pidän siisteistä ja huolitelluista miehistä. Vaikka pidän sinisilmäisiä vaaleaverikköjä komeimpina ja muute pidän suomalaisista miehistä, mielestäni he voisivat ottaa mallia arabeista ja persialaisista mitä tulee ulkonäön hoitoon. Suomalaisella miehellä parta on usein hoitamaton, epäsiisti pöheikkö ja muutenkin olemus nuhjuinen ja tyylitön. Itämaalaiset taas on aina hyvin huoliteltuja, parrat groomattu ja hiukset muotoiltu ja parturissa käydään jatkuvasti. Vaatteetkin on aina tyylikkäät. Ei siis tarvi matkia heidän tyyliään, mutta ottaa sellainen oman näköinen siisti ja tyylikäs olemus ja hioa se kuntoon.

Vierailija
25/94 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan, ap. Voit kumminkin syyttää vain itseäsi, jos tinder-deittisi eivät ole ihastuksissaan kun huomaavat livenä huijauksesi. Ihan kuten kuvissa itseään todellisuutta kauniimmiksi feikkaavien naistenkin tapauksessa.

Vierailija
26/94 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama käytäntö, ei pelkästään ulkonäön takia vaan just että näen miten hyvin meillä sujuu juttu keskenämme.

Vierailija
27/94 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero on siinä että se meikattu nainen voi myös livenä näyttää samanlaiselta kuin kuvissa, kunhan on samanlainen vahva meikki. Sinä sen sijaan et voi ikinä näyttää samalta kuin käsitellyssä kuvassasi.

Mietippä miltä se nainen näyttää kun pesee meikit pois, sehän on pahimmillaan aivan eri ihminen.

Mietipä sinä, että siinä on vain yksi p-kirjain. Helppo uskoa ettet muuta mietikään kuin omia harhojasi, eihän sinulla ole riittäviä valmiuksia sivistyä edes lukemalla.

Oletko koskaan kuullut että kukaan ihminen maailmassa olisi lausunut mietipä? Eli mietippä sitä.

Kirjoitusasusta oli kyse. Erotatko tekstin ja puheen toidistaan vai oletko liian tollo siihenkin?

https://www.kotus.fi/nyt/uutistekstit/uutiskirjeet/kielikuulumisia-uuti…

Vierailija
28/94 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule kun kaikki shoppaa. Niin kuuluukin tehdä. Se on sosisaalinen media, ei mikään hiton perhealbumi.

Vierailija
29/94 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos treffeille sitten meikkaat itsesi saman näköiseksi kuin olet kuvassasi, niin ok. Tärkeintä on että voin katsoa sinua livenä ja pitää sinua miellyttävän näköisenä.

Onhan minullakin oikeus huijata kun naisetkin huijaa, miksi se olisi naisten etuoikeus?

Kyllä. Sitähän minä juuri sanoin. Viet sitten vain sen huijauksesi niin pitkälle, etten minä huomaa sitä heti kun saavut livenä paikalle, vaan olen ihan että "Vitsit, oletpa livenäkin komea!" No problem. Hassua kun te miehet olette täällä että "No kattokaapa vaan jos me miehetkin alettaisiin panostamaan ulkonäköömme silleen, että oltaisiin yhtäkkiä tosi komeita ja pantavia, niin mites akat sitten suu pantaisiin??" Varmaan leveään hymyyn, kiitosta vain. Mielestäni miesten pitäisi panostaa ulkonäköönsä enemmän.

Vierailija
30/94 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en koskaan suostuisi mihinkään videopuheluihin, kyllä nainen alistuu minun ehdoilleni kun näkee valokuvasta kuinka komea olen.

Linkitäpä kuvasi niin katsotaan.

Vierailija
31/94 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole missään deittisivustoilla.

Vierailija
32/94 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietipä sinä, että siinä on vain yksi p-kirjain. Helppo uskoa ettet muuta mietikään kuin omia harhojasi, eihän sinulla ole riittäviä valmiuksia sivistyä edes lukemalla.

Oletko koskaan kuullut että kukaan ihminen maailmassa olisi lausunut mietipä? Eli mietippä sitä.

Kirjoitusasusta oli kyse. Erotatko tekstin ja puheen toidistaan vai oletko liian tollo siihenkin?

Aina sinua paljon älykkäämpi. Leiki sinä vain siellä harhoissasi.

Vierailija
33/94 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygienia on huijausta. Jos ei nainen huoli sua omana törkyisenä haisuli-itsenäsi, hän ei ansaitse sinua. Nih!

Kaikki puliukot yhtykää. Keskenänne

Vierailija
34/94 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai, mutta se nainen on sentään joskus kaunis ja upea. Sinä et ole koskaan.

Mitä väliä  ulkonäöllä, kunhan luonne on soma, siis on kiltti, säästäväinen, ei juopottele eikä pahemmin sauhuttekaan ja pitää lemmmikit ystävinään

Vierailija
35/94 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvoin olen kuullut kenenkään sanovan "sydämeni", mutta niin se vain kirjoitetaan. Yhdellä m:llä. Ihan niin kuin "mietipä" tai "kuulepa" tai "ajattelepa" kirjoitetaan kaikki yhdellä p:llä. Kyllä suomen kieli onkin jännä. Olisi kannattanut keskittyä äidinkielen tunneilla.

-Eri

Vierailija
36/94 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cityseurakunta.fi varokaa Ukrainan varkaita myös Siion.fi

Vierailija
37/94 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina sinua paljon älykkäämpi. Leiki sinä vain siellä harhoissasi.

Ei ollut minun harhani tuo pöljäaloitus 😂

Vierailija
38/94 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, trolliboju veti herneen nenään

Vierailija
39/94 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään linkitä tänne kuviani mutta toteanpa vain sen että naiset ei laita vastaan jos komea mies laittaa ehtoja.

Vierailija
40/94 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään linkitä tänne kuviani mutta toteanpa vain sen että naiset ei laita vastaan jos komea mies laittaa ehtoja.

Hiukan evidenssiä, ole hyvä