Naiset hyväksyttekö tämän?
Naiset tunnetusti huijaavat kasvojansa meikkaamalla deittimaailmassa niin onhan se naiset tiedän mielestä ok jos minäkin miehenä huijaan ja kuvakäsittelen omaa kuvaani ja laitan sen deittisivustolle? Kuvakäsittelin äsken omaa kuvaani ja tulipas minusta paljon komeampi kuin todellisuudessa olen. Kohta lataan sen Tinderiin.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Siis mitä?! :D Ite nää naisten meikkaamise vaa hyvänä asiana. :) Aika usein nainen näyttää kivalta pienis meikeis. Ja sit se vähä ilkeempi juttu… :D Nainen käyttää meikkaamisee omaa aikaansa ja omia rahojaan. Älkä ny pillastuko tosta. :D Ite taas koen et nainen o söpöimmillää aamusin, ilman meikkii ja iha pikkuse väsyneenä. Mut ton meikkaamisen nään tavallaa lahjana meille miehille. :)
Saa meikata kunhan näyttää sen pärstänsä deittikuvissa myös ilman meikkiä.
Voi jessus. Mikä sinä olet vaatimaan yhtään mitään keneltäkään? Ole yksin. :D
Minä komeana miehenä en todellakaan lähesty naista missään deittisovelluksessa jos siellä ei ole myös meikkaamatonta kuvaa ja minulla on siihen varaa. Jos joku nainen yrittää lähestyä pelkillä meikkikuvilla niin pyydän että laitaa meikkaamattoman kuvan, näin on moni tehnyt ja sieltä on paljastunut meikkien alta tavisnainen, no pakit olen niille antanut ja arvaa kuinka naiset ovat kiukutelleet. Sain hyvät naurut. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero on siinä että se meikattu nainen voi myös livenä näyttää samanlaiselta kuin kuvissa, kunhan on samanlainen vahva meikki. Sinä sen sijaan et voi ikinä näyttää samalta kuin käsitellyssä kuvassasi.
Mietippä miltä se nainen näyttää kun pesee meikit pois, sehän on pahimmillaan aivan eri ihminen.
Mietipä sinä, että siinä on vain yksi p-kirjain. Helppo uskoa ettet muuta mietikään kuin omia harhojasi, eihän sinulla ole riittäviä valmiuksia sivistyä edes lukemalla.
Oletko koskaan kuullut että kukaan ihminen maailmassa olisi lausunut mietipä? Eli mietippä sitä.
Kirjoitusasusta oli kyse. Erotatko tekstin ja puheen toidistaan vai oletko liian tollo siihenkin?
https://www.kotus.fi/nyt/uutistekstit/uutiskirjeet/kielikuulumisia-uuti…Toidistaan? Noidistaan?
Typo on eri asia kuin systemaattinen väärin kirjoittaminen koska ei tiedä miten ko. sana tulisi oikein kirjoittaa. Vrt. "puollustaa isämmaata" ja "puolustaa isänmsata". Toinen kertoo, ettei kirjoittaja osaa kirjoittaa ja toinen kertoo, että kirjoittajalla lipesi sormi viereiselle näppäimelle.
-Eri
Eli osaa kirjoittaa mutta ei osaa lukea?
Ei osaa tai ei ole viitsinyt/ehtinyt/jaksanut. Itse ymmärrän ja hyväksyn sen, että esimerkiksi anonyymillä keskustelupalstalla tai tekstiviestitse kaverin kanssa kommunikoidessa ei jaksa oikolukea jokaista tekstiä, enkä siksi tuomitse typoja näissä tapauksissa.
Toki jos kirjoittaa vaikka virallisen viestin (esim. pomolle tai asiakkaalle) tai julkisesti omalla naamallaan tuodakseen esiin jonkun sanoman (esim. mielipidekirjoitus lehdessä), niin huolittelematon kirjoitusasu vie tekstiltä uskottavuutta, vaikka virheet olisivatkin puhtaasti typoja.
Eikös näitä valokuvilla huijaavia miehiä ole jo olemassa pilvin pimein treffimarkkinoilla, vähän väliä tälläkin palstalla tulee vastaan pettyneitä kommentteja, että mies ei näyttänyt yhtään samalta kuin valokuvassa, eli mitä uutta tässä siis on, kysyn vaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös näitä valokuvilla huijaavia miehiä ole jo olemassa pilvin pimein treffimarkkinoilla, vähän väliä tälläkin palstalla tulee vastaan pettyneitä kommentteja, että mies ei näyttänyt yhtään samalta kuin valokuvassa, eli mitä uutta tässä siis on, kysyn vaan.
Sittenhän se on tasapuolista kun nainen meikkaa ja mies muokkaa kuvaansa ja valehtelee ikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Siis mitä?! :D Ite nää naisten meikkaamise vaa hyvänä asiana. :) Aika usein nainen näyttää kivalta pienis meikeis. Ja sit se vähä ilkeempi juttu… :D Nainen käyttää meikkaamisee omaa aikaansa ja omia rahojaan. Älkä ny pillastuko tosta. :D Ite taas koen et nainen o söpöimmillää aamusin, ilman meikkii ja iha pikkuse väsyneenä. Mut ton meikkaamisen nään tavallaa lahjana meille miehille. :)
Saa meikata kunhan näyttää sen pärstänsä deittikuvissa myös ilman meikkiä.
Voi jessus. Mikä sinä olet vaatimaan yhtään mitään keneltäkään? Ole yksin. :D
Minä komeana miehenä en todellakaan lähesty naista missään deittisovelluksessa jos siellä ei ole myös meikkaamatonta kuvaa ja minulla on siihen varaa. Jos joku nainen yrittää lähestyä pelkillä meikkikuvilla niin pyydän että laitaa meikkaamattoman kuvan, näin on moni tehnyt ja sieltä on paljastunut meikkien alta tavisnainen, no pakit olen niille antanut ja arvaa kuinka naiset ovat kiukutelleet. Sain hyvät naurut. :D
Aivan loistavaa, että nämä tämän tyyppiset luuserimiehet paljastavat todellisen karvansa jo heti alussa. Olen todella onnellinen hänen mainitsemiensa naisten puolesta, koska miehen idioottimaisen toiminnan ansiosta pääsivät hänestä nopeasti eroon, eivätkä turhaan jääneet haaskaamaan aikaansa tällaiseen hirvitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän se on tasapuolista kun nainen meikkaa ja mies muokkaa kuvaansa ja valehtelee ikänsä.
Miten niin? Miksi mies saa tehdä kaksi "huijausta" jos nainen tekee yhden? Mutta ihan sama, muokkaa kuvasi ja valehtele ikäsi. Itseäsi sinä vain satutat kun et livenä vastaa kuvaa ja olet selvästi vanhempikin. Kun taas kaikki miehet jotka olen tavannut ovat ilmeisesti ymmärtäneet, että naiset usein meikkaavat (itsekin meikkaan, mutta kevyesti), eikä kukaan ole vaikuttanut pettyneeltä edes siinä vaiheessa kun olen pessyt naamani puhtaaksi.
Toki jos deittailet naista, jolla on koko varustus pidennyksistä ripsiin ja vahvat contourit ja ylipiirretyt rajaukset, etkä tajua että naisella on kaikki nämä, niin silloin saatat olla toki järkyttynyt kun näet hänet suihkunraikkaana. Mutta aika moni normiälykkyydellä varustettu mies tunnistaa nämä ja ymmärtää, että naisella on aika vahva naamari päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajallisesti ei ollenkaan tasapuolista.
Kuvansa muokannut ja ikänsä valehdellut mies on kuvansa näköinen ja kertomansa ikäinen vain siihen saakka, kunnes ensimmäisen kerran tavataan.
Meikattu nainen sen sijaan on suurimman osan ajasta saman näköinen vielä ensitapaamisen jälkeenkin.
Eikö jotkut miehet vieläkään ymmärrä, että meikkaamisella luodaan raja julkisen ja yksityisen minän välille?
Onneksi parisuhdemarkkinoilla on heitäkin, joille tämä on täysin itsestäänselvä asia. Nämä älykkäät miehet eivät paheksu meikkaamista millään lailla. Keskittykää naiset mieluummin heihin kuin näihin meikkaamisesta naisten keskustelupalstalla meuhkaaviin pelleihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero on siinä että se meikattu nainen voi myös livenä näyttää samanlaiselta kuin kuvissa, kunhan on samanlainen vahva meikki. Sinä sen sijaan et voi ikinä näyttää samalta kuin käsitellyssä kuvassasi.
Mietippä miltä se nainen näyttää kun pesee meikit pois, sehän on pahimmillaan aivan eri ihminen.
Mietipä sinä, että siinä on vain yksi p-kirjain. Helppo uskoa ettet muuta mietikään kuin omia harhojasi, eihän sinulla ole riittäviä valmiuksia sivistyä edes lukemalla.
Sinulle suosittelen pilkutussääntöjen kertaamista, kun kerran kielioppilinjalle lähdetään. Ohis-Olli.
Ikävää AP:n kannalta, että luonnetta tai älyä ei voi feikata omistavansa edes meikeillä tai softalla. Naamakin AP:lla näköjään sitä tasoa, että kuvankäsittelyä tarvitaan.
Naisten meikkaaminen ja AP:n itkuntuhruiset silmät Porvoossa. Saitko YHYY, YHYY -bannit ja yrität nyt toisella aloituksella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun minulla oli goatee-parta, värjäsin sitä ja kulmakarvojani tummiksi. Tuohon aikaan minulla oli myös semisäännöllinen panokaveri. Sitten kun olin olin ajanut parran pois ja lopettanut kulmakarvojen värjäämisen, tämä hoitoni ei enää suostunutkaan nussimaan kanssani, vaan syytti nimenomaan huijariksi.
Miksi lopetit värjäämisen ja ajoit parran? En mäkään oleta, että hoitoni haluaa edelleen panna kanssani jos lopetan sheivaamisen ja meikkaamisen.
Kyllästyin parran hoitoon ja siihen, että syödessä piti aina muistaa tarkistaa ettei ole ruokaa tarttunut karvoihin. Ja ilman partaa värjätyt kulmakarvat näyttivät oudolta, joten annoin oman (värittömän) värini kasvaa takaisin.
En tietenkään vaadi, että kenenkään pitäisi harrastaa seksiä, jos kumppanin ulkonäkö ei miellytä. Kerroin asiasta sen vuoksi, että tuo ex-panokaveri syytti minua nimen omaan huijauksesta, kun en ollut kertonut ettei naamakarvojeni väri ole luonnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut että kukaan ihminen maailmassa olisi lausunut mietipä? Eli mietippä sitä.
Vau, siis ihan oikeasti tietämätön. Kyseessähän olisi voinut olla vain hetkellinen näppäily- tai ajatusvirhe, mutta ei. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun minulla oli goatee-parta, värjäsin sitä ja kulmakarvojani tummiksi. Tuohon aikaan minulla oli myös semisäännöllinen panokaveri. Sitten kun olin olin ajanut parran pois ja lopettanut kulmakarvojen värjäämisen, tämä hoitoni ei enää suostunutkaan nussimaan kanssani, vaan syytti nimenomaan huijariksi.
Miksi lopetit värjäämisen ja ajoit parran? En mäkään oleta, että hoitoni haluaa edelleen panna kanssani jos lopetan sheivaamisen ja meikkaamisen.
Kyllästyin parran hoitoon ja siihen, että syödessä piti aina muistaa tarkistaa ettei ole ruokaa tarttunut karvoihin. Ja ilman partaa värjätyt kulmakarvat näyttivät oudolta, joten annoin oman (värittömän) värini kasvaa takaisin.
En tietenkään vaadi, että kenenkään pitäisi harrastaa seksiä, jos kumppanin ulkonäkö ei miellytä. Kerroin asiasta sen vuoksi, että tuo ex-panokaveri syytti minua nimen omaan huijauksesta, kun en ollut kertonut ettei naamakarvojeni väri ole luonnollinen.
Hehhee, mahtava panosuhde. Jumalauta, sun parta ja kulmakarvat ovat väärän väriset. Nyt loppui nussiminen!
Miksi ihmeessä täällä puhutaan meikkaamisesta huijaamisena? Vain silloin voidaan puhua huijaamisesta, kun kyseessä on vilpillinen teko, jota yritetään piilotella. Eikä meikkaamista voi piilotella. Sehän näkyy naamasta heti. Kun henkilöllä on näkyvästi meikkiä, silloin kaikki osapuolet tietävät, että kasvon piirteitä on korostettu ja häivytetty. Ihan avointa toimintaa, joten lopetetaan tämä lässytys huijaamisesta.