Oletko koskaan hylännyt jotain miestä ulkonäöllisestä syystä?
Mies oli muuten komea, mutta en vain päässyt yli siitä että sen takapuoli oli niin leveä. Siis kuin ladonovi. Sitten se puhui Tunteista ja tuoksuista-saippusarjasta ja kyseli minkälaisia hiustuotteita käytän jne. Olenko pinnallinen?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Minä annan erittäin paljon anteeksi ulkonäössä jos mies on aito, teeskentelemätön ja ihanaluonteinen ihminen, koska sellainen on niin harvinaista miehillä. Kelpaa lyhyet, kaljut ja läskitkin, kunhan ei mistään 200-kiloisista puhuta. Mutta yhdessä asiassa en anna ollenkaan siimaa: HAMPAAT! Ne pitää olla hoidetut ja hammaslääkärillä täytyy käydä säännöllisesti. On tullut vastaan miehiä jotka ei edes polta eikä juo ja silti hampaat on oksettavassa kunnossa jo nuorena. Kuka haluaa pussailla sellaista suuta?
Yhdellekin peräkammarin pojalle jouduin oikein opettamaan, että hampaat pestään 2 kertaa päivässä huolellisesti, myös kieli ja poskien sisäpuolet. Sitten kun sanoin hänelle, että hänen pitää mennä hammaslääkäriin koska hänellä oli kipuja. Oli kuulemma hammaslääkäripelko. No on mullakin, käyn silti. Valitsen pelkopotilaisiin erikoistuneen lääkärin ja käyn yksityisellä. Maksan enemmän pelostani. En voi sietää tuollaista selkärangattomuutta, että jätetään vaan hoitamatta vaikka hampaat särkee, se tarkoittaa sitä että ne menee lopulta niin huonoon kuntoon, että joudutaan poistamaan. Naisena joutuu muutenkin kestämään niin paljon kipuja, että jos mies ei edes hammaslääkäriin mene, se on totaalinen turn off.
Oho, ääripäästä toiseen. Pitää hampaat pestä päivittäin, mutta en minä kyllä mitään kieltä ja poskia harjaile, menee jo vähän överiksi. Taitaa tuo sähköharja olla siihen muutenkin turhan voimakas.
Hampaat ja lähinnä niiden puuttuminen.... varsinkin etuhampaat.
Haisu henki - miten vois ajatella pussaamista jos ei kärsi edes kuunnella puhetta kun silmissä sumentaa.
Tupakoitsijalla kellertävää kynnet ja sormet... ajatus siitä miten tunkis ne minun .. piip...
Pesemättömät vaatteet ja aina samat reikäset vaatteet tai työvaatteet päällä arkena ja vapaalla...
Mä oon itse pitkä nainen ja miehille pituus on ollut kynnyskysymys...