Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan hylännyt jotain miestä ulkonäöllisestä syystä?

Vierailija
19.02.2021 |

Mies oli muuten komea, mutta en vain päässyt yli siitä että sen takapuoli oli niin leveä. Siis kuin ladonovi. Sitten se puhui Tunteista ja tuoksuista-saippusarjasta ja kyseli minkälaisia hiustuotteita käytän jne. Olenko pinnallinen?

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Tämä vähän hävettää vieläkin, koska olen nähnyt täällä paljon aiheeseen liittyviä keskusteluja ja ollut sitä mieltä, että miehet puhuvat kakkendaalia. Mutta...

Olen jättänyt alkamatta suhteeseen kiinnostavan miehen kanssa, koska hän oli liian lyhyt.

Puolustuksekseni sanottakoon, että hän oli selkeästi minua lyhempi - ja minä olen 58 cm pitkä (tai lyhyt).

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

No en nyt sentään ihan noin lyhyt, jäi ykkönen alusta pois. 😅 Siis 158 cm.

Vierailija
82/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut lyhyehköjä miehiä petikavereina, mutta sen pidemmälle en ole antanut homman mennä koska tiedän etten pysty seurustelemaan lyhyen miehen kanssa.

Et sitten tullut ollenkaan ajatelleeksi kyseenalaistaa omia ennakkoluulojasi miesten pituuden suhteen? N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan nähnyt todella leveälantioista miestä, jolla ei olisi huomattavasti ylipainoa. 

Vierailija
84/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Oon ehkä outo, mutta ulkonäkö ei merkkaa mulle mitään. Ihastun/rakastun luonteeseen. Jotkut on ihmetelleet, kun olen ollut "rumien" kanssa parisuhteessa.

Vierailija
85/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti olen "hylännyt", parisuhteseen en edes ala jollei ulkonäkö miellytä. En tarkoita että pitää olla täydellinen mutta turha edes kuvitella ettei ulkonäöllä ole merkitystä parin valinnassa. Olen tavannut monta mukavaa miestä muttei mukavuus yksin riitä parisuhteeseen, toisen on oltava haluttava. Olen "hylännyt" myös liian erilaisten elämäntilanteiden vuoksi kuin myös liian hyvässä asemassa (status) olevia. Mies oli sekä mukava että komea mutta niin kovapalkkaisissa hommissa että koen olevani siinä mielessä aivan liian riittämätön, itse olen matalapalkka-alalla ja viihdyn ammatissani. Ajattelen että vaikka kelpaisin miehelle ehkä nyt kun vielä olen nätti niin jossain vaiheessa tuloerot olisivat ongelma, minulla ei kantti kestä lokkeilla toisen rahoilla.

Olen hylännyt niin liian pitkiä kuin liian lyhyitä, liian lihavia kuin liian luiperoitakin. Enkä kuvittele olevani kaikille miehillekään sen unelmien kumppani, pakit olen minäkin saanut. Luonteen takia hylätyt on sitten aivan eri asia mutta sitä voi jatkaa toisessa ketjussa.

Vierailija
86/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

duuuuud kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

duuuuud kirjoitti:

Eli kaikki naiset jotka on ihastunu Rondaldoon tai Brad Pittiin on tyhjäpäitä? ;) En voinu vastustaa.

Olipas typerä kommentti. Tässä ei ollut kyse mistään teinitytön julkkisihastuksista vaan aikuisten ihmisten parisuhteista. Vai puhuitko bradin ja ronaldon omista parisuhteista?

Mielestäni on outoa kieltää asiat joihin suuri osa ihmisistä ihastuu eikä se tee heistä tyhjäpäitä tai teinityttöjä tai miten nyt haluatkaan alistaa heitä. Jos sinulla aikuisena ihmisenä olisi kaksi muuten samanlaista puolisoehdokasta niin valitsisit sen kummalla on parempi status. Mikäli siis olet nainen. Miehet valittee sen kenellä isommat rinnat. Älä kiellä sinun luontoa :)

Puhu omasta puolestasi vaan. Minä olen mies ja rintojen koko minulle täysin merkityksetön asia. Kunhan nyt ei mitkään vesimelonin kokoiset ole.

Vierailija
87/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehillä ennen ollut isoja takapuolia? Onko tämä jokin hormonin aiheuttama nykyaikana?

Nykyajan elintapojen seuraus. Ksenoestrogeenisen soijan käyttö, sitä syövien lihatuotteiden käyttö, bisfenolille sekä muille ympäristömyrkyille jatkuva altistus esim juomatölkeissä ja säilykkeissä. Ruokavalion mikroravinnepitoisuuden köyhyys on myös selittävä tekijä. Sinkkiä, seleeniä, jodia, magnesiumia saatiin ennen ravinnosta. Nykyään monilla on näiden subkliinisia puutteita, jotka heijastuvat hormonien homeostasiaan. Stressaava elämäntapa ja sitä seuraava kortisoliresistenssi laskevat androgeenitasot miehillä kuoropoikien tasolle. Esim kovasti urheilevat tai fyysistä työtä riittämättömällä palauttamisajalla tekevät ovat tälle alttiita. Ylipainoisten rasvasolut tuottavat paitsi inflammaatiota myös miehillä häiritsevät hormonitasapainoa osittain vielä tumtemattomilla tavoilla.

Lääkis.

Vierailija
88/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Hylkäysperusteina muun muassa seuraavat:

- tatuoinnit

- ylipaino

- kalpea naama (näyttää hikikomori-teinipojalta)

- vihainen naama (mies näyttää aina siltä, kuin olisi Vaimonhakkauksen Suomenmestari)

Ja monta, monta muuta.

Vierailija
89/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri jätti miehensä ja kertoi että iso perse oli syynä tähän.

En koskaan pitänyt persettä varsinaisesti isona, mutta lihaksikas se oli.

Mies harrasti jääkiekkoa. Olen tavannut samalaisia perseitä budolajien harrastajista ja jalkapallonpelaajista.

Isoperseisyys on haitta jos mies muistuttaa päärynää ja on selvästi lihava.

Minua kummeksutti ystäväni turs-off urheilullista peppua kohtaan.

Vierailija
90/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti. Mitä järkeä alkaa suhteeseen ihmisen kanssa jos ulkonäkö ei miellytä? En minäkään haluaisi että oma mies pitäisi minua susirumana. Mieluummin sit olen yksin kuin olen omasta mielestä epämiellyttävän kanssa tai jonkun ruma vaimo.

Vierailija
91/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehillä ennen ollut isoja takapuolia? Onko tämä jokin hormonin aiheuttama nykyaikana?

Nykyajan elintapojen seuraus. Ksenoestrogeenisen soijan käyttö, sitä syövien lihatuotteiden käyttö, bisfenolille sekä muille ympäristömyrkyille jatkuva altistus esim juomatölkeissä ja säilykkeissä. Ruokavalion mikroravinnepitoisuuden köyhyys on myös selittävä tekijä. Sinkkiä, seleeniä, jodia, magnesiumia saatiin ennen ravinnosta. Nykyään monilla on näiden subkliinisia puutteita, jotka heijastuvat hormonien homeostasiaan. Stressaava elämäntapa ja sitä seuraava kortisoliresistenssi laskevat androgeenitasot miehillä kuoropoikien tasolle. Esim kovasti urheilevat tai fyysistä työtä riittämättömällä palauttamisajalla tekevät ovat tälle alttiita. Ylipainoisten rasvasolut tuottavat paitsi inflammaatiota myös miehillä häiritsevät hormonitasapainoa osittain vielä tumtemattomilla tavoilla.

Lääkis.

Tästähän oli Lancet tehnyt tutkimuksen ja todettu (ironisesti) että väkivallattomuus on lisääntynyt samassa suhteessa kun miesten androkyyniys on lisääntynyt.

Eli jotain hyvääkin ja evolutiivisesti ehkä pysyvää. Näyttäisi sille että väestö lisääntyy myös enemmän ja nämä korreloi keskenään.

Naisia viehättää enemmän pyöreämmät ja naiselliset muodot. Onhan historioitsijatkin todenneet että antiikin aikaiset lihaksikkaat miespatsaat oli tarkoitettu lähinnä miesten ihailtavaksi.

Nainen ei viehäty miesten vartaloista vaan kiinnittää aina katseensa kauniimpaan osapuoleen, kuten jotkut miehetkin.

Vierailija
92/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla oli joskus aikanaan sutinaa yhden miehen kanssa, mutta jos rehellisiä ollaan, minua häiritsi melkolailla se, että mies oli nuorena jo kaljuuntunut, ja piti kuitenkin sen lopun tukan päässään, ts. hänellä oli sellainen "munkkirengas" hiuksistonaan. 

Hauskaa sinänsä, kun sitten muutamaa vuotta myöhemmin tapasin nykyisen, myöskin nuorena kaljuuntuneen mieheni, asia ei häirinnyt minua yhtään. No hän kyllä ajaa sitten kaikki hiukset pois, mutta jotenkin hänen kohdallaan asialla ei ollut minulle mitään merkitystä, vaikka omaa silmää onkin aina miellyttäneet runsashiuksiset miehet, ns. hevilettikin menee, jos on siistissä kunnossa. Ehkäpä se kokonaisuus kuitenkin ratkaisee, eikä mikään yksittäinen piirre. Jos joku tuollainen pieni juttu häiritsee, häiritsee todennäköisesti moni muukin asia. 

Vierailija
93/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Yksi oli tosi pelottavan näköinen ja toisella oli kalansilmät ja aknearpinen iho.

Anteeksi.

Miten voi olla tosi pelottavan näköinen? Tai siis jos tutustuu ihmiseen ja se ei oo kuitenkaan pelottava? Vai jäikö tutustuminen siihen just kun se oli niin pelottavan näköinen?

Vierailija
94/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri jätti miehensä ja kertoi että iso perse oli syynä tähän.

En koskaan pitänyt persettä varsinaisesti isona, mutta lihaksikas se oli.

Mies harrasti jääkiekkoa. Olen tavannut samalaisia perseitä budolajien harrastajista ja jalkapallonpelaajista.

Isoperseisyys on haitta jos mies muistuttaa päärynää ja on selvästi lihava.

Minua kummeksutti ystäväni turs-off urheilullista peppua kohtaan.

No on kyllä erikoista. Luulen että monelle naiselle tuo ominaisuus olisi ollut päin vastoin iso plussa. Minustakin urheilullinen peppu miehellä on hot.

Vierailija
95/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti. Yhden liian pienen koon vuoksi....oli sellainen kuiva maratoonari, pienet lihakset pullisteli....käytti kokoa s ja se oli liikaa:(

Yhden ylipainon takia

Yhden lyhyyden ja rumien vaatteiden takia

Jne jne

Vierailija
96/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kasvatti järjettömän kaljamahan ja läskipään.

Vierailija
97/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan erittäin paljon anteeksi ulkonäössä jos mies on aito, teeskentelemätön ja ihanaluonteinen ihminen, koska sellainen on niin harvinaista miehillä. Kelpaa lyhyet, kaljut ja läskitkin, kunhan ei mistään 200-kiloisista puhuta. Mutta yhdessä asiassa en anna ollenkaan siimaa: HAMPAAT! Ne pitää olla hoidetut ja hammaslääkärillä täytyy käydä säännöllisesti. On tullut vastaan miehiä jotka ei edes polta eikä juo ja silti hampaat on oksettavassa kunnossa jo nuorena. Kuka haluaa pussailla sellaista suuta?

Yhdellekin peräkammarin pojalle jouduin oikein opettamaan, että hampaat pestään 2 kertaa päivässä huolellisesti, myös kieli ja poskien sisäpuolet. Sitten kun sanoin hänelle, että hänen pitää mennä hammaslääkäriin koska hänellä oli kipuja. Oli kuulemma hammaslääkäripelko. No on mullakin, käyn silti. Valitsen pelkopotilaisiin erikoistuneen lääkärin ja käyn yksityisellä. Maksan enemmän pelostani. En voi sietää tuollaista selkärangattomuutta, että jätetään vaan hoitamatta vaikka hampaat särkee, se tarkoittaa sitä että ne menee lopulta niin huonoon kuntoon, että joudutaan poistamaan. Naisena joutuu muutenkin kestämään niin paljon kipuja, että jos mies ei edes hammaslääkäriin mene, se on totaalinen turn off.

Vierailija
98/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen suurimman osan miehistä torjunut ulkonäöllisistä syistä. Yhden erittäin komean miehen sitten dumppasin kaksien treffien jälkeen, koska ryhtyi jo toisilla treffeillä kontrolloivaksi ja tuli vaikutelma, että oli jotenkin mielenterveyden kanssa häikkää.

Vierailija
99/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

duuuuud kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

duuuuud kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

duuuuud kirjoitti:

Eli kaikki naiset jotka on ihastunu Rondaldoon tai Brad Pittiin on tyhjäpäitä? ;) En voinu vastustaa.

Olipas typerä kommentti. Tässä ei ollut kyse mistään teinitytön julkkisihastuksista vaan aikuisten ihmisten parisuhteista. Vai puhuitko bradin ja ronaldon omista parisuhteista?

Mielestäni on outoa kieltää asiat joihin suuri osa ihmisistä ihastuu eikä se tee heistä tyhjäpäitä tai teinityttöjä tai miten nyt haluatkaan alistaa heitä. Jos sinulla aikuisena ihmisenä olisi kaksi muuten samanlaista puolisoehdokasta niin valitsisit sen kummalla on parempi status. Mikäli siis olet nainen. Miehet valittee sen kenellä isommat rinnat. Älä kiellä sinun luontoa :)

Mutta nyt tullaan juuri siihen, että todella harva ihminen joutuu eläessään siihen tilanteeseen, että hän on yhtä vahvasti ihastunut kahteen eri ihmiseen. Yleensä silloin, kun johonkin ihastuu, sulkee automaattisesti pois uudet ihastumiset. Näin ainakin itselläni. Kun olen ollut johonkin ihastunut, olen haaveillut vain hänestä, ajatellut häntä, muut miehet ovat lakanneet olemasta.

En ole koskaan ollut tilanteessa, jossa minulle olisi ollut tarjolla kaksi puolisoehdokasta. En oikeastaan edes sellaisessa, jossa olisi ollut tarjolla yksi puolisoehdokas. Sen sijaan olen elämässäni kohdannut miehiä, joista jotkut ovat herättäneet kiinnostukseni, useimmat ei. Ja kun joku on herättänyt kiinnostukseni niin samalla muut miehet ovat lakanneet olemasta, kuten edellä kuvasin. Siitä kiinnostuksesta on sitten vielä pitkän pitkä matka avo- tai avioliittoon.

Joo oot ihan oikeessa. Ei vaan liittyny millään lailla siihen, että miehen status vetää naisia puoleensa, mistä nyt alunperin oli kyse.

Ja silti tässä maassa on lukemattomia parisuhteessa olevia roskakuski-, lähihoitaja- ja muita matalapalkatun alan miehiä.

Minun tietääkseni roskakuskit tekee ihan kelpo tiliä, noin 2500e/kk lapaan. Kyl sillä pärjäilee mainiosti

Vierailija
100/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo. Mies oli melkein kalju vaikka oli vähän yli 30. Oli myös saman pituinen kuin minä 163cm. Jos olisi ollut edes 5 cm pidempi ja ei kaljuuntuva niin....

En vaan sytyttänyt seksuaalisesti.

Sori siitä. :(

Tässä rehellinen vastaus kaikille miehille jotka kysyy "haittaako hiustenlähtö".

Ja on täysin normaalia olla jo 30v kalju.

Se salkkarien näyttelijä oli kalju jo 20v..

Minä tykkään kaljuista. Oma mies täysin kalju, hiukset alkoi lähtemään hänellä joskus 24v. Näyttää itse asiassa paremmalta kaljuna.

Se on vähän surullista jos joku on selvästi kaljuuntunut ja koittaa jollain haituvilla sitä peitellä, kaikki pois sitten vaan saman tien!

Oon samaa mieltä, että jos on pälvikaljuuntumista, niin parempi vaan ajaa kokonaan kaljuksi. Kaikkein kauheinta on se haituvilla peittely (ok, ehkä vanhoilla miehillä sallittaan, mutta puhun nyt nuorista) ja joku Juice-letti. Mun yks ex-mies ajeli kaljuksi vaikka hänellä hiukset kasvoikin ja suomalaiseksi suorastaan poikkeuksellisen runsaana, paksuna ja kiharana. Oli kuulemma kuin olisi karvahattu päässä. Hänen lapsuudenkuvista näin minkälainen afro hänellä oikeasti on. Siinä olisin kyllä saanut lapsilleni mahtavat tukkageenit. Kyllä sen näki hänen sängestäkin, että ei todellakaan oo kaljuuntumisesta kyse hänen kohdalla, ei vaan halunnut elää sen tukkahelvetin kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä