Oletko koskaan hylännyt jotain miestä ulkonäöllisestä syystä?
Mies oli muuten komea, mutta en vain päässyt yli siitä että sen takapuoli oli niin leveä. Siis kuin ladonovi. Sitten se puhui Tunteista ja tuoksuista-saippusarjasta ja kyseli minkälaisia hiustuotteita käytän jne. Olenko pinnallinen?
Kommentit (102)
Jos mies on bottom, niin annatko hänelle numeroni?
En koskaan. Kyllä se on ollut käytös, mikä on ollut eron syitä, joka ikinen kerta.
Lihavuuden takia kyllä. Kun tavattiin, mies oli lievästi ylipainoinen ja se oli ok. Mutta lihoi koko ajan lisää ja siinä vaiheessa kun oli massiivinen kaljamaha jonka alle housunvyötärö jäi kun ei mitään housua saa sellaisen kummunn päälle vedettyä, ja naamakin oli lähinnnä pallo, ei vaan enää seksuaalisesti sytyttänyt.
Mitä hylkäämisellä tässä tarkoitetaan? Suhteeseen en ole koskaan alkanut miehen kanssa, jonka ulkonäkö ei miellytä, mutta pakkeja olen antanut ihan puhtaasti ulkonäön takia. Ja usein se onkin ollut ainoa syy.
Naiset ovat selvästi pinnallisempi sukupuoli..
Olen ensimmäisten treffien jälkeen hylännyt miehen lyhyyden vuoksi.
Olen itse noin 164 ja mies oli lyhyempi minua.
Syynä harmitukseeni oli myös, että oli kyllä vihjannut olevansa lyhyt, mutta oletin olevan kuitenkin samanmittainen vähintään.
Muutenkin ulkomuoto oli eri kuin kuvassa, kuva oli parempi.
Muutenkin ärsytti, oli jotenkin määräileväisen tuntuinen.
Mietin oliko Napoleon-kompleksi.
Kyllä. Toinen silmä oli aavistuksen matalamalla, jos katsoi suoraan edestäpäin.
Vierailija kirjoitti:
Perusteluita?
No joo. Mies oli melkein kalju vaikka oli vähän yli 30. Oli myös saman pituinen kuin minä 163cm. Jos olisi ollut edes 5 cm pidempi ja ei kaljuuntuva niin....
En vaan sytyttänyt seksuaalisesti.
Sori siitä. :(
Sama kuin aiemmin, eli suhde ei vaan ole alkanut ulkonäöllisistä syistä. Ihan normaalia, mielestäni.
Mies oli väittämäänsä lyhyempi ja kasvonpiirteistä tuli mieleen apina.
Liikalihavuus
Vierailija kirjoitti:
Mitä hylkäämisellä tässä tarkoitetaan? Suhteeseen en ole koskaan alkanut miehen kanssa, jonka ulkonäkö ei miellytä, mutta pakkeja olen antanut ihan puhtaasti ulkonäön takia. Ja usein se onkin ollut ainoa syy.
Ihan samaa olin tulossa kommentoimaan, että jos olen jo mieheen ihastunut niin ei se sen jälkeen ulkonäköön enää kosahda, mutta tottakai ulkonäkö on oleellinen asia kiinnostuksen heräämisessä.
Kumpi on miehessä huonompi piirre, iso roikkuva maha vai leveä perse/kapeat hartiat?
Mulla on ollut lyhyehköjä miehiä petikavereina, mutta sen pidemmälle en ole antanut homman mennä koska tiedän etten pysty seurustelemaan lyhyen miehen kanssa.
Miehellä oli kuvassa olkapäille ulottuvat hiukset ja ne tuli myös puheeksi keskusteluissa ennen tapaamista, hän sanoi, että hiukset oli olleet pitkät teinistä asti, eikä vois kuvitellakaan mitään lyhyempää mallia. Itse en hirveästi tykkää pitkistä hiuksista miehillä, mutta ei se mikään kynnyskysymys ole todellakaan, joten lupauduin mielelläni hänen kanssaan treffeille, kun muuten vaikutti hyvältä tyypiltä. Tavatessamme mies sitten otti kutriensa suojana olleen pipon pois ja sieltähän paljastui, että päälaki oli kalju. Kaljuuntuminen yleensä ei mua haittaa, mutta en kyllä ala minkään Juicen kanssa liikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ihminen etsii parisuhdekumppanikseen ihmistä, jonka kokee puoleensavetäväksi.
Useampi hiton ruma tatuointi, ja lisää suunnitteilla. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on miehessä huonompi piirre, iso roikkuva maha vai leveä perse/kapeat hartiat?
Leveä perse ja coca cola-hartiat 😫
Vierailija kirjoitti:
No joo. Mies oli melkein kalju vaikka oli vähän yli 30. Oli myös saman pituinen kuin minä 163cm. Jos olisi ollut edes 5 cm pidempi ja ei kaljuuntuva niin....
En vaan sytyttänyt seksuaalisesti.
Sori siitä. :(
Tässä rehellinen vastaus kaikille miehille jotka kysyy "haittaako hiustenlähtö".
Ja on täysin normaalia olla jo 30v kalju.
Se salkkarien näyttelijä oli kalju jo 20v..
Oletko varma että oli mies?