Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan hylännyt jotain miestä ulkonäöllisestä syystä?

Vierailija
19.02.2021 |

Mies oli muuten komea, mutta en vain päässyt yli siitä että sen takapuoli oli niin leveä. Siis kuin ladonovi. Sitten se puhui Tunteista ja tuoksuista-saippusarjasta ja kyseli minkälaisia hiustuotteita käytän jne. Olenko pinnallinen?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin hylkäämään naisen kun jaksoi päivittäin keksiä huomauteltavaa kun olen lyhyt, joo, niinkuin en ois sitä ennen kuullut. tuo tapahtui kun olin 40 ja nainen kans.

Ja olen 174, jep, lyhyt, mutta normaalissa painossa ainakin ja ihan hyvässä  ammatissa.

Vierailija
42/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää vähän*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jouduin hylkäämään naisen kun jaksoi päivittäin keksiä huomauteltavaa kun olen lyhyt, joo, niinkuin en ois sitä ennen kuullut. tuo tapahtui kun olin 40 ja nainen kans.

Ja olen 174, jep, lyhyt, mutta normaalissa painossa ainakin ja ihan hyvässä  ammatissa.

En ymmärrä kun miehet aina arvottavat itsensä ja 'parisuhdekelpoisuutensa' työpaikalla/mikä ammatti on. Ihan sama mitä teet työksesi. Ammatilla ei ole mitään merkitystä parisuhteen kannalta.

Vierailija
44/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat selvästi pinnallisempi sukupuoli..

Perusteluita?

Milloin viimeksi näit, kun mies jätti naisen jonkun yhden ulkonäköjutun takia, kuten väärän muotoiset hartiat?

Naiset ei taas kelpaa jos on epänaisellisia piirteitä; leveät hartiat, liian pitkä (tämä nyt vaan on usein), ei tarpeeksi nätit kasvot; 'miehekkäät kasvonpiirteet, ylipaino, hiusmalli ja väri, pukeutuminen....

Miten sitten perustelet sen, että naisten on todella paljon helpompi saada mies kuin miehen nainen? Luulisi että noilla hatusta vetäistyillä kriteereillä KAIKKI naiset tippuisivat pois ja ihmiset kuolisivat nopeasti sukupuuttoon. Ylipainoisia on heti puolet suomalaisista naisista.

Vierailija
45/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino kerran, mutta oikeastaan se ei ollut edes pelkkä ulkonäkö minkä takia jätin vaan en myös tykännyt siitä elämäntavasta, jolla se ylipaino kertyi. Eli illat ja viikonloput passiivisena sohvalla kaljatölkki kourassa rötköttäminen, jatkuva sipsin ja karkin mussutus, loputtomat energiajuomatölkit.

Vierailija
46/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kun miehet aina arvottavat itsensä ja 'parisuhdekelpoisuutensa' työpaikalla/mikä ammatti on. Ihan sama mitä teet työksesi. Ammatilla ei ole mitään merkitystä parisuhteen kannalta.

Sivusta kommentoin, että nuorena mietin jäänkö muuttomieheksi vai opiskelenko pidemmälle. No päätin kuitenkin opiskella ja varmasti tuo valinta on tehnyt minusta ihan erilaisen miehen verrattuna siihen jos olisinkin jäänyt muuttohommiin.

Vierailija
47/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan pidä paikkaansa, etteikö miehen ammattiasema ja varallisuus - ja sitä myötä sosiaalinen status - vaikuttaisi pariutumiseen! En ymmärrä, miten kukaan nainen voi pokkanaamalla vastaan väittää. Sama kun väittäisi, että miehelle on ihan sama, onko nainen ruma vai kaunis.

Vierailija
48/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusteluita?

Milloin viimeksi näit, kun mies jätti naisen jonkun yhden ulkonäköjutun takia, kuten väärän muotoiset hartiat?

Naiset ei taas kelpaa jos on epänaisellisia piirteitä; leveät hartiat, liian pitkä (tämä nyt vaan on usein), ei tarpeeksi nätit kasvot; 'miehekkäät kasvonpiirteet, ylipaino, hiusmalli ja väri, pukeutuminen....

Miten sitten perustelet sen, että naisten on todella paljon helpompi saada mies kuin miehen nainen? Luulisi että noilla hatusta vetäistyillä kriteereillä KAIKKI naiset tippuisivat pois ja ihmiset kuolisivat nopeasti sukupuuttoon. Ylipainoisia on heti puolet suomalaisista naisista.

Ei ole. Joka ikinen kerta, kun mies ja nainen rakastuvat toisiinsa, myös mies "saa naisen" eli löytää elämänsä rakkauden. Jos mietitään omaa parisuhdettani, niin puolisoni oli ollut sinkkuna vain nelisen vuotta, kun tapasimme, minä seitsemän. Eli sinun logiikallasi hän olisi saanut helpommin naisen (minut) kuin minä miehen (hänet).

Vierailija
49/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan pidä paikkaansa, etteikö miehen ammattiasema ja varallisuus - ja sitä myötä sosiaalinen status - vaikuttaisi pariutumiseen! En ymmärrä, miten kukaan nainen voi pokkanaamalla vastaan väittää. Sama kun väittäisi, että miehelle on ihan sama, onko nainen ruma vai kaunis.

Pointtini oli se että se esitetään täällä usein tärkeimpänä ja ainoana asiana jolla on merkitystä. 'Olen töissä, missä mun nainen on'. Ja jos miehellä on paska luonne niin ihan sama mitä tekee työksensä, vaikka olisi kuinka johtajaa. Tai sitten miehet juoksee vaan juurikin näiden gold diggereiden perässä.

Vierailija
50/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusteluita?

Koska esität luulosi faktana. Ikävää jos sinä et löydä kumppania mutta on myös naisia, jotka kärsivät samasta kohtalosta.

Vierailija
51/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusteluita?

Ei ole. Joka ikinen kerta, kun mies ja nainen rakastuvat toisiinsa, myös mies "saa naisen" eli löytää elämänsä rakkauden. Jos mietitään omaa parisuhdettani, niin puolisoni oli ollut sinkkuna vain nelisen vuotta, kun tapasimme, minä seitsemän. Eli sinun logiikallasi hän olisi saanut helpommin naisen (minut) kuin minä miehen (hänet).

Minulla on myös käsitys, vaikka en sille tilastolähdettä nyt ryhdykään etsimään, että eron jälkeen miehillä on yleensä nopeammin (tai valmiiksi) uusi nainen katsottuna kuin naisilla mies.

Vierailija
52/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Netissä tutustuttiin ja kun matkustin junalla hänen luokseen, vastassa olikin pultsari. Siis oikeasti, ei kuvainnollisesti. Hän oli valehdellut itsensä täysin eri ihmiseksi kuin oli. Tästä on nyt 11-vuotta aikaa.

Vierailija
53/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin sinäkin valitset ennemmin sen roskakuskin, kuin avaruuspankkiirin. -eri 

Vierailija
54/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tyhjäpäillä vaikuttaa. Tyhjäpäänainen haluaa rikkaan/hyvän statuksen miehen, tyhjäpäämies haluaa kauniin, nuoren ja laihan mutta muodokkaan naisen.

Meille normaalin järkeville pariutumisessa on kyse jostain muusta. Itse en ole koskaan ihastunut mieheen ammatin siivittämänä, tai päinvastoin ollut ihastumatta ammatin takia. Kaikki poikaystäväni tähän mennessä ovat tienanneet minua vähemmän.

Vierailija
55/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kranttu pinnallinen mies. En silti hylkäis naista leveiden hartioiden takia, olen myös nähnyt järkyttävän kauniita 190+cm naisia. Hiusmallilla tai värillä ei myöskään suurta merkitystä. Jossei johki mustaan nahkaviittaan pukeudu nii vaatetuksella ei merkitystä

Miehekkäät kasvonpiirteet ja ylipaino on iso miinus. Tatuointi rinnassa ei nappaa.

Vierailija
56/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin sinäkin valitset ennemmin sen roskakuskin, kuin avaruuspankkiirin. -eri 

Kyllä, jos roskakuski on mukavampi ihminen. Mitä vikaa on roskakuskissa?

Vierailija
57/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tyhjäpäillä vaikuttaa. Tyhjäpäänainen haluaa rikkaan/hyvän statuksen miehen, tyhjäpäämies haluaa kauniin, nuoren ja laihan mutta muodokkaan naisen.

Eli kaikki naiset jotka on ihastunu Rondaldoon tai Brad Pittiin on tyhjäpäitä? ;) En voinu vastustaa.

Vierailija
58/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Yksi oli tosi pelottavan näköinen ja toisella oli kalansilmät ja aknearpinen iho.

Anteeksi.

Vierailija
59/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

duuuuud kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikki naiset jotka on ihastunu Rondaldoon tai Brad Pittiin on tyhjäpäitä? ;) En voinu vastustaa.

Olipas typerä kommentti. Tässä ei ollut kyse mistään teinitytön julkkisihastuksista vaan aikuisten ihmisten parisuhteista. Vai puhuitko bradin ja ronaldon omista parisuhteista?

Vierailija
60/102 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin kertaa. Sehän on ensimmäinen kompastuskivi. Ja sitten niistä, jotka ulkonäöllisesti kelpaavat niin luonne karsii loput. Joten sinkkuna joudun pysymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä